Tilasin 3.4. netin kautta tulostimeeni mustepatruunoita. Sain muutamassa päivässä paketin ja laskun. En tiedä, missä meni vikaan, mutta patruuna ei käy tulostimeeni. Reklamointiaikaa oli 8 päivää tilauksesta. Ennen palautusta pitää ottaa yhteys asiakaspalveluun. Sitä olen yrittänyt pariin otteeseen sähköpostilla, mutta vastausta ei kuulu. Mistään en löydä Inkclubin puhelinnumeroakaan.
Osaako kukaan neuvoa mitä tehdä ettei laskun maksamattomuus aiheutu hankaluuksia.
Sen tästä opin, että ensi kerralla ostan mustepatruunat muualta.
Inkclubin asiakaspalvelu
13
2878
Vastaukset
- takaisin
asiakaspalautuksena ja pyydä postista tosite lähetyksestä. Pääsääntöisesti posti- ja kotimyynnissä 14pv palautusoikeus. Toki jos olet sinetöidyn pakkauksen (siis sen ilmatiiviin) avannut niin sitä et toki voi palauttaa. Ja myös päällipakkaus tulee olla jälleenmyyyntikelpoinen
- inkclubille
Pakkasin patruunat lähetyspussiin, samoin kirjeen ja laskun (en ollut maksanut tilatessani vaan pyysin laskun).
Palautus olisi tietenkin ollut helppo, ellen olisi avannut muovikäärettä, mutta pakkohan se oli, miten muuten olisin tiennyt, ettei tavara ollut sitä mitä piti. Maksoin postimaksun (5€), sillä postin luettelosta ei löytynyt ko firman palautussopimusta.
Postimaksu en ala peräämään ja toivon mukaan karhulaskuja eivät laittele.
Kritisoin ko firmaa siitä, että laskussa ei ole asiakaspalvelun yhteystietoja. Sähköpostin laitoin www.sivulla olevaan osoitteeseen.
- Imehtelijä
Itse olen satoja kertoja tilannut lasertulostimiin kasetteja ja mustesuihkuihin patruunoita ko. firmasta. Koskaan ei ole tullut väätää tuotetta.
- vastaan
että toki osasin.
Jos tilaan postimyynnistä vaikkapa puseron ja se osoittautuu liian isoksi tai pieneksi, eikös senkin saa palauttaa. Jos olisin saanut kontaksin asiakaspalveluun, olisin pyytänyt vaihtamaan tuotteet, minä olisin puolestani palauttanut sopimattomat. - että saat palauttaa
vastaan kirjoitti:
että toki osasin.
Jos tilaan postimyynnistä vaikkapa puseron ja se osoittautuu liian isoksi tai pieneksi, eikös senkin saa palauttaa. Jos olisin saanut kontaksin asiakaspalveluun, olisin pyytänyt vaihtamaan tuotteet, minä olisin puolestani palauttanut sopimattomat.tuotteen. Et mitenkään voinut tietää, ettei patruuna sovi tulostimeesi, jos olet oikeat tiedot antanut tilatessasi. Sinulla on oikeus vaatia kaikkia kulujasi takaisin. Ehkä lähettämössä on vaan sattunut inhimillinen virhe.
- musteentilaaja
että saat palauttaa kirjoitti:
tuotteen. Et mitenkään voinut tietää, ettei patruuna sovi tulostimeesi, jos olet oikeat tiedot antanut tilatessasi. Sinulla on oikeus vaatia kaikkia kulujasi takaisin. Ehkä lähettämössä on vaan sattunut inhimillinen virhe.
Olen aina ollut tyytyväinen kyseisen firman palveluun.Hyvää palvelua.
- viestiketjun aloittajalta
musteentilaaja kirjoitti:
Olen aina ollut tyytyväinen kyseisen firman palveluun.Hyvää palvelua.
Laitoin Inkclubille niiden www.sivuilla kohdasta Asiakaspalvelu/Tilauksia koskevat kysymykset avautuvalla sähköpostilomakkeella kyselyn, johon en saanut vastausta; mahdollisesti ei ollut mennyt perille. Sitten keksin vastata tilausvahvistus viestiin ja sieltähän apu löytyi. Protestoin sitä, että kun käsketään ottamaan yhteys asiakaspalveluun, pitäisi kertoa yhteysosoite. Puhelinta firmalla ei kuulemma ole.
Äsken tuli viesti, että patruunat ovat palautuneet ja lasku poistettu.Postimaksusta ei mainittu mitään, mutta hyvä näinkin, etten joudu maksamaan tyhjästä yli 40 euroa.
- pepitar
Mulla kävi tässä taannoin ihan samoin. Musteen piti käydä tulostimeeni, mutta kuinka ollakaan, ei sopinut. Jätin asian sikseen, maksoin sen pienen maksun, koska oli ensimm. tilaukseni k.o lafkasta, ja samalla myös viimeinen.
- Anonyymi
Tilasin Canon-tulostimeeni MP280 mustan mustepatruunan MCA016 470s. hinta 21,70. Maksoin laskun pvm 20.7.21 32400 0001 70603. N. 20 sivun jälkeen tulostusjälki alkoi himmetä. Suoritin tulostimella tulostuspään puhdistuksen, jonka jälkeen muste loppui täysin. Kokeilin tulostuspään puhdistusta puhdistusnesteellä, mutta se ei auttanut asiaa. Mustepatruunassa on tapahtunut täyttövirhe. Yhteystietoni löytynevät laskun perusteella ja sähköpostiosoitteesta.
Markku Ukkonen - Anonyymi
sain vahvistuksen 8.1, että paketti (mustepatruunat) on lähtenyt, mutta vielä 13.1 ei ole tullut perille.
Terveisin Marja-Leena Lehtonen Vaarinkatu 10 A 7 04410 Järvenpää - Anonyymi
Tapaus 10431976. Tilaus numerolla: 2011223637 22.1.2024. Missä mahtaa lähetys viipyä kun se ei ole tullut perille. Paketin tiedot MH504542456FI . Viimeisin kommentti Matkahuollolta 24.01.2024 10:05 Odotamme lähetystä lähettäjältä. Terveisin Leo
- Anonyymi
Tilaus numerolla 2011223637 22.1.2024 : Onko mahdollista että tämä lähetys olisi voinut palata takaisin lähettäjälle? Haluaisin tietää. Minun täytyy tietää ennen kuin harkitsen uuden tilauksen tekemistä. Terveisin Leo
- Anonyymi
Hei. Haluaisin tietää missä on tilaus numerolla 2011223637. Tilaus tehty 22.1.2024. Lähetykselle ostettu kotiinkuljetus. Alkaa kärsivällisyys olla vähän tiukalla. Hyvää ystävänpäivää. Terv. LEO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415