Rupsautteleva Persereikä

oioi

Minua häiritsee kovin kun yhdyntämme aikana vaimoni peräreikä rupsauttelee pahan hajuisia pieruja. Kärsin tästä todella mutta en tiedä miten voisin asian ottaa hellävaraisesti esille.
Onko kellään kokemusta vastaavasta?

32

15326

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että oli

      ollut vaimonsa kanssa kylvyssä ja sitten paskonu ammeeseen ja sieltä ne oli pulpahtanu pinnalle ne kakkapökälleet. vaimo oli erehtynyt ottamaan vielä saippuana yhden käteensä. oli kai ollu vähän hiljasta vähän aikaa.

      • kiiltokuvapoju

        tää ei seksiin liity varsinaisesti mutta, tossa puol vuotta sitte pyysin kaveria käymään saunomassa, noh emännän lähetin porukoittesa luo evakkoon että pidetään oikeen poikien ilta, päivällä alotettiin jo saatananmoinen juopottelu ja kuuden aikaan oltiin ihan järjettömässä tuubassa, noh saunaan sitte mentiin ja kuinka ollakkaan kuumassa tuli huono olo, noh minä vähän niin rupesin kakomaan silleen että oksennus tulee byäk byäk, ja viinasta ku mulla pakki rupeaa routimaan eli menee kuralle niin eihä se ollu hyvä yhdistelmä ku oksennusta byökkäilin ja kun olin nousemassa lauteilta niin ripulisonta lurahti lauteille, voi sitä sotkua :D vieläki naurattaa koko tapahtuma, eukko ku sai kuulla siitä niin pesetti saunan vielä uudelleen vaikka se pestiin jo kaverin kaa sillon illalla. ps. ei päästy baariin


      • kallevillekaakka

        :D hyviä!!


      • Anonyymi
        kiiltokuvapoju kirjoitti:

        tää ei seksiin liity varsinaisesti mutta, tossa puol vuotta sitte pyysin kaveria käymään saunomassa, noh emännän lähetin porukoittesa luo evakkoon että pidetään oikeen poikien ilta, päivällä alotettiin jo saatananmoinen juopottelu ja kuuden aikaan oltiin ihan järjettömässä tuubassa, noh saunaan sitte mentiin ja kuinka ollakkaan kuumassa tuli huono olo, noh minä vähän niin rupesin kakomaan silleen että oksennus tulee byäk byäk, ja viinasta ku mulla pakki rupeaa routimaan eli menee kuralle niin eihä se ollu hyvä yhdistelmä ku oksennusta byökkäilin ja kun olin nousemassa lauteilta niin ripulisonta lurahti lauteille, voi sitä sotkua :D vieläki naurattaa koko tapahtuma, eukko ku sai kuulla siitä niin pesetti saunan vielä uudelleen vaikka se pestiin jo kaverin kaa sillon illalla. ps. ei päästy baariin

        Tykkäätkö pissa ja kakka leikeistä? Joo leffoja tehdään missä paska lentää ja kusi . Siinä ämmää pantii takaapäin ja se väänsi paskaa samalla. Ripulit tuli ja ukko rupee anaalii vetää Se oli liikaa ei voinut katsoa enään.


    • Insinööri-Immo

      Mun muija on kanssa kova pieremään pannessa. Vein patjan pannuhuoneeseen ja nyt pannaan vain siellä. Aktin ajaksi vedän letkun perseestä kattilaan; aika pienellä liitostyöllä homma onnistui, meinaan kattilan päässä. Toinen pää kyllä vaati jonkin verran luennointia kotitaloustieteen perusteista, mutta kyllähän järkipuhe lopulta tepsi.
      Eihän siitä lämpimillä ilmoilla ole muuta hyötyä kuin hajuhaitan väheneminen, mutta pakkastalvina voi säästää useamman euron. Kaikki kotio päin!

      • pitäisi panna

        oikein tonne niksipirkan ohjeisiin ,se on miin hyvä.


      • bvgfrfdc

        ... Nobelin palkinnon tuosta keksinnöstä! Tai ainakin valtio voisi palkita uudesta engergiansäästökeksinnöstä.


      • Anonyymi

        Painu hoitoon pipipää


    • et koskaan päästä pierua

      jos sinua pantais persuksiin? Onko pakko panna takaa pane edestä vai eikö vaimosi halua nähdä naamasi?

      • Anonyymi

        Jos näkee naamaan pelästyy paskantaa saman tie


    • kalpu

      vaimoni pieree aina

      • Peski Lärse

        Tietysti pieree. Sitten jos ei piere niin kannattaa ruveta huolestumaan ja kääntyä lääkärin puoleen.

        Meillä piereminen on kuulunut mun ja muijan esileikkeihin jo viidentoista vuoden ajan.


      • Anonyymi

        Pikku sika 🐽 röhröh


      • Anonyymi
        Peski Lärse kirjoitti:

        Tietysti pieree. Sitten jos ei piere niin kannattaa ruveta huolestumaan ja kääntyä lääkärin puoleen.

        Meillä piereminen on kuulunut mun ja muijan esileikkeihin jo viidentoista vuoden ajan.

        Paskanna muijas suuhun se on nykyisin se on esileikki muoti ilmiö.


    • ORGleuka

      no..
      Läski perse tuppaa HIUKAN päästellä..:)

      • Prrrrrrrrrrrrrrrrrr

        Ja korppuperse PALJON, ja yhtenään.


    • Pillu-Iita

      Meilläkin on ollut pierulämmitys jo vuosia ja siinä säästää uskomattoman paljon sähkölaskussa.
      Itseltä tulee pierua joka reiästä niin säästökin on vieläkin suurempi. Vessassakin alkaa kusella ollessa etureiästä kupluttamaan joten mitä se sitten on, onko pierua vai mitä.
      Nussiessa ei kylläkään kumpikaan päästele, yritetään olla sen verran sisäsiistejä kun paneskellaan. Eikä hajuhaitat häiritsi sohlaamista. Kyllä sitä pierua kehittyy kun syö paljon viljatuotteita ja hyviä imeliä kahvileipiä.

      • Peski Lärse

        Juu ja hernesoppaan kun laittaa sipulia joukkoon, syö sen kanssa hapanleipää ja kananmunia ja juopi päälle itsetehtyä kotikaljaa niin johan rupeaa peräreikä putputtamaan.


      • iutu
        Peski Lärse kirjoitti:

        Juu ja hernesoppaan kun laittaa sipulia joukkoon, syö sen kanssa hapanleipää ja kananmunia ja juopi päälle itsetehtyä kotikaljaa niin johan rupeaa peräreikä putputtamaan.

        Vittumainen vika sano Viljamin sika kun pieru tuli pillun kautta.


      • Anonyymi

        Kusi ja paska leikkit on ihan ok mä voin paskantaa muijas suuhun niin tulee lämpöä


    • Anonyymi

      Lyöpäs tappisi siihen tuhkaluukkuun ja siinä työntelet, ei pääse pierut eikä löyhkä enää ilmoille

    • Anonyymi

      Lakkaa panemasta jos pieru haittaa, torvi. Pieru voi helposti tulla kun pannaan perseeseen.

    • Anonyymi

      Moi mä luulen että vaimosi on ennen sinua antanut penna anaaiin tunteella. Sano vaimolle et tyhjää perseen ja sulla on pari holee mihin painaa. En ole edes kuullut kun panee niin paska rupee haisee pillu pierut on ihan tuttua. Kyllä se niin on et vainosi perse on ihan loppu. Eri Äijät on käynyt panee huolella jos perse on noin loppu. Joo ei ole varmaa kivaa panna kun paska rupee haisee. Onko se peräreikä ihan auki ? Kiinnostaa tietää. Laita anaali tappi jos se auttaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nauti kyseisestä peräreijästä ja työnnä sormi tukkeeksi.

      • Anonyymi

        Kun sormi vapautuu, voi jälkiset vielä maistella.


    • Anonyymi

      H­­ei! Om­a str­eam. Sisäänkäynti k­aikille, jotk­a haluav­at pi­­­tää ha­­uskaa 👉 http://9999936.com/H/6Rz1h 👈

    • Anonyymi

      U­us­­­i s­­ek­sitea­­­tteri avautu­u Su­ome­en! Ku­tsu­­mme kaikki. Il­mo­ittau­tum­­ine­n ry­­hmäämm­e tääl­­­l­­­ä - http://9999936.com/H/M8h2 👈

    • Anonyymi

      H­­ei! Oma stream. Sisää­­­nkäynti k­­aiki­lle, jotk­­a haluavat pi­­tää ha­­uskaa 👉 http://9433444.com/H/2LjUz 👈

    • Anonyymi

      U­u­­­s­­i seksitea­­tteri ava­­utu­­­u Su­­ome­en! Ku­­tsumme kai­kki­. Il­­mo­­ittau­tum­­inen ry­­­hmä­­ämm­­e täällä - http://9433444.com/H/1gE4k 👈

    • Anonyymi

      relatable

    • Anonyymi

      älä nussi päin persettä reikä kun reikä kun ei perrrsereikä

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe