jousimiesnaiset

-calle

miksi niin ylpeitä luonteeltaan jouskarit?
itsensä kehuminen,ylitsevuotavaa.
ei koskaan väärässä,vaikka tietäiskin tehneensä
toiselle väärin. joskus tunne siitä että en kestä enään päivääkään.

9

2829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskin jouskari

      Riippuu varmaan jouskarista, sillä itse olen ainakin todella itsekriittinen! Mielipiteeni tosin esitän sillä tavalla, että saattaa tulla kuva siitä, että luulisin olevani aina oikeassa. Mutta en ala anteeksikaan pyytelemään.
      Itseäni en kehu juuri koskaan... koska en tunne siihen olevan syytä.

      • alkaa

        jutut olla kuin tuolla Neitsyt osiossa:D Menkääs kurkkasee...


      • ruusu2222

        itseään pitää arvostaa aina ja tekemisiään.ihmisten ARVOSTAMISESTA KAIKKI LÄHTEE,ESIM. RAKKAUSKIN.TÄÄLLÄ MAAILMASSA NAISTEN PITÄISI ARVOSTAA ENEMMÄN JA TUKEA MIEHIÄ TEKEMISISSÄÄN.MONILTA MIEHILTÄ LOPPUU VOIMAT OPISKELLA ESIM.SUOMESSA NAISET OVAT TODELLA ILKEITÄ MONILLE LYHKÄSILLE MIEHILLE JA EIVÄT ARVOSTA MITÄÄ,PUHUTAAN VAAN JA MENNÄÄN ETEENPÄIN,MUT SE EI MEE NIIN.RAKKAUS EI JAKSA TULLA PERÄSSÄ,JOS EI NAISET ALA KÄYTTÄMÄÄN ÄLYÄÄN JA POTKIMAAN MUITAKIN PIHALLE JA SYRJIMÄÄN.sUOMESSA VAAN NASIET KASVATAA PITUUTTA,PYÖRIMÄLLÄ VUOSIA SÄNGYISSÄ TUOLLA PITKIEN JÄTKIN KANSSA ILMAN OIKEAA RAKKAUTTA.YHTEUISKUNTAMME EI KEHITY,JOS TÄÄLLÄ EI aleta arvostaa ja olemaan lyhempien ihmisten puolella,etenkin naiset.suojelkaa jo lyhkäsiä miehiä naiset.


    • Jouskarinaikkonen

      ... me ollaan niin itsepäisiä. Ainakin itse oon sellanen, että minä pidän oman pääni melko pitkään. Ja jos huomaan tehneeni jonkun virheen tai että olen väärässä, niin sen huomaamiseen menee jonkun aikaa. Mutta pyydän kuitenkin anteeksi, jos on aihetta siihen... Ja tuosta ylimielisyydestä. En ole ainakaan muistakaan jouskareista huomannu, että oltaisiin ylimielisiä. Se voi just olla tapauskohtaista tai sitten se on niitä hienoja tapauksia, joita kutsutaan vääräksi kuvaksi...

    • ......

      Itse taidat olla jokseenkin väärin ymmärtävää sorttia kun et erota Jouskarin "omapäisyyttä" tuota itsensä kehumisesta...
      Itse olen kuullut myös useasti tuon että minun luonnettani ei kestä päivääkään, mutta kummasti tuota hokevat ihmiset jaksavat perässäni roikkua että taitaa loppupeleissä jousimies olla vastustamaton tapaus ;)

    • Nainen -64

      No onhan meitä naisia moneen junaan. Mutta itse jousi-naisena puolustaisin "kunniaani". Me kun sanomme ja esitämme asiamme usein niin painokkaasti että saattaahan siitä tulla toisille jotenkin vähän "ylpeänoloinen" käsitys. Itse olenkin kokenut usein tulevani väärinymmärretyksi. Tähän kun vielä lisää tulisen ja suorasanaisen ja rohkean luonteen, niin "soppa" on valmis.

      Mutta voit olla myöskin varma siitä, että tässä on NAINEN, joka pitää puoliasi ja seisoo rinnallasi myrskyjen tullen, siis jos hän sinua rakastaa. Joten voit olla hyvinkin onnekas mies. Suorasukaisuus voi olla hyvinkin häkellyttävää, mutta siitäkin voit olla varma, että tämä nainen ei vehkeile, eikä valehtele! Eli voit olla varma naisen aitoudesta ja siitä, että hän välittää oikeasti ja totuudenetsijänä ymmärtää jotakin syvemmin. Näin ainakin itseni näen ja koen, ja mitä olen muita jousinaisia tutkinut. Häneltä saat "mitä tilaat" jes!!

      • ruusu222222222

        tiedustaktko mitkä horoskooppimerkit ovat sua vastaan?Oli millaset luonettet ja mitä ja ketä yleensä edes puolustat?Eikös naisen tehtävä ole seisoa sanojensa takana ja olla ajatellakin välillä täällä ja puolustaa miehiä, kuin esim. lyhempiä miehiä.täällä on paljon älykkäitä lyhkäsiä,joita hyväksikäytetään,kun ei ole pituutta miehillä.


    • Fresa96

      itte en (ainakaan tietääkseni) oo kovin ylimielinen. Mulle esim on monta kertaa kaverit ja perhe huomauttanu siitä miten mä oon toisten pompoteltavissa ja en osaa sanoa Ei. Että en ainakaan itsepäinen ole.

    • ruusu1111

      onko joukarinaisilla ollut ongelmia miesten kanssa ja tiedustaako ne jo vihamiehensä?Mitkä horoskooppimerkit on vihollisia jouskareille?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe