Me espoolaiset

-Wuf wuf wuf-

Hei vaan, kaikki te Espoolaiset miehet jotka minun laillani kannatatte espoon bluesia.

Eikö olekin iiiihania nuo meidän sinipaitaiset uroomme siellä kaukalossa, Hihihi!

Eiköhän me lauantaina voiteta se peli niitä Oulun Kärppiä vastaan. Niinhän meidän on pitänyt voittaa joka kerta tässä finaalisarjassa, mutta ollaankin voitettu vain yksi. Harmin paikka. Vaikka meidän siniset sankarimme ovat niiiin paljon ihanampia ja parempia, niin silti kärpät voittaa. Ikävä juttu.

Mutta pojat hei, ei viitsitä nälviä ja haukkua noita Oululaisia, koska eihän me niille pärjättäisi muutenkaan. Eihän me kohta uskalleta enää koskaan lähteä ouluun kannustamaan Blyysiä, tai saadaa vielä selkäämme siellä. Kyllä se on niin, että ne Oululaiset on paljon meitä kovempia jätkiä, joten älkää pliis ärsyttäkö heitä.

Noh, eihän se mitään vaikkemme nyt pärjänneetkään. Hopeamitalikin on ihan kivan näköinen, ja sopii oikeastaan sinisen kanssa paremmin yhteen kuin kullanvärinen.

Enkä mäkään nyt jääkiekosta edes niin kauheesti välitä, enkä ymmärrä. Minusta vaan blyys on jotenkin niin ihana joukkue. Nimikin on niin nätti ja omaperäinen. Ja mä tykkään sinisestä. Ja se "Who let the dogs out"-biisi on musta kamalan kiva, ku mä tykkään koirista kauheesti. Mulla on kotona villakoira. Koira-asento (dog style) on myös lempiasentoni miesten kanssa, HUPS, mitä mä nyt tällasii...hihihih!

t: Blues-diggari espoosta.

4

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oululainen homo

      vittuun täältä!

      • -Wuf wuf wuf-

        Sinullahan on öh..sanoisinko rohkea nimimerkki (oululainen homo). Oletko oikeasti oulusta? Minä kun ole luullut, että meitä "samanhenkisiä" (hihhih) kiekkodiggareita on vain täällä espoossa.

        Luulenpa, että olet oikeasti espoosta, ja yrität vain feikata olevasi oululainen. Senkin höpsö!


      • oululainen homo
        -Wuf wuf wuf- kirjoitti:

        Sinullahan on öh..sanoisinko rohkea nimimerkki (oululainen homo). Oletko oikeasti oulusta? Minä kun ole luullut, että meitä "samanhenkisiä" (hihhih) kiekkodiggareita on vain täällä espoossa.

        Luulenpa, että olet oikeasti espoosta, ja yrität vain feikata olevasi oululainen. Senkin höpsö!

        höpsötä, olethan sinäkin syntynyt Oulussa!

        Ens kerralla, ku tuut käymään Oulussa nii leikitään junaa Rotuaarilla!


    • Juha82

      the dogs out!!
      AAAARRRGGGHHH...
      Muutenkaan Amerikkalais-tyylinen musiikki ei tartu minuun.

      Kyllä meidän Nivala Cowboysien kannatuslaulu on parempi, Cowboys on tosimies, Cowboys on pelimies, Cowboys! Cowboys!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe