Tietoa kaipaisin

Tekoälykkö

Keitä ovat/olivat seuraavat hahmot ja missä ovat nykyisin?
-Eve Donovan?
Shanen sisko, joka taas on naimisissa Romanin ja Bon siskon Kimin kanssa.
-Marie Horton?
- Tommy Horton?
Eikös näillä kahdella ollut suhde, kun eivät tienneet olevansa sisarruksia
- Sandy Horton? Tommyn tytär.
- Jessica Horton? Tuosta sukunimestä en ole varma, mutta oli Marien tytär.
- Kristen Blake? Johnin ex.
- Mickeyn ja Maggien tyttäret?
- Laura Horton?

11

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekokillu

      No en tiedä mitään muuta paitsi että tommy horton on kuollu

      • G'Kar

        Täältä löytyy kaikki mitä haluat tietää, joten sinne vaan...Who's who character profiles-kohdasta saat kaikki mahd henkilötiedot, myös poistuneiden henkilöiden. www.soapcentral.com/days/index.php


      • Tekoälykkö

        Isä vai poika Hortonia?
        Mites, tietääkö kukaan mitä tapahtui, kun Tommy tajusi höylänneensä omaa siskoaan, Marieta? Tämä oli siis 60-luvun juonikuvio. Marie taisi järkyttyä niin pahasti, että vetäytyi luostariin. Vieläkö asuu siellä?


    • Jessica on Marie Hortonin ja Alex Marshallin tytär,,lähti 1982 Salemista.Oli adoptoitu,mutta biologiset vanhemmat Marie eli Alicen tytär ja Alex.Alex Marshall oli paha liikemies tai joku.Suhde mm.Anna Brady-Dimeraan ja Renee DuMondeen.

      • Tekoälykkö

        Sarjassa on ollut toinenkin paha Alex (;


      • Tekoälykkö kirjoitti:

        Sarjassa on ollut toinenkin paha Alex (;

        Tämä Alex Marshall oli 1970-luvun lopulta 1987 asti Päivien viemää-sarjassa.Hän oli kuin olikin kiero ja paha.Renee DuMonden hän nai vain saadakseen Stefanon rahat.Ja miestä epäiltiin Reneen murhasta pääepäiltynä,mutta Andre DiMera tappoi Reneen,tosin Marie Horton oli hänen kohteensa tuolloin,mutta tappoi Reneen.Anyway,Alex myös yritti mm.Alice Hortonin tappaa ja varasti Annan jotkut taideteokset ja Anna lähtikin Salemista Alexia pakoon.Jessica paljastui Alexin tyttäreksi joskus niihin aikoihin kun Jessica seurusteli Salemin kuristajan kanssa.Niin,tämä Marshall viruu vankilassa tänäkin päivänä.Todellisuudessa kyseinen näyttelijä on kuollut.En oo ihan saletti,mutta minulla on sellanen mielikuva että Alexin näyttelijä olisi ollut joskus myös tunteita-ja tuoksuja sarjassa Rex Sterlingina.


      • Tekoälykkö
        päikkärifani kirjoitti:

        Tämä Alex Marshall oli 1970-luvun lopulta 1987 asti Päivien viemää-sarjassa.Hän oli kuin olikin kiero ja paha.Renee DuMonden hän nai vain saadakseen Stefanon rahat.Ja miestä epäiltiin Reneen murhasta pääepäiltynä,mutta Andre DiMera tappoi Reneen,tosin Marie Horton oli hänen kohteensa tuolloin,mutta tappoi Reneen.Anyway,Alex myös yritti mm.Alice Hortonin tappaa ja varasti Annan jotkut taideteokset ja Anna lähtikin Salemista Alexia pakoon.Jessica paljastui Alexin tyttäreksi joskus niihin aikoihin kun Jessica seurusteli Salemin kuristajan kanssa.Niin,tämä Marshall viruu vankilassa tänäkin päivänä.Todellisuudessa kyseinen näyttelijä on kuollut.En oo ihan saletti,mutta minulla on sellanen mielikuva että Alexin näyttelijä olisi ollut joskus myös tunteita-ja tuoksuja sarjassa Rex Sterlingina.

        Oliko tämä Renee Stefanon tytär? Miksi eri sukunimi?


      • katsoja85
        Tekoälykkö kirjoitti:

        Oliko tämä Renee Stefanon tytär? Miksi eri sukunimi?

        Selvityksiä ja juonipaljastuksiakin osin:

        Joo,Renee oli Stefano DiMeran ja Lee DuMonden
        tytär.Kuitenkaan Lee ei ollut kuvioissa enää Reneen kuoleman aikoihin koska näyttelijä oli kuollut oikeassa elämässä.Stefanon feikkikuoleman aikoihin Renee kuoli siis Andren toimesta.Stefano oli tästä katkera,mutta antoi anteeksi Andrelle koska piti tätä aina poikanaan.Niin,ja Renee mainittiin Usan 2007 jaksoissa kun Celeste käski pysyä Stefanon heidän tyttärestä Lexiestä kaukana ja epäili tätä Lexien tunnelikatoamisesta,tällöin Tony/Andre sanoi kun Stefano sanoi ettei antaisi omalle lapselleen mitään sattua että "Kerroppa tuo Reneelle" ja Stefano läimäytti Tony/Andrea tuolloin.


      • Tekoälykkö
        katsoja85 kirjoitti:

        Selvityksiä ja juonipaljastuksiakin osin:

        Joo,Renee oli Stefano DiMeran ja Lee DuMonden
        tytär.Kuitenkaan Lee ei ollut kuvioissa enää Reneen kuoleman aikoihin koska näyttelijä oli kuollut oikeassa elämässä.Stefanon feikkikuoleman aikoihin Renee kuoli siis Andren toimesta.Stefano oli tästä katkera,mutta antoi anteeksi Andrelle koska piti tätä aina poikanaan.Niin,ja Renee mainittiin Usan 2007 jaksoissa kun Celeste käski pysyä Stefanon heidän tyttärestä Lexiestä kaukana ja epäili tätä Lexien tunnelikatoamisesta,tällöin Tony/Andre sanoi kun Stefano sanoi ettei antaisi omalle lapselleen mitään sattua että "Kerroppa tuo Reneelle" ja Stefano läimäytti Tony/Andrea tuolloin.

        Tyhmiä kysymyksiä taas kaksi kpl.
        1. Eikös Tonylla ja Reneellä ollut joskus suhde? Jack mainitsi Tonyn linnassa, Reneen, Kristenin ja Annan ja kuinka Tony ei saanut heiltä oikeaa rakkautta.
        Tonyn entisiä heiloja ilmeisesti, nämä heitukat.
        2. Ja mikä ihmeen Tony/Andre?!


      • katsoja85
        Tekoälykkö kirjoitti:

        Tyhmiä kysymyksiä taas kaksi kpl.
        1. Eikös Tonylla ja Reneellä ollut joskus suhde? Jack mainitsi Tonyn linnassa, Reneen, Kristenin ja Annan ja kuinka Tony ei saanut heiltä oikeaa rakkautta.
        Tonyn entisiä heiloja ilmeisesti, nämä heitukat.
        2. Ja mikä ihmeen Tony/Andre?!

        Vastauksia tässä ja sisältää myös juonipaljastuksia:
        1)Elikkä joo,Tonylla oli suhde Reneen kanssa tietämättään puolisisaruudesta,mutta sitten selvisi ettei Tony olekkaan Stefanon poika.Tämän jälkeen Stefanosta tuli halveksiva Daphne DiMeran äpärää kohtaan.Toisin kun me nyt Suomen jaksoissa olemme luulleet,Tony DiMera ei ole ollut Suomessa esitetyissä jaksoissa vaan Tony on todellisuudessa ihan hyvä ihminen,ja tämän identtinen kaksoisolento Andre on ollut se joka meillä on ruudussa näkynyt ja joka Amerikan jaksoissa on esittänyt olevansa Tony vuodesta 1993 asti kunnes 2007 asia paljastui.Stefano ja Andre oli hylänny Tonyn autiolle saarelle ja Andre oli esittänyt olevansa Tony.Andre oli plastiikkakirurgian vuoksi Tonyn näköinen.


      • Tekoälykkö
        katsoja85 kirjoitti:

        Vastauksia tässä ja sisältää myös juonipaljastuksia:
        1)Elikkä joo,Tonylla oli suhde Reneen kanssa tietämättään puolisisaruudesta,mutta sitten selvisi ettei Tony olekkaan Stefanon poika.Tämän jälkeen Stefanosta tuli halveksiva Daphne DiMeran äpärää kohtaan.Toisin kun me nyt Suomen jaksoissa olemme luulleet,Tony DiMera ei ole ollut Suomessa esitetyissä jaksoissa vaan Tony on todellisuudessa ihan hyvä ihminen,ja tämän identtinen kaksoisolento Andre on ollut se joka meillä on ruudussa näkynyt ja joka Amerikan jaksoissa on esittänyt olevansa Tony vuodesta 1993 asti kunnes 2007 asia paljastui.Stefano ja Andre oli hylänny Tonyn autiolle saarelle ja Andre oli esittänyt olevansa Tony.Andre oli plastiikkakirurgian vuoksi Tonyn näköinen.

        Menee oudoksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe