Naisen kosketus, osa 3 ( n+n )

Noviisi

Makasimme vierekkäin siinä hotellin leveällä sängyllä. Tean iho tuntui lämpimältä omaani vasten - aavistuksen hiestä kostea käsivarsi lepäsi vatsani päällä. Vedin ohuen päiväpeitteen päällemme ja kohensin tyynyjä. Halusin nukahtaa tämän naisen syliin.

Heräsin siihen , kun lämmin kieli lipoi kaulaani verkalleen. Pidin silmäni suljettuina, mutta pieni hymy karkasi väkisinkin suupieleen. Tean kieli pyyhkäisi kevyesti korvannipukkaani ja sai kylmät väreet kulkemaan pitkin kehoani.
- Lähdetäänkö ostoksille? Tea kuiskasi korvaani ja antoi kielensä kuljeskella kohti solisluun kuoppaa ja kainaloa. Vikkelä kieli tunnusteli kainalon kaarta ja tunsin kiihottuvani tästä hieman oudosta kosketuksesta. Liikahdin Teaa kohti ja lukitsin hänen reitensä jalkojeni väliin. Painoin hänen reittään häpyäni vasten - hänen oli pakko tuntea kuinka pimpsani alkoi turvota ja kostua.
- Ostamaan mitä? kysyin laiskasti enkä ollut varautunut vastaukseen.
- Ostetaan jotain sellaista joka tekee hyvää molemmille, Tea vastasi ja nyt minun oli pakko avata silmät. Olikohan tässä kaupungissa joku seksitarvikekauppa, vai minne hän oli minua viemässä?

Vastentahtoisesti nousin sängyn laidalle istumaan, mutta olin kyllä utelias näkemään mihin kauppaan hän minut veisi.
-Jätä pikkuhousut pois, niitä ei tarvita nyt, sanoi Tea ja virnisti ilkikurisesti. Laitoin siis pitkän kietaisuhameen ylleni ja Tealla oli lyhyempi farkkuhame - eikä pikkuhousuja!

Astuimme hotellin aulasta kadulle ja lähdimme kävelemään kohti toria. Kiihottava tunne kävellä muina miehinä, mutta kuitenkin tietäen ettei meillä ollut hameen alla muuta. Onneksi tässä kaupungissa ei pitäisi olla tuttuja, niin uskalsin minäkin olla jotenkin vapaammin.

Tea suunnisti kohti Anttilaa. Mitä ihmettä hän sieltä meille ostaisi? Suunnistimme kohti naistenvaateosastoa ja Tea alkoi hypistellä pitsisiä rintsikoita. Yritin minäkin teennäisen hajamielisesti katsella ympärilleni, mutta katseeni juuttui aina tähän kiihottavaan luonnonlapseen, joka nytkin vei minua kohti jotain uutta ja ennenkokematonta. Äkkiä Tea kääntyi katsomaan minua ja lipaisi hitaasti ja vihjailevasti huuliaan. Minusta tuntui että taisin punastua kaulaani myöten, niin selvä ele se oli.
- Tule, mennään sovittamaan näitä, Tea sanoi ja asteli kohti sovituskoppia. Kävelin perässä enkä saanut ajatuksiani järjestykseen. Sovituskoppi oli sitä mallia, että oven alta jäi jalat näkyviin - onneksi olimme reunimmaisessa kopissa eikä muita ihmisiä näkynyt. Tea otti paidan yltään - ja kas, eihän hänellä ollut sen alla liivejä. Jotenkin olin jättänyt sen huomioimatta pukeutuessamme. Siinä hän kuitenkin oli rinnat paljaana ja katseli itseään arvioiden peilistä. Tunsin taas alkavani kostua ja sydän alkoi lyödä nopeammin. Tea vetäisi viipyillen punaiset pitsihepenet rintojensa peitoksi - ne istuivat kuin valettu. Nännit paistoivat pitsikirjailujen läpi tummempina ja rintojen väliin jäi houkuttelevan varjoisa kuja.
- Miltä näyttää ja tuntuu, Tea kysäisi ja ohjasi käteni rinnoilleen. Pitsin läpi näkyi kuinka nännit alkoivat "tornittaa". Pidin noita punaiseen verhottuja rintoja käsissäni ja pyörittelin peukalonsyrjää nännien ympärillä. Tea otti kasvoni käsiensä väliin ja suuteli minua pitkään ja vaativasti. Kielemme hieroivat toisiaan ja imaisimme välillä kuin koettaen pyydystää kieltä pysähtymään. Äkkiä tunsin, että jotain valuu reittäni pitkin - omat mehuni, sillä olin ääriäni myöten kiihottunut. Tea lipoi kielellään huuliani ja imaisi kieltäni - ahmimme toisiamme siinä seisaaltaan. Viereisen kopin ovi kolahti ja säpsähdin erilleen. Tean nännit nöpöttivät punaisen pitsin alla, samoin omani, jotka pullistelivat liivien ja paidan kätköissä.
- Jatketaan matkaa, Tea kuiskasi ja muiskautti suukon huulilleni. Nopeasti hän sujautti paidan ylleen ja kääntyi avaamaan ovea. Liivit sujahtivat siniseen ostoskoriin ja tuntui, että niiden punainen väri vain korostui.

Kävelimme kohti ruokaosastoa. Reiteni olivat kosteat mehuistani, ja toivoin ettei tarvinnut istua minnekään - olisi tainnut tulla iso, märkä läiskä hameeseeni! Nyt kaikki oli piilossa pitkän hameeni suojissa. Tea suunnisti kohti makkaraosastoa ja minulla alkoi hiipiä kiihottava ajatus mieleen. Tea noukki hyllystä paketin lenkkiä ja katsoi minua merkitsevästi.
- Pidätkö tästä vai otetaanko jotain muuta?
Nielaisin ja katsoin pakettia. Kaksi paksua lenkkimakkaraa köllötti siinä vierekkäin.
- Kelpaa hyvin, sain sanottua ja niin jatkoimme kohti kemppariosastoa. Olin aivan turistina matkassa, en osannut arvata mitä koriin seuraavaksi laitettaisiin. Katsoin, kun Tea poimi sinne paketin kondomeja ja pussin pumpulia. Aivoni kieltäytyivät ajattelemasta mihin niitä tarvittaisiin. Kassalla Tea latoi ostokset hihnalle ja maksoi ne mukisematta. Katselin poispäin, sillä olisin tuijottanut makkarapakettia vähintäänkin nääntyvän näköisenä.

Palasimme hotelliin ja Tea käväisi kylpyhuoneessa. Veden kohina kuului huoneeseen ja arvelin hänen peseytyvän. Istahdin sängylle ja odotin. Jännitys tuntui hieman vatsan pohjassa, mutta kiihotuksen tunne tuntui voimakkaammin. Häpyni tuntui olevan kokoajan turvoksissa, sen tunsi kävellessäkin kuinka häpyhuulet olivat paisuneet. Ja sekös kiihotti lisää.

Ovi kolahti ja Tea astui huoneeseen yllään vain punaiset, uudet liivit ja lyhyt farkkuhame.
- Jatketaanko siitä mihin jäätiin? hän kysäisi ja tuli eteeni seisomaan. Kun istuin siinä sängyn laidalla, hänen lantionsa oli juuri kasvojeni kohdalla. Pujotin käteni hänen hameensa alle ja sivelin reisien sileää pintaa. Kostealta tuntui hänenkin reisiensä sisäpinta, mutta tämä kosteus oli tuoretta! Tea levitti hieman jalkojaan ja nosti käsillään hametta. Yhdellä repäisyllä hame jouti pois - kiitos näppärien painonappien, joita oli pitkä rivi hameen etuosassa. Häpyhuulet olivat Teallakin turvonneet ja klitoris pilkotti niiden välistä. Kiiltävää nestettä oli valunut reisille. Sivelin käsilläni pyöreitä pakaroita, mutta en koskettanut häntä vielä muuten. Tea riisui pois myös punaiset liivinsä ja tarttui omiin rintoihinsa ja huokaisi syvään. Nousimme ylös ja kuoriuduin minäkin vähistä vaatteistani. Rintamme olivat vastakkain, kovettuneet nännit hipaisivat toisiaan. Tea uitti sormiaan omassa pillussaan ja siveli sieltä saamaansa liukastetta nänneihini. Voihkaisin nautinnosta, pillumehulla kostutetut sormet nännieni kimpussa! Tea toi sormensa huulilleni ja imaisin nuo naiselle tuoksuvat liukkaat onnentuojat suuhuni. Imin ja pyörittelin kielellä sormenpäiden ympäri, nännimme hipoivat taas toisiaan. Tea kostutti niitä vielä sormillaan, joissa oli nyt lisää liukastetta. Kiiltävät, liukkaat, kovettuneet nännit lempivät toisiaan ja se tuntui aivan uskomattoman hyvältä!

- Käy sängylle, palaan pian! Tea kuiskasi ja livahti kylpyhuoneeseen. Kävin sängylle selälleni ja otin nautinnollisen asennon. Levitin jalkani levälleen - halusin näyttää sykkivän ja kostean pilluni tälle kiihottavalle naiselle. Tea tulikin heti, kädessään nuo paksut makkarat ja muut tarvikkeet.
- Kokeile, Tea naurahti ja laittoi käteeni toisen jötikän. Sehän oli aivan lämmin! Tea nikkasi silmää ja sanoi laittaneensa "palvelijan" kuumaan veteen lämpiämään. Siitä siis veden kohina ja Tean kiihotusta valuva olemus... Tean otti paketista kondomin ja laittoi sitä vähän matkaa makkaran päälle. Pumpulipussista hän otti pieniä tuppoja ja asetteli niitä makkaran ja kumin väliin tehden näin palvelijastamme paksumman ja nystyräisen. Kun koko komeus oli valmis, en voinut kuin henkäistä syvään. Tea näpräsi pian toisenkin.

Tekokalu oli hieman käyrä, mukavan paksu ja sopivista kohdin nystyräinen.
- Käy selällesi, kehotti Tea ja niin minä tein. Levitin jalat ja suljin silmät. Olin kestokiihottunut, olo oli kuin mukavassa pikku humalassa. Tea ohjasi minut toiseen asentoon, jalat olivat koukussa vatsan päällä ja pidin niitä käsilläni paikallaan. Peppuni oli siis somasti tyrkyllään siinä Tean edessä.Tea laittoi käyrän kalun lepäämään reisieni väliin, osin häpyni päälle - lämmin patukka oli siinä kuin odottamassa sisäänpääsyä. Makaisin jalat kippurassa, silmät kiinni, patukka häpyni päällä ja äkkiä tunsin kostean, kuuman kielen hyväilevän peppureikääni. Sävähdin, mutta pysuin paikallani. Tean kieli keskittyi kesyttämään tuota tiukkaa aukkoa: kieli työntyi välillä vähän jo sisään, mutta palasi taas kiertämään ympyrää. Patukan paino tuntui klitoriksella, mutta asennostani johtuen häpyni pysyi tiukasti kiinni. Tea työnsi jännittyneen kielensä peppureikääni niin syvälle kuin se oli mahdollista ja teki sitten nopeaa edestakaista liikettä. Mukaan tuli myös liukas sormi: se liukui varovasti kielen liukastamaan aukkoon. Peppureikäni supistui ja laajeni, se tahtoi saada sormen kokonaan. Tea liikutti sormea sisään ja ulos verkkaiseen tahtiin ja samalla nuoli pinkeänä pullottavaa välilihaani. Olin kuin tulessa, pilluni teki jo tahattomia supistuksia ja valutti mehua pepun puolelle. Tarkoituksella Tea ei hipaissutkaan klitorista - vain paksu patukka makasi painollaan sen päällä.
- Käänny!
Käännyin konttausasentoon ja tarjosin takapuoltani Tealle. Peppureikäni odotti hieman avonaisena saavansa jotain - pilluni oli aivan räjähtämäisillään. Tea otti vihdoin tuon tekokalun ja nuolaisi sen pään kosteaksi. Liukastetta kyllä oli muutenkin! Tea siveli kalulla häpyvakoani ja varoi koskettamasta klitorista. Keinahtelin ja ynisin - pakko oli jo pyytää:
- Laita se sisään, ole kiltti!
Tea työsni varovasti tuota patukkaa sisääni ja samalla nuoli ja tökki kielellään peppureikääni. Olin kuin kiimassa, yritin häpyhuulilla imeä kalua syvemmälle - mutta Tea ei antanut sitä minulle kuin pienen pätkän! Tuntui että tulen hulluksi - räjähdän - ja siinä tuli taas se ylivuoto-orgasmi: kuumat supistukset vavisuttivat alapäätäni, mutta himo vain yltyi. Tea huomasi tämän antoi vihdoin minulle patukkaa koko mitalta. Hän työnteli kalua sisääni koko pituudeltaan ja lutkutti samalla peppuani. Sormi työntyi peppuuni ja kohta sinne meni toinenkin. Nytkyin siinä konttausasennossa paksu kalumakkara pillussani, sormet peppureiässäni ja vikkelä kieli lipoi missä mahtui kulkemaan. Tea pyörähti siitä alleni, että sai klitorikseni vielä suuhunsa. Tämä alkoi olla jo liikaa - en kestänyt tällaista ihanuutta enempää, vaan laukesin nyyhkyttäen, peppuani vatkaten, pilluani kouristellen - ja retkahdin kyljelleni kaikkeni antaneena.
Tea veti sormensa ja tekokalun hitaasti pois - en olisi halunnut niitä antaa. Olin puolitajuton.

Tea oli yhä vailla tyydytystä. Mitä hänen ilokseen noilla välineillä tein - se jääköön seuraavaan kertaan

7

8427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jakke

      Sinä osaat kirjoittaa todella hyvin. Jatka.

    • miku

      erittäin hyvä...;)

    • kisu

      ihan kostu pillu kun tota luki, lisää!!

    • Nainen

      Aivan loistavia nämä kirjoituksesi!!!! Lisää vain! Tässähän alkaa itsekin kostua ja tehdä naista mieli.......

    • Elina

      aivan mahtava.kiihotuin.ja paljon.jatka vielä!!?

    • minäkö?
    • Mä vaan

      hyvä stoori :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe