Hiljainen Leijona

OinasN89

Vähän samaa ihmettelen tässä kuin tuossa yhdessä edellisessä viestissä.. Kiukutteleeko Leijona tai jotain? Ahdistanko häntä liikaa? Olen itse kovin puhelias, ja tulinen ja nopealiikkeinen, mutta kun tämä Leijona on hieman vaisumpaa sorttia jos ei ihan livenä puhella,ja olen kysynyt, että haluaako hän olla itsekseen ja että voin kyllä olla hiljaakin jos hänellä on kiire yms yms,yrittänyt olla ymmärtäväinen,mutta ei kun ei! Mies yhtäkkiä hiljenee,ei puhu mitään,ei ilmoita jos lähtee muualle.. Ihan vaikka mesessä. Minusta se on hieman loukkaavaa. Itse yritän pysyä suhteen tasalla ja olla hellä ja muuta koska tiedän hänen tykkäävän siitä,mutta on se kumma että Leijona sanoo tykkäävänsä ja tykkäävänsä siitä että puhun hänelle,mutta käyttäytyy noin. Tässähän alkaa ihan ihmetyttää,että kiinnostanko häntä ollenkaan,vai onko tämä jotain kiukuttelua,huono päivä yms? Ja, en kai muuten kysyisi mutta kun tuolta ei minkäännäköistä vastausta saa tuohonkaan kysymykseen. Ovatko muut Leijona-miehet tälläisiä? Ja mistähän tässä saattaa olla kyse. Itse kyllä veikkaan että olen liikaa hänen kimpussaan,mutta kaikkee on kokeiltu. Ei tässä kyllä ole oltu yhdessä kuin pari kk, joten.. No. En tiedä. Kertokaa, tämä epävarmuus on kauheaa..

2

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On joskus semmosia

Itellä on paljon kokemusta leijonista. Kyllä se varmaan sua rakastaa, vaikka joskus tollee tekeekin. Ja saattaahan se vaikka olla, et siltä katkee mese tai jotain. Muutenki miehet on vähä semmosii, et ne saattaa yrittää pysyy vähä kauempana naisista, etteivät vaikuttaisi liian innokkailta tai jotain. Yritä keksiä itelles vähän muuta puuhaa ja ajateltavaa vaik se vaikeeta oliski ja pysyt vähän vaikeesti tavoteltavempana niin kyllä se nopeeta ilmaantuu luullakseni tosi sulosesti sulle juttelemaan. ;)

• teijokei

Leijonis kyl on eroavaisuuksia!Ei pidä takertua ain horoskooppiin!Keräävät kyl liikaa paineita itselleen!Terve harrastus paikallan on,yhdessä ystävien/ystävän kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe