Ilona ja Maiju valokuvissa

SS88

Emmeköhän me kaikki tienneet, että muotokuvat olivat vain tekosyy. Viimeistään siinä vaiheessa kun näin kuinka lyhyessä hameessa Maiju saapui paikalle olin varma siitä, että olimme kaikki samoissa ajatuksissa.

   Olin seurustellut useamman vuoden valokuvausta harrastavan poikaystäväni kanssa vaikka vasta parikymppisiä olimmekin. Jossain vaiheessa tietysti alkaa miettiä miten yhdistää kaksi rakasta harrastusta vaikkei seksielämämme varsinaisesti piristystä kaivannutkaan. Olin jo pidempään myös ajatellut enemmän ennen poikaystävääni olleita nopeita suhteita naisiin, eikä Ollilla tainnut varsinaisesti olla mitään sitä vastaan, että haaveilin lesboseksistä. Olimme jopa laittaneet nettiin pari ilmoitusta naisseurasta, mutta koska Olli oli vielä liian ujo toisten miesten seurassa, asiat eivät edenneet ilmoituksiin vastanneiden parien kanssa. Asiat kuitenkin muuttuivat kun Maiju erosi poikaystävästään.

   Maiju oli Ollin ystäviä villeiltä larppivuosilta ja olin itsekin tutustunut häneen paremmin yhteisten tuttujen kautta. Ilmeisesti jonkin meissä sopi yhteen, sillä jutut kääntyivät useasti kohti tiettyjä elämänalueita. Hän oli paljon minua kokeempi, mutta kompensoin olemalla avoimempi ja ehkäpä myös kokeilunhaluisempi. Paria kielaria lukuunottamatta mitään ei ollut tapahtunut, mutta kun Olli kutsui Maijun vuokralle saamaansa valokuvastudioon seuraksemme ”koemalliksi”, pakkasin automaattisesti kuvauskamojen mukaan myös joitain muita tavaroita varmuuden varalta. Olli ohjeisti laittamaan valkoisen paidan testauksen vuoksi, joten puin sen alle kiinnostavimmat alusvaatteeni ja lisäsin lyhyen leveän hameen.

   Otimme Maijun kyytiin matkalta ja koitin vaikuttaa normaalille. Juttelimme muotokuvaamisesta ja mietimme jotain kantavaa teemaa ja sitä toimisivatko salamat, vaikka mieleni olisi tehnyt suoraan kysyä haluaako hän oikeasti myös rohkeampia kuvia. Studiolle saapuessa olin jo aivan hermona. Onneksi Olli alkoi touhukkaasti laittaa kamoja kuntoon ja sain rauhoittua ja katsella kun Maiju meikkasi kuvia varten. Maiju oli samanikäinen kuin minä, 21-vuotias hotti brunetti. Hänellä oli lyhyet pörröiset hiukset ja kivan naisellinen vartalo reilunkokoisilla rinnoilla. Olin utelias näkemään Maijun nännilävistykset, joista Olli oli puhunut. Itse olin hieman pienempikokoisempi ja vaaleampi, mutta erityisesti peppuni keräsi kehuja.

   Aloitimme kuvaamalla Maijusta asiallisia kuvia virallisiin tarkoituksiin. Tunnelma oli hieman jännittynyt, joten huonotkin vitsit naurattivat ja nopeasti ne kääntyivät siihen kuinka vaatteita vähentämällä varmasti olisi helpompi rentoutua. Siirryin itse kameran eteen kun Maiju ei enää keksinyt poseerausasentoja.
- Onko teillä mukana mitään rekvisiittaa? Voisi olla helpompi saada kiinnostavia kuvia, Maiju kysyi viattomasti. Olli pysähtyi kuvien väliin ja katsoi minua nopeasti silmiin ennen kuin vastasi.
- Katso siitä eteisessä olevasta kassista, siinä on päällimmäisenä viltti, mutta siellä alla on jotain.

   Maiju hävisi eteiseen ja jäin tuijottamaan Ollia silmiin. Emme sanoneet mitään, vaan odotimme minkä vastauksen Maiju antaisi. Jos hän palaisi muina miehinä takaisin, emme enää ajattelisi koko asiaa, mutten tietenkään toivonut sitä.
- Olli, tuletko käymään täällä? Maiju huusi eteisestä. Olli hävisi myöskin eteiseen ja jäin tuijottamaan studiota hermostuneesti. Takanani oli tietysti harmaa taustakangas ja pari alasvedettävää maisemaa. Sivuilla oli odottajille sohva, rekvisiitaksi tarkoitettu kevyt puistonpenkki, pari tuolia ja joitain epämääräisiä suorakulmioita. Raahasin puistonpenkin kuvausalueelle ihan vaan jotain tehdäkseni, voisi vaikka ottaa istumakuvia.
- Kyllähän sieltä jotain rekvisiittaa löytyi. Olli kertoi mitkä olisivat kivoja kuvassa, Maiju sanoi tullessaan luokseni. Olli laittoi tavarakassin studion lattialle ja livahti kameran taakse samalla kun Maiju tarttui minua yllättäen kädestä ja naksautti käsiraudan kiinni ranteeseeni.
- Sano heti jos ei tunnu hyvältä, Maiju sanoi hiljaa korvaani huolestuneen kuuloisena, mutta päätteli hiljaisuudestani että saa jatkaa.
- No, minkäslaisia kuvia otetaan, Maiju kysyi Ollilta kun nappasi toisenkin ranteeni kiinni selkäni taakse.
- Ilona voisi nousta polvilleen tuohon tuolille ja nojata kaiteeseen.

   Tein kuten pyydettiin vaikka kyseisessä asennossa luonnollisesti pepuni lyhyessä hameessa paljastuikin hyvin kameralle. Tiesin näyttäväni hyvälle stay up –sukissani ja pitsialushousuissani ja kiihotuin pelkästään jo tuosta asennosta. Maiju ei koskenut minuun sen enempää, tunnelma oli vielä aika ujo. Olli ojensi Maijulle laukusta useasti käyttämämme piiskan ja asetti hänet kameralle mieluisaan asentoon. Ensimmäinen lyönti oli todella lempeä, enkä pystynyt estämään naurahdusta.
- Kyllä minua saa vähän kovempaakin lyödä, sanoin teennäisen varmalla äänellä.
- Tuntuu vaan niin oudolle, Maiju vastasi, mutta löi kuitenkin reippaammin seuraavalla kerralla.

   Ympärillä vilkkuvat salamavalot, vaikkakin pehmennetyt tekivät tilanteesta epätodellisen. Työnsin epäilykseni mieleni taka-alalle samalla kun työnsin takamustani paremmin esiin. Maijun iskut alkoivat osua jo paremmin kohdilleen ja vavahtelin hieman kun piiskan hapsut osuivat hävylleni.
- Voisit Maiju vaikka laittaa käden siihen Ilonan pepulle välillä, voisi ottaa lähikuvia, Olli ohjeisti ja sääti salamoitaan uudelleen. Melkein säikähdin Maijun lämmintä kättä pepullani. Hameeni oli jo noussut vyötärölle ja Maiju liu’utti sormeaan alushousujeni reunaa pitkin. Päätin olla häpeämättä vaikka hän varmasti huomasi kuinka märkä olen. Oli uskomattoman kiihottavaa tunteä hänen sormensa häpyhuulillani vaikkakin kankaan läpi.
- Siirrätkö sitä kangasta vähän syrjään, Olli ehdotti varovasti. Maiju siirsi haaroista alushousuni sivuun ja piti niitä siinä kun Olli otti lähikuvia. Jännityin kun Maijun sormi siirtyi varovasti häpyhuulilleni ja niiden väliin. Olin aivan märkä ja Maijun sormi liukui minussa nätisti. Ollin kuvaustahti hidastui kun Maiju alkoi hieroa varovaisesti klitoristani. Koska asento oli huono melkein tärisin. Maiju työnsi yhden sormen sisääni ja Ollin yllyttämänä pian kaksi. Vaistomaisesti liikutin lanteitani Maijun sormia vastaan ja hän huomasi sen.
- Vaihdetaanko asentoa, Maiju ehdotti. Pääsin seisomaan ja tajusin kuinka paljon polviini jo sattui vaikea asento.
- Irroitapa toinen käsi, niin saadaan tuo paita pois, Olli sanoi Maijulle, joka teki työtä käskettyä. En osannut tehdä mitään kun Maiju napitti paitani auki, riisui sen ja rintaliivini.
- Siellä kassissa taisi olla ne toiset rintsikat, Maiju muisteli ja Olli heitti ne hänelle. Ne olivat punaiset nahka”rintaliivit”, joiden pointti oli enemmänkin paljastaa kuin peittää. Ne nostivat vain rintani ylemmäs ja jättivät nännini näkyviin. Maiju hyväili rintojani, kun Olli otti taas lisää kuvia. Maijun suu nänneilläni tuntui hyvältä, ehkäpä nainen tosiaan tietää mistä toinen nainen pitää. Maiju laittoi taas käsirautani kiinni ja nousi seisomaan vasten minua. Hän riisui myös paitansa paljastaen mustat rintaliivit ja reippaan kokoiset rintansa. Hän otti kiinni hiuksistani ja taivutti ensin päätäni taaksepäin kuvia varten. Hän puri kaulaani ja hyväili toisella kädellä rintaani kuvia varten. Sitten hän pakotti pääni hänen rinnoilleen. Ohut kangas siirtyi hampailla helposti syrjään ja näin vihdoin ne kuuluisat lävistykset. Koskin ensin hyvin varovaisesti ja kaukaa kielellä koholla olevaa nänniä, mutta Maiju painoi päätäni reippaammin kohti. Otin koko nännin suuhuni. Koru osui hampaisiini kun imin ja nuolin rintaa. Maiju piti hiuksiani poissa kameran tieltä.
- Levitetään tuo viltti tuohon lattialle, Olli sanoi, ja laitetaas Ilona siihen selälleen. Menin viltille selälleni hieman kömpelösti, enkä tiennyt kuinka asettua. Ollilla oli ilmeisesti kuitenkin visio, hän laittoi käteni pääni yläpuolelle ruumiini jatkoksi ja nosti jalkani suorana yhdessä ylös.
- Pidätkö noita ylhäällä, niin saan taas näitä lähikuvia, Olli sanoi Maijulle. Voisit myös ottaa sen mustan dildon laukusta.
Maiju kyykistyi jalkopäähäni ja alkoi hitaasti työntää mustaa keskikokoista dildoa sisääni. Tuossa asennossa tunnen aina selvimmin kaiken sisälläni ja olin hyvin jännittynyt. Koukistin jalkani rintakehän päälle ja sanoin ne käsivarsieni väliin. Peppureikäni nousi paremmin esille ja toivoin hiljaa itsekseni että Maiju koskisi siihenkin, olin joskus kertonut, että pidin erityisesti siitä. Nostin lantiotani vihjaavasti edelleen ylemmäs ja Maiju taisi tajuta vinkin, sillä hän veti sauvan minusta. Hän kumartui nuolaisemaan pari kertaa häpyäni ja värähtelin jännityksestä kun hänen kielensä pää varovaisesti kiersi peppureikäni ympäristöä ja lopulta koski siihen suoraan. Ehdin nopeasti olla tyytyväinen, että olin ajellut itseni tarkasti täysin karvattomaksi, kun Maiju nuoli anustani kiihtyvällä tahdilla. Hän työnsi kieltään jopa hieman sisääni ja hieroi samalla yhdellä sormella klittaani niiin että olin aivan laukeamaisillani. Värisin lattialla, huohotin ja pidätin hengitystäni. Olli muisti aina välillä jopa ottaa kuviakin, mutta arvelin hänen keskittyvän nyt jo aivan muuhun.
- Haluaisit sä mennä niin että Ilona voisi nuolla sua, Olli kysyi Maijulta. Maiju teki kuten ehdotettiin, nostin käteni taas pään yli ja Maiju asettui nyt ilman alushousuja polvet molemmin puolin kasvojeni päälle. Hän oli aivan yhtä märkä kuin minäkin. En ollut nuollut naista vuosiin ja työnsin kieleni varovaisesti Maijun häpyhuulille. Nuolin niitä pitkin. Maiju maistui hyvälle ja työnsin kieleni syvemmälle, kun Maiju laskeutui alemmas. Hioin hänen klitoristaan kieleni leveydeltä imien aluetta aina välillä ja Maiju taipui päälläni taaksepäin ja hyväili melkein rajusti itseään. Yhtäkkiä tajusin että Olli otti kiinni jaloistani ja piti niitä levällään. Hän työnsi peniksensä sisääni yhdellä nopealla liikkeellä ja jännityin uudestaan melkein kaarelle. Hän nai minua nopeilla työnnöillä samalla kun nuolin Maijua niin hyvin kuin pystyin. Maiju vaihtoi nopeasti suuntaa niin, että katsoi nyt Ollia ja he kurouttuivat suutelemaan toisiaan. Koska Maijun peppu oli juuri hyvällä kohdalla, uskalsin ulottaa liikkeen sinne asti. Maijukin tuntui reagoivan vahvasti anuksensa nuolemiseen ja olin uskomattoman kiihottunut koko tilanteesta. Upean naisen pillu oli aivan edessäni, mieheni erittäin hyvän kokoinen penis oli sisälläni ja sain vain nauttia.

Äkkiä Maiju kuitenkin nousi päältäni ja Olli vetäytyi pois sisältäni. Ilmeisesti heillä oli yhteinen suunnitelma, kun Olli kaivoi laukusta liukuvoiteen ja kaksipäisen dildon, ja antoi ne Maijulle. Maiju käänsi minut polvilleni peppu pystyyn ja levitti rauhassa reippaasti liukuvoidetta anukselleni. Dildo oli ollut meillä käytössä joskus aiemminkin, mutten yleensä halunnut sisääni mitään niin suurta. Nyt kuitenkin uskoin olevani niin kiihottunut, että sisääni menisi mitä vain. Maiju painoi dildon toista päätä hitaasti sisääni. Olin vain hartiani varassa ja pääsin koskemaan itseäni samalla kun dildo hitaasti liukui sisääni kun painuin sitä vasten. Olisin voinut laueta heti siihen paikkaan hioen klittaani samalla kun tuo kanki upposi minuun, mutta Maiju siirsi käteni pois. Olli oli muistanut taas kameransa ja otti ahkerasti kuvia kun dildo upposi minuun. Maiju työnsi vielä kaksi sormeään vaginaani ja hieroi sen etuseinämää. Olin jo aivan liian kiihottunut, mutta Olli käski minut taas selälleni niin että saisi kuvia dildosta meissä molemmissa. Olli näytti suorastaan koomiselle pelkkä avoin kauluspaita päällään kameransa ja erektionsa kanssa.

Maiju asettui myös selälleen jalkopäähäni ja työnsi itseään dildoa vasten. Maiju piti dildon keskeltä kiinni niin, että liikkuessamme dildo hio meitä kumpaakin. Hieroimme kumpikin itseämme samalla kun Olli otti lähikuvia sauvasta minun pepussani ja Maijun pillussa. En voinut enää mitään, pidätin hengitystäni kun laukesin vavahdelleen. Maiju veti dildon samalla ulos minusta ja vedin reiteni yhteen kouristellen nautinnosta.
Olli laittoi kameransa pois, kun Maiju kääntyi kontilleen ja levitti liukuvoidetta omallekin pepulleen. Hänellä oli edelleen dildo sisällään kun Olli työntyi hänen anukseensa takaapäin. Maiju työnsi nopeasti peppunsa vasten Ollia, joka veti henkeä kun hän olikin yhtäkkiä koko pituudeltaan Maijussa. Maiju huohotti nautinnosta kun liikuttaessaan dildoa sisällään toisella ja hieroen häpyään toisella kädellä. Hänen selkänsä painui vielä enemmän kaarelle kun hänen ääntelynsä muuttui katkonaisemmaksi ja kimeämmäksi. Lopulta hän näytti vajoavan polviensa päälle täristen rytmisesti. Olli ilmeisesti oli vain odottanut Maijun orgasmia ja parissa työnnössä hänkin saavutti lakipisteen ja lysähti Maijun päälle. Maiju veti dildon itsestään ja kierähti kauemmas Ollista selälleen saadakseen viileää ilmaa.

Makasimme kaikki tyytyväisinä studion lattialla. Tavoitin Maijun katseen ja aloimme nauraa koko tilanteelle helpottuneesti. Onneksi studion taustakankaalle ei ollut mennyt mitään, joten siivoaminen oli helppoa ja lähdimme kotiin siistiytymään. En tiedä tuleeko tilanne enää koskaan toistumaan, mutta ainakin meillä on suuri määrä valokuvia todisteena.

3

27295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen...

      että ihmettelen tuota nimivalintaa henkilöille...aika sattumaa,että nimet ovat sellaiset jotka ovat oikeasti samassa perheessä paitsi Olli-nimistä ei ole,mutta saman tyylinen...Oletkohan keksinyt nimet kenties kyseisen perheen henkilöiden mukaan...?

      • SS88

        Ihan sattumalta nuo nimet osuivat. Käytin taustana tosielämän tapahtumaa, ja koitin vain valita jotkut täysin muut nimet kuin tapahtumaan osallistuneilla.


      • -Nylkynen-
        SS88 kirjoitti:

        Ihan sattumalta nuo nimet osuivat. Käytin taustana tosielämän tapahtumaa, ja koitin vain valita jotkut täysin muut nimet kuin tapahtumaan osallistuneilla.

        minäkin tuntea tosielämässä kyseisen nimiset misut. aikoinaan tutustuin yhdessä sisäoppilaitoksessa, ja niin. mutta se lie toinen juttu.

        jokatapauksessa he saattaisivat pahastua ko jutusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe