Mitä sinä teit?

Kommendantti

Mitä sinä teit kun Pekka Siitoin taisteli kommunismia ja Kekkoslovakiaa vastaan? Mitä sinä teit kun Pekka Siitoin joutui väärin perustein vankilaan Kursiivin poltosta. Mitä sinä teit kun Neuvostoliitto vaati toimenpiteitä Pekka Siitoimisen hiljentämiseksi?

Et mitään koska olit järjestelmänorja!

Eläköön Kansallisdemokraattinen puolue!
Eläköön suuri johtajamme Pekka Siitoin!

10

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P.Kemppainen

minä haluan päästä Suomen diktaattoriksi. Älköön teillä olko muita pyrkimyksiä koska kansan tulee olla yksimielinen, luja.

• näin on

en ollut vielä syntynykään silloin, mutta sen voin sanoa että kunnioitan Pekka Siitointa hänen kommunismin vastaisesta "taistelustaan" yhtä paljon kuin nykypäivän natsit kunnioittavat Amerikkaa kommunismin vastaisuudesta. Elikkä minulle oli oikeastaan yhdentekevää, sillä natsit ja kommarit ovat samaa sakkia minun silmissäni.

• che

Univormupellet kirvoittaa aina parhaat naurut. Niin kauan kuin naurattaa, ei ole hätää. Ei yksikään oikeasti aikuinen voi ottaa tosissaan univormussa kekkuloivaa pelleä. Luulen, että Siitoin herätti myös Neuvostoliitossa suunnatonta hilpeyttä.

Pidän vain hyvänä, että keskuudessamme on ihmisiä, jotka ottavat pellen roolin vapaaehtoisesti. Mitään todellista vaaraahan Siitoimen kaltaisista yksilöistä ei ole.

• Asiantuntija

Kerros meille miksi Supo seurasi Siitointa kuin CIA Osamaa? Kerros meille miksi SNS ja Tehtaankatu teki valituksia Siitoinisen toimista eduskunnille? Kerros meille miksi Tiedonantaja pitkin viikkoja Siitoinisesta sekä julkaisi hänen jäsentensä kotiosoitteita? Kerros meille miksi kommunistit rikkoivat Siitoinisen omaisuutta sekä kotirauhaa kiljuen samalla hegemonioisaan "Kuolema fasisteille!"? Kerros myös meille miksi Siitointa pidettiin Suomessa rasisminruumiillistumana?

Kyllä tässä nyt jotain mätää on kun kerran uniformupellen toimet otettiin noinkin kuolemanvakavasti.

• mikko
        Asiantuntija kirjoitti:

Kerros meille miksi Supo seurasi Siitointa kuin CIA Osamaa? Kerros meille miksi SNS ja Tehtaankatu teki valituksia Siitoinisen toimista eduskunnille? Kerros meille miksi Tiedonantaja pitkin viikkoja Siitoinisesta sekä julkaisi hänen jäsentensä kotiosoitteita? Kerros meille miksi kommunistit rikkoivat Siitoinisen omaisuutta sekä kotirauhaa kiljuen samalla hegemonioisaan "Kuolema fasisteille!"? Kerros myös meille miksi Siitointa pidettiin Suomessa rasisminruumiillistumana?

Kyllä tässä nyt jotain mätää on kun kerran uniformupellen toimet otettiin noinkin kuolemanvakavasti.

Suurin taistelu mihin luulen,että Siitoin on osallistunut.Ottaako grilliltä makkaransa sinapilla vai ketsupilla..Vai molemmilla

• Kommendantti
        mikko kirjoitti:

Suurin taistelu mihin luulen,että Siitoin on osallistunut.Ottaako grilliltä makkaransa sinapilla vai ketsupilla..Vai molemmilla

Huomisen Suomessa ei tilaa kaltaisillesi "huumorimiehille"!

Sieg!

• che
        Kommendantti kirjoitti:

Huomisen Suomessa ei tilaa kaltaisillesi "huumorimiehille"!

Sieg!

Tilaa ei näköjään ole myöskään huumorille. Mököttäkäämme!

• Hertta
        che kirjoitti:

Tilaa ei näköjään ole myöskään huumorille. Mököttäkäämme!

"Pyhät ja pahat". Käsitellään huumorintajua. Ohjelman esittelyssä sanotaan, että huumorintajuttomalta puuttuu suhteellisuudentaju.

• che
        Hertta kirjoitti:

"Pyhät ja pahat". Käsitellään huumorintajua. Ohjelman esittelyssä sanotaan, että huumorintajuttomalta puuttuu suhteellisuudentaju.

Jäi ohjelma näkemättä.

Natsien kanssa en jaksa olla kovin asiallinen, jolloin käytän tyylinä mieluiten huumorilla höystettyä ivaa. Se ei ole kaikkien käyttäytymissänntöjen mukaista, mutta on vaikea vastata tosissaan ihmiselle, joka luulee oikeasti Siitoimen olleen yksi Neuvostoliiton päähuolenaihe. Pitäisi ehkä vaan antaa asian olla.:)

• Suomen Kansa

Hyvä Kommendantti! Tiivistit loistavasti saman asian mitä olen itsekin miettinyt mutta en osanut pistää sanoiksi. Käy lähettämässä kirjotuksesi Suomen Sisun keskustelupalstalle www.suomensisu.fi löytyy. Kaikkien nationalistina itseään pitävien olisi syytä todellakin ajatella tätä asiaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe