Olen tutkinut markkinoita pitkään ja päätynyt siihen lopputulokseen, että vm. 89-93 911 C4:n tuonti kannattaa. Hinnat liikkuvat Saksassa 20 te:n kummallakin puolella. Ainakaan vielä ei ole tietojeni mukaan annettu verotuspäätöstä kyseisen mallisarjan autosta, joten odotan sitä innolla. Uskon kuitenkin, että kyseisen kaltainen kärry jäisi maksamaan veroineen ja tuontikuluineen alle 35 te:n. Auto olisi ensimmäinen Porscheni. Vakuutusasiat olen jo selvittänyt, mutta huolto- ja muut ylläpitokustannukset hieman askarruttavat. Onko kyseisen kaltaisen menopelin ylläpitö absurdin kallista? Huoltovälihän ei juurikaan poikkea tavallisista perheautoista, mutta voisin olettaa, että AutoCarreran pojat osaavat laskunkirjoituksen jalon taidon...
911 Carrera 4 Saksasta
4
1667
Vastaukset
- 951
Ei C4:än huoltaminen mitään ylivoimaisen vaikeaa ole kotioloissakaan. Ainoa ikävämpi toimenpide on venttiilien säätäminen, joka on ikävä tehdä jos autoa ei saa nostettua tarpeeksi ylös. Autoa ostaessa kannattaa tsekata ettei kiusallisia öljyvuotoja esiinny. Ne ovat aika yleisiä ko. vuosimallien C4:sissa. Yleensä niiden korjaaminen (korjauttaminen) on varsin kallista.
- kinnala
Valitettavasti kädessä ei pysy sujuvasti juuri mikään työkalu eli joutuisin suorittamaan kaikki toimenpiteet tankkausta ja renkaiden vaihtoa lukuun ottamatta huollossa. Tämä on harrasteautoilijalle suuri puute, mutta minkäs teet...
Kiitti vinkistä öljyvuotojen suhteen! Yritän saada mukaani jonkun tekniikkaa paremmin tuntevan kaverin tsekkaamaan autoa. - myöskin 964 perässä
kinnala kirjoitti:
Valitettavasti kädessä ei pysy sujuvasti juuri mikään työkalu eli joutuisin suorittamaan kaikki toimenpiteet tankkausta ja renkaiden vaihtoa lukuun ottamatta huollossa. Tämä on harrasteautoilijalle suuri puute, mutta minkäs teet...
Kiitti vinkistä öljyvuotojen suhteen! Yritän saada mukaani jonkun tekniikkaa paremmin tuntevan kaverin tsekkaamaan autoa.Olen myös harkinnut ko. 964 tuontia. Kerroit selvittäneesi vakuutusasiat, joten voitko hieman valaista vakuutusmaksujen suuruusluokkaa? Kiitos jo etukäteen!
- Kinnala
myöskin 964 perässä kirjoitti:
Olen myös harkinnut ko. 964 tuontia. Kerroit selvittäneesi vakuutusasiat, joten voitko hieman valaista vakuutusmaksujen suuruusluokkaa? Kiitos jo etukäteen!
Vakuutuksen vuosihinta kaskoineen oli rapian verran alle 1000 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760