Paras automaalaamo

DaaviddivaaD

Missä kannattaa maalauttaa autoa Iisalmessa? Ei kokoautoa vaan pientä korjailua...

20

6852

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keltaisilta

sivuilta.Ei sekään tosin ole mainospaikka..

• PSH1

Ainaskin ite oon sitä mieltä että Ylä-Savon Automaalaus maalaa parhaiten Iisalmessa, muutaman kerran käyttäny heidän palveluitaan ja tyytyväinen oon:)

• BMW 530

Paras Automaalaamo Iisalmessa on Ahmon Automaalaamo! Autoni kärsi kolari vaurion,joten kysyin Iisalmesta automaalaamoa ja sain vastaukseksi Ahmon Automaalaamon Ahmolla.
      Pojat hoitivat työn Kiitettävästi!!! ja Antavat jopa Takuun työlle! Kiitos malli työstä.

• ahmonautomaalamo

Vanha keskustelu,mutta nostetaanpas esille. Suosittelen myös lämpimästi Ahmon Automaalamoa,jossa työn jälki loistavaa ja kannattaa kauempaakin tuoda auto maalattavaksi! Vain yksi ja ainoa voi olla paras.

• Parkatilla

Jauhiaisen kolarikorjaamo on hyvä.

• kokemuksen_äänellä

Kyllä. Sattuu Analta väri kerralla jo vanhaan haalistuneeseen sävyyn.

• parasmaalamo

Jauhiasta minäkin suosittelen!

• satasetkylläkelpas

Retu Kivisen automaalaamo siellä rannassa kannattaa kiertää kaukaa aivan surkeaa jälkeä. Ei voi syyttää valumista kun pohjamaali paistaa läpi!

• älämene

Samoin M-haan automaalamo kannattaa kiertää kaukaa. Kolarin jäljiltä näytti auto entistä karmeemmalta. Ammattitaidon puutetta.

• klt

Yhdyn älämene kommentiin täysin.

• ahmoonparas

Sana kiertää aika lailla Iisalmessa tuosta kyseistä automaalamosta. Ja ei mitenkään hyvällä tavalla. Ahmon automaalamosta olen kuullut pelkkää hyvvää!

• Kuopijjoon

Viekää autonne suosiolla Kuopioon maalattavaksi.

• järkikäteen

eiköhän viedä samantien viroon, tekeevät kuulemma vielä edullisesti!! Tai sit pysytään ihan omalla paikkakunnalla, sillä löytyy iisalmesta hyviä paikkoja tai jopa parempiakin kuin kuopiosta...

• ahmolle

M-haan maalamoon ei kannata ainakaan viedä. Ahmoa suosittelen myös minä. Sai vanha auto nätin maalipinnan vanhan tilalle Ahmolla!

• Vilipsi

Itse veisin Jauhiaiseen, mut Ahmosta kans kuullut hyvää.

• holiclub

Mutta autoa ei kannata M-haasta ostaa. Jäi huijattu olo kyseisestä kauppiaasta.

• vanhaauto

Paljon maksaa auton konepellin maalaus tai koko auton maalaus, noin suurin piirtein?

• Ruiskumestari1

Eikö tuo liene konepellin mualuu siinä 300-400 e? Siihen suap jo sitte valita haluaako appelsiinipinnan vaeko ihan perinteisen silleen.Että silleen..

• vanhaauto
        Ruiskumestari1 kirjoitti:

Eikö tuo liene konepellin mualuu siinä 300-400 e? Siihen suap jo sitte valita haluaako appelsiinipinnan vaeko ihan perinteisen silleen.Että silleen..

Kiitokset, tuota arvelinkin...mutta jos koko auton maalaisi, niin saisi jo uuden vanhan auton sillä hinnalla.
        Varmaan kannattaa ostaa maalipurkki ja itse töhrätä.

• eriväri

YläSavon automaalaus ei tee hyvää jälkeä aivan erivärinen kylki väitti että on likainen vaikka oli tullut juuri pesusta kiertäkää kaukaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe