Rupesin tässä miettimään, että koska itse sain hyväksymiskirjeen ja olen toimittanut paprut yliopistolle, mietin että jos huomaavatkin käyneen jonkin virheen, etten oikeasti pääsisikään sinne (ovat katsoneet väärin jonkin tietoni tms), niin voivatko vielä lempata mut pihalle? Noloahan se tietty olisi, on tässä sen verran sitä juhlittu ystävien kanssa jo kuukauden verran :)
Koska voi olla VARMA että on päässyt sisään?
sisäänpääsyn varmuus
5
1033
Vastaukset
- asfw
Voi olla, vaikka yliopisto olisi tehnyt virheen niin heidän on pakko ottaa sinut sisään, koska ovat asiasta sinulle ilmoittaneet. Vrt. vaikka kysyinen tilanne AMK:n yhteishakusotkun kanssa.
- neurootikko
Todella kiva kuulla! (kaikkea sitä tuleekin miettineeksi)
Voi keskittyä neuroilemaan kaikesta muusta ;) - Ex-pertti
neurootikko kirjoitti:
Todella kiva kuulla! (kaikkea sitä tuleekin miettineeksi)
Voi keskittyä neuroilemaan kaikesta muusta ;)Olenko opiskelemassa oikeassa paikassa? Tuleekohan näistä opinnoista mitään? Ymmärsinköhän tuon luennolla esitetyn asian varmasti oikein? Osaanko vastata oikein tentissä, vaikka olisinkin lukenut? Nauravatkohan kaikki esitellessäni tätä seminaarityötä? Gradun tekeminen on varmaan niin vaikeaa, että ainakin siihen opinnot tökkäävät?
Jos näissä ei ollut tarpeeksi, niin voi lähettää myöhemmin lisää.
- Mirella
Jos virhe olisi heidän tekemänsä, niin eivät voi lempata. Korjaus voidaan tehdä ainoastaan hyväksymättä jätetyn eduksi. Jo hyväksyttyä ei voida hyljätä.
Eri asia on tietysti jos olet itse antanut väärää tietoa. Silloin lennät pihalle, jos kyseessä on ollut vähääkään ratkaiseva tieto. - toinen
huh. tota samaa mä olen pelännyt, varsinkin kun pääsin varasijalta paikkaan mihin ei yleensä niin pääse..
odottelen paniikissa luvattua toista informaatiokirjettä, mitä jos sitä ei tulekaan?!!
toisaalta, yliopisto-sähköpostini kyllä toimii, että se on kai hyvä merkki...
no hyvä että en ole ainoa puolihullu:)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027