vesimies on ehdottomasti elänradan paras merkki, inhimillinen, eläinrakas, toiset huomioon ottava. Älykäs, syvämietteinen, elämää ymmärtävä.
paras
13
2531
Vastaukset
- VoeVoee
Kuka se on? Tuntemistani vesimiehistä ei yksikään ole tuollainen. Valehtelevat ja liioittelevat. Yksikin makaa sammuneena tuossa sohvalla, sai häädön kun on jättänyt vuokrat maksamatta.
- Vesimies XXX
Täytyykös vuokrat maksaa???
Onko teillä toista sohvaa? - sossutytsy
Pitäähän sillä koti olla.
- Arz
sossutytsy kirjoitti:
Pitäähän sillä koti olla.
olen valitettavasti tutustunut muutamaan vesimieheen, en yleistä, mutta ainakaan he eivät ole koskaan sopeutuneet perhe-elämään, parisuhteeseen, valehtelevat aivan v.. siis paljon, varastavat lastensa nimiin jne. jne. eivät pysty sitoutumaan vaan aina pitää olla jotain uutta kiikarissa.näitä on siis miehiä ja naisia, samanlaisia kaikki. Enkä haluaisi uskoa että tämä tosiaan olisi kiinni jostain syntymäajasta, itse olen horoskoopilta leijona, enkä todellakaan ole "tyypillinen" leijona, tietty joitain ominaisuuksia löytyy, täytyy myöntää ;)
- overkill
Arz kirjoitti:
olen valitettavasti tutustunut muutamaan vesimieheen, en yleistä, mutta ainakaan he eivät ole koskaan sopeutuneet perhe-elämään, parisuhteeseen, valehtelevat aivan v.. siis paljon, varastavat lastensa nimiin jne. jne. eivät pysty sitoutumaan vaan aina pitää olla jotain uutta kiikarissa.näitä on siis miehiä ja naisia, samanlaisia kaikki. Enkä haluaisi uskoa että tämä tosiaan olisi kiinni jostain syntymäajasta, itse olen horoskoopilta leijona, enkä todellakaan ole "tyypillinen" leijona, tietty joitain ominaisuuksia löytyy, täytyy myöntää ;)
mikähän siinä on,itse seurustelin vesimies naisen kanssa ja huomasin ton saman,et valehdellaan ihan mitättömistäkin asioista..! kunhan ei vaan missään vaiheessa tunnusteta tai myönnetä.. tuntuu olevan vesimiehen tapa toimia että paskaa jauhetaan vaikka hautaan asti!
- ...veskarinainen....
overkill kirjoitti:
mikähän siinä on,itse seurustelin vesimies naisen kanssa ja huomasin ton saman,et valehdellaan ihan mitättömistäkin asioista..! kunhan ei vaan missään vaiheessa tunnusteta tai myönnetä.. tuntuu olevan vesimiehen tapa toimia että paskaa jauhetaan vaikka hautaan asti!
Itse olen sellainen totuudentorvi että kärsin siitä. Valkoset valheetkin on vaikeita päästää suustani ja monelta riidalta olisi säästynyt jos ei olisi niin hemmetin rehellinen ja vaatisi sitä kaikilta ympärillä olevilta. Nytkin ottaa niin päähän kun tiedän monia pettämisasioita ja tekis mieli ilmiantaa kaikki ja parasta tässä, minusta tehdään sitä veemäistä eukkoa ja että minä keksin ja valehtelen, yritetään päästä eroon etten paljasta....että tämmönen tapaus täällä. Minut on kasvatettu rehellisyyteen.
- jos epäilet häntä
overkill kirjoitti:
niin hän on jo hyökännyt kimpuusi mitä ihmeellisimmin syytöksin.
Kosketuspintaa maahan ei oikein tahdo olla. - neito::
overkill kirjoitti:
tota samaa..valehtelu&vesimies tuntuu olevan jokin todennäköinen yhtälö. Mutta miksi? Miks täytyy pieninkin asia vähintään muotoilla jotenkin toiseksi, ettei voi rehdisti sanoa miten se asia oikeesti on? Ihan vaan ihmetellen..tietysti kyselen lähtökohdasta horoskooppi, ihmiset tietty on jokainen persoonansa ja kaikki vaikuttaa kaikkeen jne. Kertokaa. Kaunista kevättä teille veskarit! :)
- ehdottomasti
Tämä on vaan oma mielipide, kokemus, tms. Seurustelen vesimiesnaisen kanssa ja parempaa lahjaa en voisi elämältä toivoa. Viehättävin, rehellisin, iloisin, mystisin ja elämää rakastavin ihminen, jota tunnen. Antaa vapautta ja aikaa, ottaa itsekin omansa. Ei voi muuta, kuin olla onnellinen.
- yubb
toisaalta myös hyvin vaikea ja tasapainoton, ei hyvinkään usein ymmärrä itseään, vaikka suorittaa jatkuvaa analyysiä. Ainakin itseni kohdalla näin on.
- mutttaa
Olen vesimiesnainen enkä koe olevani tasapainoton. Olen melkoisen hajamielinen tapaus, joten ehkä ulkoisesti näyttää siltä etten pidä lankoja käsissäni. Loppujen lopuksi, minulla on selkeät tavoitteet elämälle ja niiden kautta koen olevani erittäin kasassa. Tasapainottomuus toteutuu omalla kohdallani silloin, kun jämähdän paikoilleni. Siksi täytyy rientää, muuttua ja kasvaa sekä ennen kaikkea kokea uutta jatkuvasti. Tämä saattaa vaikuttaa ailahtelevaiselta, mutta sieltä itse asiassa löytyy tasapaino kaikelle, ainakin tässä tapauksessa. Kaikkihan me ajelehditaan ja nämäkin ovat vain horoskooppeja vaikka kyllä vesmiesmäisyys toteutuukin melko hyvin omalla kohdallani kun vertaa tämän palstan kuvauksiin :)
- Yöelläin
mutttaa kirjoitti:
Olen vesimiesnainen enkä koe olevani tasapainoton. Olen melkoisen hajamielinen tapaus, joten ehkä ulkoisesti näyttää siltä etten pidä lankoja käsissäni. Loppujen lopuksi, minulla on selkeät tavoitteet elämälle ja niiden kautta koen olevani erittäin kasassa. Tasapainottomuus toteutuu omalla kohdallani silloin, kun jämähdän paikoilleni. Siksi täytyy rientää, muuttua ja kasvaa sekä ennen kaikkea kokea uutta jatkuvasti. Tämä saattaa vaikuttaa ailahtelevaiselta, mutta sieltä itse asiassa löytyy tasapaino kaikelle, ainakin tässä tapauksessa. Kaikkihan me ajelehditaan ja nämäkin ovat vain horoskooppeja vaikka kyllä vesmiesmäisyys toteutuukin melko hyvin omalla kohdallani kun vertaa tämän palstan kuvauksiin :)
"Tasapainottomuus toteutuu omalla kohdallani silloin, kun jämähdän paikoilleni. Siksi täytyy rientää, muuttua ja kasvaa sekä ennen kaikkea kokea uutta jatkuvasti."
Ihan sama juttu mulla! Jos ei elämässä tapahdu muutoksia tarpeeksi usein, niin käy mulle niin, että kivi ei vieri ja alkaa sammaloitua! Muutenkin ihan tuttua tekstiä tuo edellinen myös mun kohdalla..
Olen vesimiesnainen, mutta tosiaan en valehtelua hallitse. Samoin kuin joku muu ylempänä kertoi, minä kans olen joutunut liian rehellisyyteni takia vaikeuksiin monta kertaa. - Vetskarimuija
Yöelläin kirjoitti:
"Tasapainottomuus toteutuu omalla kohdallani silloin, kun jämähdän paikoilleni. Siksi täytyy rientää, muuttua ja kasvaa sekä ennen kaikkea kokea uutta jatkuvasti."
Ihan sama juttu mulla! Jos ei elämässä tapahdu muutoksia tarpeeksi usein, niin käy mulle niin, että kivi ei vieri ja alkaa sammaloitua! Muutenkin ihan tuttua tekstiä tuo edellinen myös mun kohdalla..
Olen vesimiesnainen, mutta tosiaan en valehtelua hallitse. Samoin kuin joku muu ylempänä kertoi, minä kans olen joutunut liian rehellisyyteni takia vaikeuksiin monta kertaa.En ole ikinä tavannut 'paskanjauhaja' vesimiestä ja toivon mukaan en tapaakkaan. Vesimiesnaisena en pysty eres valehtelemaan ittelleni. Tykkään elää parisuhteessa ja toivon mukaan joskus pääsen sitoutumaan, miehen kanssa joka osaa olla arvoiseni.
Olkoot taivaan merkit kuinka päin vain niin jokainen ihiminen on yksilö. ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982