Kiitos Kärpät että voititte juntit maalaiset espoolaiset jotka leikkii olevansa stadilaisia. Tosiasiassa bluuserit on juntteja itkijöitä jotka ei tajua lätkästä yhtään mitään. Valitettavasti tänä vuonna meidän stadilaisten oma joukkue Jokerit ei pärjännyt mutta ehkä ensi vuonna.
Juntit espoolaiset saivat tänä vuonna onnenkantamoisen mutta eiköhän se tähän jäänyt.
Kiitos Kärpät!
6
420
Vastaukset
- 12+4-16
espoolaisia tarvitaan Yhä....espoo teki ässät eli toi historian ensimmäisen mitallin pk-seudulle..Lappalaiset < kärpät taas voitti jo ties kuinka monenenne mestaruuden...
- mitä itket luuseri?
Erään johtoryhmänne jäsenen mielestä Suomi on liian pieni jokereille.
Pitäisi päästä suurempiin ympyröihin.....
Kirkkaampien salien ovet avautuvat vain pärjäämällä aluksi junttiseuroille.
Lusikaa,arvoisat jokerit luokkiin!
Olette vielä nahkajusseja.- mmjklms < Omat suosikit ...
1.Hifk
2.Blues
3.Tps
4.Tps
5.Tps
6.Tuto
7.Tps
8.Tps
9.Tuto
10.Ässät
11.Ässät
12.Ässät
13.Ässät
14.Lukko
15.Lukko
16.Lukko
17.Ässät
18.Ässät
19.Lukko
20.Tps
21.Tps
22.Ässät
23.Lukko
24.Ilves
25.Ilves
26.Ilves
27.Tappara
28.Tappara
29.Hpk
30.Hpk
31.Hpk
32.Tappara
33.Tappara
34.Tappara
35.Fps
36.Fps
37.Fps
38.Hpk
39.pelicans
40.pelicans
41.Kookoo
42.kookoo
43.Pelicans
44.pelicans
45.Hpk
46.Hpk
47.Tappara
48.Tappara
49.kärpät
50.Kärpät - muuten on
etää stadilaiset luulevat asuvansa suurkaupungissa. Pikkukylähän toi Stadi on. Ite asun vielä pienemmässä (Yampere), mutta huvittaa toi uhoaminen.
- Savo Rules
rahalla haalittu sirkusporukka.
- Joka on syntynyt saunassa...
Jakasvanut lannassa. Onnea vain ja ainoastaan aidoille Oululaisille. He ansaitsevat mestaruuden. Porot kehä III kolmosen sisäpuolella painukaa jänkhälle (vittuun!).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401