Hiljainen Leijona

OinasN89

Vähän samaa ihmettelen tässä kuin tuossa yhdessä edellisessä viestissä.. Kiukutteleeko Leijona tai jotain? Ahdistanko häntä liikaa? Olen itse kovin puhelias, ja tulinen ja nopealiikkeinen, mutta kun tämä Leijona on hieman vaisumpaa sorttia jos ei ihan livenä puhella,ja olen kysynyt, että haluaako hän olla itsekseen ja että voin kyllä olla hiljaakin jos hänellä on kiire yms yms,yrittänyt olla ymmärtäväinen,mutta ei kun ei! Mies yhtäkkiä hiljenee,ei puhu mitään,ei ilmoita jos lähtee muualle.. Ihan vaikka mesessä. Minusta se on hieman loukkaavaa. Itse yritän pysyä suhteen tasalla ja olla hellä ja muuta koska tiedän hänen tykkäävän siitä,mutta on se kumma että Leijona sanoo tykkäävänsä ja tykkäävänsä siitä että puhun hänelle,mutta käyttäytyy noin. Tässähän alkaa ihan ihmetyttää,että kiinnostanko häntä ollenkaan,vai onko tämä jotain kiukuttelua,huono päivä yms? Ja, en kai muuten kysyisi mutta kun tuolta ei minkäännäköistä vastausta saa tuohonkaan kysymykseen. Ovatko muut Leijona-miehet tälläisiä? Ja mistähän tässä saattaa olla kyse. Itse kyllä veikkaan että olen liikaa hänen kimpussaan,mutta kaikkee on kokeiltu. Ei tässä kyllä ole oltu yhdessä kuin pari kk, joten.. No. En tiedä. Kertokaa, tämä epävarmuus on kauheaa..

2

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On joskus semmosia

Itellä on paljon kokemusta leijonista. Kyllä se varmaan sua rakastaa, vaikka joskus tollee tekeekin. Ja saattaahan se vaikka olla, et siltä katkee mese tai jotain. Muutenki miehet on vähä semmosii, et ne saattaa yrittää pysyy vähä kauempana naisista, etteivät vaikuttaisi liian innokkailta tai jotain. Yritä keksiä itelles vähän muuta puuhaa ja ajateltavaa vaik se vaikeeta oliski ja pysyt vähän vaikeesti tavoteltavempana niin kyllä se nopeeta ilmaantuu luullakseni tosi sulosesti sulle juttelemaan. ;)

• teijokei

Leijonis kyl on eroavaisuuksia!Ei pidä takertua ain horoskooppiin!Keräävät kyl liikaa paineita itselleen!Terve harrastus paikallan on,yhdessä ystävien/ystävän kanssa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe