Ootteko huomanneet että leijonilla on aika isot vehkeet? Siis ihan tosissaa kaikki joil on metrikullit ketä tunnen on luonnostaan tavallisesti leijonia.
Leijonilla isot vehkeet?
8
3418
Vastaukset
- tuntemaan
omakohtaisesti kaksi jellonaurosta, eikä heidän pippelin koolla voi kehua missään vaiheessa. mukavia menskuja muuten.
- nääh
En vois kyl sanoa samaa. Ex oli leijona.
- heh heh
on nyt enää vain ex, hah hah.
- ketju =)
näin naisen näkökulmasta. Minun ex leijonallakaan ei ollut mikään kehuttava...
(suuret puheet, pinet teot). Muuten ihan mukava.
=)
- ihan provo
joku heitti vitsin.
- meillä on
myös isot jalat ja isot kengät. Muniss on kulumisvaraa ja moni rva on saanut leijonaa.
- nainen52lappi
Mulla toinen Leijona elämässäni,eikä
vehkeen koolla voi todellakaan kehuskella. - oo todellista
Joo siis ei kai miehen peniksen koko liity mitenkään horoskooppiin, ja jos liittyy niin ei leijonilla kovin isoja ole. Itse tiedän, ja oli leijonilla isot jalat tai isot kädet aivan sama sille. Leijonamiehillä on isot puheet mutta pienet vehkeet!
Oli se minunki partneri kovasti sitä mieltä, että kaipaan leijonaa ja että se antaa kunnon kyytiä. kyllä petyin ku menin yöks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839