allergialääkkeestä

,,,,,,,,,,

Onko kellekään määrätty Atarax lääkettä vauvan yölliseen atooppiseen kutinaan. Millaisia kokemuksia lääkkeestä? Auttaako, tuleeko sivuoireita? Vauvalleni 4kk allergialäkäri määräsi kyseistä lääkettä ja kauhistuin, kun lääke on rauhoittava kolmiolääke ja lisäksi haittavaikutukset mittavat. Vielä en uskaltanut antaa. Kiitos kovasti jo etukäteen!!

6

781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammali

ollut joka muksulla. Hyvä aine ja auttaa varsinkin kutinaan nopeasti, mutta väsyttää ja tosi kamalan makuista. Lempiruokaa kannattaa olla valmiina suuhun laitettavaksi, muuten voi maun takia etoa... Maistoin ite, ihan hirveetä, kuten isommat osasivat sanoakin.

• P..-K..

...Ataraxista. Meidän poika sai sitä myös kutinaan, ihottuma oli paha alle vuoden ikäisenä. Ei ollut sivuvaikutuksia ja meni alas ilman irvistelyä ja tehosi myös kutinaan. :)

• ..............

Teki pahaa katsoa vauvan tuskaa ja kun kerta tiesi, että se johtui kutinasta annettiin ataraxia, että sai vauvariepu edes nukutuksi. Teki kyllä uneliaaksi, mutta eipä vauva hirveän virkeä ollut silloinkaan, kun valvoi kutinan takia.

• Äitikin

Hei!
      Minun lapsellani oli myös 4kk ikäisenä kanssa kyseinen lääke ja hyvin on kutinaan tehonnut. Nyt kun tyttö on 3-vuotias ei pahemmin ota kun on makukin niin paha. Ei muuta kun kokeilemaan! Rauhallisesti nukkui ainakin meillä tyttö.

• ap......

vastauksistanne! Enköhän uskalla sitten kokeilla huomenna. Onhan se tärkeää, että pieni saisi paremmin nukuttua.

• jaana9

Lääkäri meidän 3 vuotiaalle ataraxia ja viikon verran koitettiin lääkettä, mutta yöunet ei ainakaan parantunut, eikä kutina lopunut. Lapsella alkoi unissakävelyt, joten ei anneta enää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      26
      2607
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1024
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      881
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      855
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      837
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      817
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      790
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      64
      777
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      704
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      135
      688
    Aihe