Loukkantunut Jellona

apua

Olen saanut leijonani loukkaantumaan todella pahasti. Tein itselleni tärkeän asian selvittääkseni, olenko todella kiinnostunut suhteesta leijona-naiseen ja hän sai tietää tapahtumasta vasta myöhemmin. Suhde on vaikea, en tiedä onko hän halukas jatkamaan - vastauksia ei tule, vain epätietoisuus on tullut tilalle. Samainen käyttäytyminen jatkunut nyt n.2kk. Pahinta tässä on se, että ko tapahtuma selvitti omat tunteeni täysin ja olisin ollut valmis antamaan hänen puolestaan kaikki! Onko vastaavia kokemuksia, itse tiedän totuuden, mutta saanko hänet vakuutettua...???

10

2412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin noh

      Taitaa riippua aika paljon siitä, millä tavoin olet leijonaasi loukannut. Lojaalina luonteena leijona haluaa uskoa toisesta ihmisestä aina hyvää ja luottamuksen pettäminen ei ole ihan pikku juttu. Itse leijonanaisena en aivan helposti pysty anteeksi antamaan tai koskaan täysin unohtamaan kokemiani ikäviä asioita. Sen myötä on jäänytkin sitten taakse useampia niin kaveri-kuin seurustelusuhteitakin, ikävä kyllä...

      • neuvoja taas

        Millä luottamuksen olet onnistunut saamaan takaisin?
        Olen valmis tekemään töitä, odottaamaankin - kunhan vain saisin tilaisuuden näyttää hänelle kuinka paljon välitän. Toki teoilla on aina seuraamukset ja jos juttu ei toimi, ehkä niin on sitten tarkoitettu. Tuntuu vain karmivalta, että kaiken työn jälkeen kun kaikki on ollut minun osaltani selvää, juttu voi todella pysähtyä näin ankaralla tavalla...Opetuksen ainakin sain, elämänpituisen...


      • paneudu asiaan
        neuvoja taas kirjoitti:

        Millä luottamuksen olet onnistunut saamaan takaisin?
        Olen valmis tekemään töitä, odottaamaankin - kunhan vain saisin tilaisuuden näyttää hänelle kuinka paljon välitän. Toki teoilla on aina seuraamukset ja jos juttu ei toimi, ehkä niin on sitten tarkoitettu. Tuntuu vain karmivalta, että kaiken työn jälkeen kun kaikki on ollut minun osaltani selvää, juttu voi todella pysähtyä näin ankaralla tavalla...Opetuksen ainakin sain, elämänpituisen...

        kaikki leijonat, sukupuolesta riippumatta , ovat leijonia!!! eli eläin tai siis ihmiskunnan kuninkaita, ei ole maailmassa muita kuin leijonia. siis leijonien mielestä! joskus uskomaton oinas itsevarmuudellaan saattaa haastaa leijonan. ,,,mutta ... jos mielit kaataa leijonaa, tulet todennäköisesti olemaan jotain super uskomatonta tai sitten petyt!!! Heh heh, leijonan kanssa on aina upeeta!


      • leijonalla
        neuvoja taas kirjoitti:

        Millä luottamuksen olet onnistunut saamaan takaisin?
        Olen valmis tekemään töitä, odottaamaankin - kunhan vain saisin tilaisuuden näyttää hänelle kuinka paljon välitän. Toki teoilla on aina seuraamukset ja jos juttu ei toimi, ehkä niin on sitten tarkoitettu. Tuntuu vain karmivalta, että kaiken työn jälkeen kun kaikki on ollut minun osaltani selvää, juttu voi todella pysähtyä näin ankaralla tavalla...Opetuksen ainakin sain, elämänpituisen...

        saattaisit olla vaikka mulle temppuillut tyyppi.
        Niin muakin koiteltiin ja turpaan teki mieli vetää. Niin kiukkuinen olen, enkä ole enää ollenkaan varma haluanko kys. ihmistä ikinä takaisin.
        Miksi pitää mennä leikkimään idioottia? Oma vikas!
        Luottamuksen saaminen takaisin voi olla mahdotonta. Jos tahdot lähteä leikkimään tulella, taitaa olla kovilla sun oma kärsivällisyys. Jos olet valmis aina ja aina uudestaan vakuuttamaan aikeistasi, niin siitä vaan. Mutta älä ole ollenkaan varma että sun leijona huolii sua takasin.

        ollaan sen verran tulisieluja ettei kerran suututtuamme ehkä lepy koskaan. Yksi riita kestänyt 27v, enkä vieläkään anna anteeksi, en koskaan!!

        Ehkä opetus oli sulle paikallaan, elämänmittainen!
        Elämä kun ei ole peliä, eikä tunteilla voi leikkiä!!


    • jellonamisu

      Vaikuttaa siltä että olet loukannut häntä todella pahasti. Kaikki riippuu nyt pitkälti siitä mitä hän tuntee sinua kohtaan. Leijona osaa kyllä antaa anteeksi myös suuriakin loukkauksia mikäli hänen tunteet ovat voimakkaat sinua kohtaan. Kehottaisin nyt olemaan hänen kanssaan todella rehellinen ja keskustelemaan asiasta vakavasti. Paljon saat kuitenkin tehdä töitä jotta luottamus palaisi.Älä kuitenkaan missään nimessä painosta häntä koska sitä leijona ei siedä.

    • miten olet loukannut...

      Jos leijona ei vastaa viesteihisi, olet todennäköisesti loukannut pahasti häntä.
      Juuri tuo, että kerrot vasta myöhemmin, missä mennään, on aika paha.

      Leijona miettii takuulla, mitä tulet myöhemmin häneltä salaamaan, jos nytkin salailit sitä.

      Jätä hänet hetkeksi rauhaan ja katso mitä tapahtuu. Mutta ilmoita se hänelle, älä ainakaan enää salaile mitään. Sillä salailu ainakin minulle leijonalle on aika paha synti. Suoralla puheella selviää vaikeista mutkista helpommin.
      Ei me leijonat idiootteja olla, kyllä me puhetta ymmärretään.

      • niin...

        Tiedetään....Loukkaantuisin itsekin verisesti. Olen kuitenkin niin rakastunut omaan leijonaani, että toivon, että hän näkee kaiken tämän tuskan keskeltä todellisen rakkauden ja pystyy antamaan anteeksi - tai ainakin unohtamaan - jossain vaiheessa. asumme yhdessä, joten olemme kyllä päivittäin lähekkäin ja saan läheisyyttä - tosin aktiivisena osapuolena, seksi ei häntä huvita. Toivon edelleen, että voimme jatkaa yhdessä onnellisina. hyviä neuvoja on tullut, paras lienee odottaa eikä painostaa liian nopeasti.Ovatko leijonat myös hyviä näkemään toisen tunnetiloja ja todellista rakkautta?


      • ovat
        niin... kirjoitti:

        Tiedetään....Loukkaantuisin itsekin verisesti. Olen kuitenkin niin rakastunut omaan leijonaani, että toivon, että hän näkee kaiken tämän tuskan keskeltä todellisen rakkauden ja pystyy antamaan anteeksi - tai ainakin unohtamaan - jossain vaiheessa. asumme yhdessä, joten olemme kyllä päivittäin lähekkäin ja saan läheisyyttä - tosin aktiivisena osapuolena, seksi ei häntä huvita. Toivon edelleen, että voimme jatkaa yhdessä onnellisina. hyviä neuvoja on tullut, paras lienee odottaa eikä painostaa liian nopeasti.Ovatko leijonat myös hyviä näkemään toisen tunnetiloja ja todellista rakkautta?

        Kyllä leijona rakkauden tunnistaa ja arvostaa sitä mutta tunnistaa kyllä epäaidotkin tunteet.
        Et sä pysty jelloo huijaan, älä edes kuvittele!

        Jos jellosi sua rakastaa, saattaa hetken mielihäiriössä antaa jopa anteeksi, mutta älä nuolaise ennen kuin putoo!

        Ja mitä tulee seksin haluttomuuteen, haluaisitko muka itse jos pitäsit toista aivan tollona??
        Selvittele ensin mokasi ja luule saavasi vasta sitten.


      • LeoLady
        niin... kirjoitti:

        Tiedetään....Loukkaantuisin itsekin verisesti. Olen kuitenkin niin rakastunut omaan leijonaani, että toivon, että hän näkee kaiken tämän tuskan keskeltä todellisen rakkauden ja pystyy antamaan anteeksi - tai ainakin unohtamaan - jossain vaiheessa. asumme yhdessä, joten olemme kyllä päivittäin lähekkäin ja saan läheisyyttä - tosin aktiivisena osapuolena, seksi ei häntä huvita. Toivon edelleen, että voimme jatkaa yhdessä onnellisina. hyviä neuvoja on tullut, paras lienee odottaa eikä painostaa liian nopeasti.Ovatko leijonat myös hyviä näkemään toisen tunnetiloja ja todellista rakkautta?

        Jos vielä olette yhdessä, kyllä toivoa on.( jos ei sit olosuhteet pakota samas kämpäs asuun) Meidän on todella vaikea antaa anteeksi, mutta ajan myötä se painetaan taka-alalle.Tärkeintä on ettet menetä kumppanisi arvostusta (sitä et saa millään milloinkaan takaisin).Tämä varmasti pätee kaikkiin suhteisiin, riippumatta horoskooppimerkeistä. Leijona kyllä leppyy ajan myötä todellisen rakkauden ollessa kyseessä.


    • toiveikkaana odotan

      tämä helpottaa, sillä tiedän, että omat tunteeni ovat syvääkin syvemmät - olen joutunut testaamaan tunteitani, mutta nyt on testit lopullisesti testattu ja luotan, että leijonani on älykäs ja näkee sydämeeni. En voisi kuvitella elämää ilman leijonaani, vaan haluan viettää ja rakentaa loppuelämäni ja perheeni hänen kanssaan, murrrr ja nam!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe