miten c-kielessä saa ohjelman jossakin vaiheessa prosessin käyttämän maksimi muistimäärän (fyysistä/&virtuaalista)? käyttiksenä on Linux
Vastaukset 4
- päin...
int main() {return system("top");}
- ceebie
ei ihan riitä, vaan tarkoitus olisi saada koodia käsittelevän prosessin maksimimuistin kulutus siltä ajalta, kun prosessi on ollut elossa ja ajossa
mutta jos osaat neuvoa miten sen saa tehtyä top:lla, niin kerro, ite olen saanut sen vain näyttämään muistin kulutusta, mutta muistinkulutus päivittyy sitä mukaa kuin suoritus etenee ja vaihtoehdoksi jää vain sen lokiin kirjoittaminen
- ulle-dulle
Jaa, time-ohjelman pitäisi näyttää kysymäsi tiedot, mutta manissa lukee:
"Not all resources are measured by all versions of Unix, so some of the values might be reported as zero."
Ja ainakin mulla nollaa on *juuri* noissa muisti arvoissa, mutta kokeile itse.
/usr/bin/time -v ./ohjelma
Huom. Pitää olla /usr/bin/time. Pelkkä time käyttää shellin sisäistä komentoa. - ulle-dulle
dummy-svenssonit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561