kun poliisi nyt kerää listaa pyramidihuijauksista niin onko joku jo ilmoittanut "voittoporukan?"
kuulemma keräävät rahaa ja pelaavat monivetoa. valuuttakauppakin on uskottavampaa!
www.voittoporukka.fi
ei tuolta kyllä mitään tietoa saa ellei ensin liity jäseneksi...
wincapita ja muut
14
1124
Vastaukset
- huijaus
voi onnistuakin. En väitä, että näin olisi tehty, mutta siinä voitaisiin tehdä seuraavasti: Monivedossa pelatut rivit ilmestyvät nettisivuille "teknisen vian" takia vasta sitten, kun otteluiden tulokset ovat tiedossa.
Jos pelattua yhdistelmää on pelattu esim. 0,80 euron panoksella, pannaan se pelatuksi 0,20 euron panoksen mukaan, jonka mukaan jaetaan siis voitto. Pelien pyörittäjät jakavat keskenään 0,60 euron panoksen tuoton. Näin siinä voi helposti tehdä, kun ei ole "virallisia valvojia".- tarkoitan
tietenkin "Jos voittanutta yhdistelmää on pelattu 0,80 euron..."
- teknistä vikaa
tarkoitan kirjoitti:
tietenkin "Jos voittanutta yhdistelmää on pelattu 0,80 euron..."
porukka voi laittaa rivit etukäteenkin, mutta valehtelee pelaajilta saadut panokset pienemmäksi kuin ovat. kukaanhan ei näiden kaverien lisäksi tiedä mikä "vaihto" kierroksella on ollut, eli kuinka paljon pelaajilta on saatu panostuksia. pitävät erotuksen itsellään ja voivat vaikka pelata sillä omaan lukuunsa monivetoa.
- tietenkin
teknistä vikaa kirjoitti:
porukka voi laittaa rivit etukäteenkin, mutta valehtelee pelaajilta saadut panokset pienemmäksi kuin ovat. kukaanhan ei näiden kaverien lisäksi tiedä mikä "vaihto" kierroksella on ollut, eli kuinka paljon pelaajilta on saatu panostuksia. pitävät erotuksen itsellään ja voivat vaikka pelata sillä omaan lukuunsa monivetoa.
Näinhän se käytännössä hyvin toimii, koska valvojia ei ole. Sitten sitä oleillaan Pattayalla ja muissa lomakohteissa petoksella saaduilla rahoilla.
- eihän
sitä tarvitse edes teknistä vikaa. Ilmoitetaan "rehellisesti" ennen kohteen sulkeutumista, että yhdistelmiä pelattu 0,20 euron panoksella. Todellisuudessa pelataan 1 euron panoksella.
Kun voitto osuu, pyörittäjät voittavat nelinkertaisesti sen määrän, mitä voittoina jaetaan lypsylehminä oleville typerille osakkaille. Nauravat Pattayalla partoihinsa, jos sellaiset on. - ollaan
Voittoporukassa mukana oleminen on vapaa ehtoista. Olen ollut mukana 2,5 vuotta ja reilusti voittolla.Joskus menee jopa parikuukautta tappiolla mutta sitten taas rupee osumaan mikä on aivan luonollista sillä pelaamista pitää tutkia vähintään vuoden jaksoissa .Ja ei pidä olla mukana joka kierosella eikä kaikissa peleissä.Esim ravit on lähes kaikki tappiollista koska voito summat ovat niin pieniä vaikka sais kiinni niin silti tappioa tulee
- Höpö-höpö
Panoksethan ilmoitetaan pelaajakohtaisesti, eli jokaisesta pelitililtä pelatusta eurosta vastataan sen mukaan kuin on ilmoitettu pelatuksi. Ei siitä voi vetää mitenkään välistä, kun voitto on panos kertaa kerroin. Olisi mielenkiintoista nähdä esimerkki aidosta virheestä, jossa voitto on maksettu eri tavalla kuin on panostettu, ja jossa pelitili ei vastaa näitä lukuja.
- oikein...
Höpö-höpö kirjoitti:
Panoksethan ilmoitetaan pelaajakohtaisesti, eli jokaisesta pelitililtä pelatusta eurosta vastataan sen mukaan kuin on ilmoitettu pelatuksi. Ei siitä voi vetää mitenkään välistä, kun voitto on panos kertaa kerroin. Olisi mielenkiintoista nähdä esimerkki aidosta virheestä, jossa voitto on maksettu eri tavalla kuin on panostettu, ja jossa pelitili ei vastaa näitä lukuja.
tainnut tajuta, miten pelaajia "kusetetaan"?
"jokaisesta pelitililtä pelatusta eurosta vastataan sen mukaan kuin on ILMOITETTU pelatuksi"
Tuo itsekin käyttämäsi ilmoitettu -sana kätkee sisäänsä huijausmahdollisuuden! - Höpö-höpö
oikein... kirjoitti:
tainnut tajuta, miten pelaajia "kusetetaan"?
"jokaisesta pelitililtä pelatusta eurosta vastataan sen mukaan kuin on ILMOITETTU pelatuksi"
Tuo itsekin käyttämäsi ilmoitettu -sana kätkee sisäänsä huijausmahdollisuuden!Mitenkähän se koko vaihdon julkaisu auttaisi asiaa jos noin suoraa petosta epäilet? Sehän on sitäpaitsi laskettavissa rivitiedostosta...
- mutta todellista
Höpö-höpö kirjoitti:
Mitenkähän se koko vaihdon julkaisu auttaisi asiaa jos noin suoraa petosta epäilet? Sehän on sitäpaitsi laskettavissa rivitiedostosta...
vaihtoa ei saa selville ilman pelaajien järjestäytymistä. S-postirinki pystyyn, jossa jokainen ilmoittaa panoksensa ja ne lasketaan yhteen ja verrataan tiedoston vastaavaan. Mutta tuossa on käytännön ongelmia, koska vain järjestäjä tietää ketä porukassa on mukana, eikä se varmasti anna listaa kaikista porukkalaisistaan. Ilmoitus ja tutkimus on ainoa mahdollisuus.
- Höpö-höpö
mutta todellista kirjoitti:
vaihtoa ei saa selville ilman pelaajien järjestäytymistä. S-postirinki pystyyn, jossa jokainen ilmoittaa panoksensa ja ne lasketaan yhteen ja verrataan tiedoston vastaavaan. Mutta tuossa on käytännön ongelmia, koska vain järjestäjä tietää ketä porukassa on mukana, eikä se varmasti anna listaa kaikista porukkalaisistaan. Ilmoitus ja tutkimus on ainoa mahdollisuus.
Tuskinpa noita yksittäisten (toisten) ihmisten panoksia ruvetaan teille esittelemään ihan tuosta vain. Sähköpostirinki tuottaa ihan saman tuloksen kuin oman pelitilin oikeellisuuden tarkkailu, kerrottuna osanottajien määrällä.
Toisaalta johonkin muuhun pitäisi kai nyt olla esittää edes jotain todennäköisiä syitä, eikä vaan jotain epämääräistä käsienheiluttelua -- kai jollakulla nyt pitäisi olla esittää edes joku tilanne, jossa rahaa on oikeasti hävinnyt? Jos "tutkimuksia" rupeat huviksesi teettämään, niin silkkaa kiusantekoahan se on, eikä varmaan viranomainenkaan ota tosissaan... - pyramidin faarao
ollaan kirjoitti:
Voittoporukassa mukana oleminen on vapaa ehtoista. Olen ollut mukana 2,5 vuotta ja reilusti voittolla.Joskus menee jopa parikuukautta tappiolla mutta sitten taas rupee osumaan mikä on aivan luonollista sillä pelaamista pitää tutkia vähintään vuoden jaksoissa .Ja ei pidä olla mukana joka kierosella eikä kaikissa peleissä.Esim ravit on lähes kaikki tappiollista koska voito summat ovat niin pieniä vaikka sais kiinni niin silti tappioa tulee
wincapitaan liittyminenkin oli ihan vapaa_ehtoista...
- rupeat
Höpö-höpö kirjoitti:
Tuskinpa noita yksittäisten (toisten) ihmisten panoksia ruvetaan teille esittelemään ihan tuosta vain. Sähköpostirinki tuottaa ihan saman tuloksen kuin oman pelitilin oikeellisuuden tarkkailu, kerrottuna osanottajien määrällä.
Toisaalta johonkin muuhun pitäisi kai nyt olla esittää edes jotain todennäköisiä syitä, eikä vaan jotain epämääräistä käsienheiluttelua -- kai jollakulla nyt pitäisi olla esittää edes joku tilanne, jossa rahaa on oikeasti hävinnyt? Jos "tutkimuksia" rupeat huviksesi teettämään, niin silkkaa kiusantekoahan se on, eikä varmaan viranomainenkaan ota tosissaan...sinäkin vähitellen ymmärtämään, että sijoitettujen panosten määrää ei voi mitenkään tarkistaa, koska ei tiedetä pelaajien määrää eikä heidän sijoittamiaan summia. Luepa ylempää "eihän" -nimimerkin kirjoitus siitä, millä tavalla huijaus tehdään!
Taidat itse olla tuon porukan vetäjiä, kun noin kirjoittelet! - osui
ollaan kirjoitti:
Taas tuli eilen 170eur eilen Porukkam pelissä sekä omassa reile 2000eur
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279