"kuka päästi mun pikku fifin ulos? iu iu iu!"
Kyllä kelpasi oululaiset espoolaisille silloin, kun Juha Joenväärät ja kumpp. nakutteli tehoja Kiekko-espoossa, ja Iiro Itämies nappaili koppeja maalissa. Täh?
Nyt sitä ollaan niin pissapäisiä Blyeshejä, että! Ja haukutaan poron purijoiksi... Hei, tulipa muuten näläkä. Tuli vissiin tuosta poronpurijasta mieleen. Lähenpä tekaseen savuporovoikkarin, ja sitten nukkumaan, että jaksaa huutaa huomenna käppärät mestariksi. Öitä!
Kuka kuka, häh?
Mestari mallia tämä vuosi.
5
297
Vastaukset
- mmjklms
iiro itämies Oli Lukon kasvatti Joka pelasi K-espoossa Monta Kautta...
- mmjklms
Joka pelasi Kärpissä divaritasolla.mutta sm-liigassa K-espoon ja Tapparan paidassa..jussi joenväärä ja essi pirnes taas kävivät espoossa Kääntymässä..
- Kauanko sitä saa odottaa!
Miksi Ari-Pekka Siekkinen ei tule Espoon Bluesin maalivahdiksi sitten kun Brend Bruckler lähtee sveitsiin!
- Näin siinä käy tänään!
Espoon Bluesin taru on ohi kohta ja alkaa Oulun Krärppien ansaittu sapaattiloma!
- Oulun Krärpät rulex!
Soronow Espoon Blues kultaa ette saaneet hopeaa saitte!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741