Kyllästyykö härkämies

haluan tietää

jos ei saa haluamaansa tai ei toinen taivu hänen muottiinsa, miten ilmaisee asian jos on kyllästynyt.

10

6685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -härkä-

      kokemusta sen verran härästä..että yllätyin kuin herkkä-nahkanen voi olla ja jollain tavalla vaikee luonne....tuli tunne että pitäisi olla lähes täydellinen ihminen ..ei saisi olla mitään huonoja puolia itsessä..liian lyhyt katseinen luonne...en tiedä..kai me kaikki ollaan samankaltaisia jossain mielessä.

      -sinisilmä-

      • loppuun palanut

        En tiedä toista niin itsekästä kuin härkä mies! Olen ollut sellaisen kanssa jo useamman vuoden ja aina on menty hänen ehdoilla. Sängyssä hän on täysi" lahna" jos näin voi miehestä sanoa. Hän makaa vain selällään kädet levällään (hyi) ja ei edes naisen hiuksia sivele, saati sitten mitään muuta, kuuntelee vain!!Itse tiedän olevani niissä hommissa hyvän. Monta naista tiedän hänellä olevan (ja varmasti),mutta sanoo ettei ole muita!! Katala ja valehtelija koko ihminen. En tiedä miten pääsisin hänestä eroon, olen henkisesti hänen vankinsa.


    • härkämies-75

      Jos olen tosissani henkilön suhteen en anna todellakaa periksi. Saatan yrittää tai haaveilla jopa vuosia mut jos loukataan enkä saa vastakaikua niin annan pikkuhiljaa periksi. Kyllästy en koskaan jos olen tosissani. En ota yhteyttä olen etäinen tällä tavalla toimin , vaikka tunteet ei ole mihinkään kadonneet.

      • utelias minäkin

        koskaan huomioon jos itse loukkaa toista, toisella osapuolella täytyy aina ymmärtää härkämiehen oikkuja mutta jos käy niin ettei toinen ymmärrä ja loukkaantuu niin turhaa odottaa anteeksi pyyntöä.


      • härkämies-75
        utelias minäkin kirjoitti:

        koskaan huomioon jos itse loukkaa toista, toisella osapuolella täytyy aina ymmärtää härkämiehen oikkuja mutta jos käy niin ettei toinen ymmärrä ja loukkaantuu niin turhaa odottaa anteeksi pyyntöä.

        "koskaan huomioon jos itse loukkaa toista, toisella osapuolella täytyy aina ymmärtää härkämiehen oikkuja mutta jos käy niin ettei toinen ymmärrä ja loukkaantuu niin turhaa odottaa anteeksi pyyntöä.utelias minäkin "

        Tahtomattaan tulee loukattua aina joskus kumppania, mut pyydän kyllä anteeksi jos olen vääärässä


      • Tunteella.....................
        härkämies-75 kirjoitti:

        "koskaan huomioon jos itse loukkaa toista, toisella osapuolella täytyy aina ymmärtää härkämiehen oikkuja mutta jos käy niin ettei toinen ymmärrä ja loukkaantuu niin turhaa odottaa anteeksi pyyntöä.utelias minäkin "

        Tahtomattaan tulee loukattua aina joskus kumppania, mut pyydän kyllä anteeksi jos olen vääärässä

        Tapasin 4vuotta sitten härkämiehen toukokuun alus syntyneen. itse olen neitsyt. Äimistelin kummastelin. Hän hävisi ja taas tuli. Vuosi meni. Taas hän tuli. Silloin päätin en häviä mitään jos alan selvittää hänen päätään. Siis mikä mitä miksi?.. Meillä oli kovia teksti sähkö posti riitoja tai ei riitoja vaan äänetöntä sanojen vaihtoa. Opetin häntä ajattelemaan miten nainen ajattelee hänen häviämiset moitteet ym. Välillä ajattelin nyt en jaksa enää. Silloin taas hän tuli vastaan. Kyllä opin miehestä paljon, kun hän lopuksi aina vaan enmpi kirjoitti ajatuksiaan. Nyt en meinaa pysyä perässä. Hän muuttui täysin ja on rakastava luottaa, jotain enempi kun olen koskaan kokenut miehestä. Tässä yksi moittii härkää lahnaksi. Mutta varmaan kaikissa merkeissä tällaisia. Tai sitten härkämies pitää rakastelussa ottaa huomioida rakastaa näyttää tunteet halut antautua täysillä. Härkämies ei tykkää seksistä pelkästään. Hän todella haluaa siihen tunteen rakkauden mukaan vaikka se välillä pelkkää seksiä intohimoa, ja sitten taas rakastelua. Hän on monipuolinen tunteissaan kun hänet saa avautumaan ja luottamaan. Sanoisin että hän oli todella kolme vuotta inhottava ja välillä kavalsi itensä ja näin mikä siellä syvällä sisällä asui pitäminen tunne. Siis mikä hän oli nuorena kunnes elämä käsitteli häntä ja hän piilotti tunteensa. Eli kyllä härästä saa lopuksi sen parhaimman kun jaksaa, sekun otaisi pätkäsuhteita. Luonnetta se vaatii naiselta, ja tietysti sen herkkyyden tajuta kaikki ei ole niinku pitää ja tuntea alus että tämä on mun mies.


      • härkämies-75
        Tunteella..................... kirjoitti:

        Tapasin 4vuotta sitten härkämiehen toukokuun alus syntyneen. itse olen neitsyt. Äimistelin kummastelin. Hän hävisi ja taas tuli. Vuosi meni. Taas hän tuli. Silloin päätin en häviä mitään jos alan selvittää hänen päätään. Siis mikä mitä miksi?.. Meillä oli kovia teksti sähkö posti riitoja tai ei riitoja vaan äänetöntä sanojen vaihtoa. Opetin häntä ajattelemaan miten nainen ajattelee hänen häviämiset moitteet ym. Välillä ajattelin nyt en jaksa enää. Silloin taas hän tuli vastaan. Kyllä opin miehestä paljon, kun hän lopuksi aina vaan enmpi kirjoitti ajatuksiaan. Nyt en meinaa pysyä perässä. Hän muuttui täysin ja on rakastava luottaa, jotain enempi kun olen koskaan kokenut miehestä. Tässä yksi moittii härkää lahnaksi. Mutta varmaan kaikissa merkeissä tällaisia. Tai sitten härkämies pitää rakastelussa ottaa huomioida rakastaa näyttää tunteet halut antautua täysillä. Härkämies ei tykkää seksistä pelkästään. Hän todella haluaa siihen tunteen rakkauden mukaan vaikka se välillä pelkkää seksiä intohimoa, ja sitten taas rakastelua. Hän on monipuolinen tunteissaan kun hänet saa avautumaan ja luottamaan. Sanoisin että hän oli todella kolme vuotta inhottava ja välillä kavalsi itensä ja näin mikä siellä syvällä sisällä asui pitäminen tunne. Siis mikä hän oli nuorena kunnes elämä käsitteli häntä ja hän piilotti tunteensa. Eli kyllä härästä saa lopuksi sen parhaimman kun jaksaa, sekun otaisi pätkäsuhteita. Luonnetta se vaatii naiselta, ja tietysti sen herkkyyden tajuta kaikki ei ole niinku pitää ja tuntea alus että tämä on mun mies.

        Osuit kyllä tosi oikeaan..terkuin toukokuun alun härkä..


      • kaksosnainen
        Tunteella..................... kirjoitti:

        Tapasin 4vuotta sitten härkämiehen toukokuun alus syntyneen. itse olen neitsyt. Äimistelin kummastelin. Hän hävisi ja taas tuli. Vuosi meni. Taas hän tuli. Silloin päätin en häviä mitään jos alan selvittää hänen päätään. Siis mikä mitä miksi?.. Meillä oli kovia teksti sähkö posti riitoja tai ei riitoja vaan äänetöntä sanojen vaihtoa. Opetin häntä ajattelemaan miten nainen ajattelee hänen häviämiset moitteet ym. Välillä ajattelin nyt en jaksa enää. Silloin taas hän tuli vastaan. Kyllä opin miehestä paljon, kun hän lopuksi aina vaan enmpi kirjoitti ajatuksiaan. Nyt en meinaa pysyä perässä. Hän muuttui täysin ja on rakastava luottaa, jotain enempi kun olen koskaan kokenut miehestä. Tässä yksi moittii härkää lahnaksi. Mutta varmaan kaikissa merkeissä tällaisia. Tai sitten härkämies pitää rakastelussa ottaa huomioida rakastaa näyttää tunteet halut antautua täysillä. Härkämies ei tykkää seksistä pelkästään. Hän todella haluaa siihen tunteen rakkauden mukaan vaikka se välillä pelkkää seksiä intohimoa, ja sitten taas rakastelua. Hän on monipuolinen tunteissaan kun hänet saa avautumaan ja luottamaan. Sanoisin että hän oli todella kolme vuotta inhottava ja välillä kavalsi itensä ja näin mikä siellä syvällä sisällä asui pitäminen tunne. Siis mikä hän oli nuorena kunnes elämä käsitteli häntä ja hän piilotti tunteensa. Eli kyllä härästä saa lopuksi sen parhaimman kun jaksaa, sekun otaisi pätkäsuhteita. Luonnetta se vaatii naiselta, ja tietysti sen herkkyyden tajuta kaikki ei ole niinku pitää ja tuntea alus että tämä on mun mies.

        Olen kokenut samaa, ja annoin periksi. En siis enään vastannut puhelimeen kun hän otti yhteyttä.
        Se kyllä vaatii itseluottamusta kun tuohon leikkiin ryhtyy ja 3 vuodeksi.
        Välillä kyllä näkyi että hän olisi halunut avautua mutta sitten sulki itsensä. Ihmettelin ja mietin aina että mikä ihme tuota miestä vaivaa.
        Mietin kyllä hyvin usein vieläkin häntä ja hyvällä, en kyllä tiedä miksi :)


      • Leijonainen.
        Tunteella..................... kirjoitti:

        Tapasin 4vuotta sitten härkämiehen toukokuun alus syntyneen. itse olen neitsyt. Äimistelin kummastelin. Hän hävisi ja taas tuli. Vuosi meni. Taas hän tuli. Silloin päätin en häviä mitään jos alan selvittää hänen päätään. Siis mikä mitä miksi?.. Meillä oli kovia teksti sähkö posti riitoja tai ei riitoja vaan äänetöntä sanojen vaihtoa. Opetin häntä ajattelemaan miten nainen ajattelee hänen häviämiset moitteet ym. Välillä ajattelin nyt en jaksa enää. Silloin taas hän tuli vastaan. Kyllä opin miehestä paljon, kun hän lopuksi aina vaan enmpi kirjoitti ajatuksiaan. Nyt en meinaa pysyä perässä. Hän muuttui täysin ja on rakastava luottaa, jotain enempi kun olen koskaan kokenut miehestä. Tässä yksi moittii härkää lahnaksi. Mutta varmaan kaikissa merkeissä tällaisia. Tai sitten härkämies pitää rakastelussa ottaa huomioida rakastaa näyttää tunteet halut antautua täysillä. Härkämies ei tykkää seksistä pelkästään. Hän todella haluaa siihen tunteen rakkauden mukaan vaikka se välillä pelkkää seksiä intohimoa, ja sitten taas rakastelua. Hän on monipuolinen tunteissaan kun hänet saa avautumaan ja luottamaan. Sanoisin että hän oli todella kolme vuotta inhottava ja välillä kavalsi itensä ja näin mikä siellä syvällä sisällä asui pitäminen tunne. Siis mikä hän oli nuorena kunnes elämä käsitteli häntä ja hän piilotti tunteensa. Eli kyllä härästä saa lopuksi sen parhaimman kun jaksaa, sekun otaisi pätkäsuhteita. Luonnetta se vaatii naiselta, ja tietysti sen herkkyyden tajuta kaikki ei ole niinku pitää ja tuntea alus että tämä on mun mies.

        Itse olen tapaillut 7 kuukautta härkämiestä. Sain hiljattain tietää, että hän ei ole valmis avaamaan sydäntään minulle tai kenellekkään. Nyt olen siis päätösten äärellä; pistänkö itseni likoon ja jatkan, vai lopettaa nyt heti.

        Tässä miehessä on vain alusta asti ollut joku sellainen vaikutelma, että hän on kuin minun puuttuva osani. Alusta asti oli helppo puhua ja olla. Lisäksi hänen lähellään minulla on aina turvallinen olla.


    • HärkäN

      Ei kyllästy. Mutta ei välttämättä anna vastakaikua sinun toiveillesi. Osaa puhua ja pussata mutta teot puuttuu. Takana yli 10v liitto härkäM kans ja täytyy sanoa että miesH ja naisH on paljon eroja!!! Tunteellisia molemmat, kotia arvostavia, hitaita kyllä, ( tosin itse olen touhukas vaikkakin härkäN ) Seksuaalisia molemmat. Härkä taistelee kaikesta, puolustaa perhettä, perusasiat elämässä pitää olla kunnossa. Jos riippuvuusongelmia, muuttuvat pettureiksi, omahyväsiksi ja ilkeiksi. Ovat mustasukkaisia ja jääräpäitä... MUT EI TIETTY KAIKKI, en muita tunne... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2759
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      360
      2614
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2190
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1788
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1773
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1764
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      139
      1678
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1432
    Aihe