nouseva kala, aurinko leijona

auttakee

millainen yhdistelmä, onko kokemuksia kenelläkään? pitkävihainen? (miten lepytetään??) kyllästyykö helposti? uskollinen? sitoutuva/sitoutumiskammoinen?

6

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse nouseva kalat, aurinko...

      Olen johonkin pisteeseen pitkävihainen tai ainakaan en koskaan unohda, jos minua on petetty tai loukattu. Lepyttelyyn ei auta kuin pitkäjänteisyys ja nuoleskelu ;)

      Olen tosi uskollinen ja perhe-ihminen. Ne jotka pääsevät lähelleni, heitä puolustan loppuun asti henkeen ja vereen. Ja heidän puolesta olen valmis tekemään mitä tahansa.

      Luonteeltani joskus hiukan ujo. Kiinnostunut kaikesta mystisestä. Ystäviä on mieluummin muutama tosi läheinen kuin tusina kaveria. Silti tulen kyllä kaikkien kanssa toimeen. Minua on vaikea saada suututettua.

      • hyvin

        Tunnistatko hyvin aidot tunteet ja jaksatko odottaa kumppanin läheisyyttä kauankin, voisitko kuvitella olevasi uskollinen esimerkiksi etäsuhteessa vai onko sinulle tärkeämpää "tässä ja nyt"??


    • Harvinainen!

      Kyseinen yhdistelmä on Suomessa harvinainen, heitä syntyy vain n.varttitunnin ajan. Pohjois-Suomessa, siellä missä ei omenapuutkaan enää kasva, ei tällaisia leijona-askendentti kalat yhdistelmää enää synnny edes. Anne Pohtamo esim. on tämän merkin edustaja. Keski- ja etelä-Euroopassa tätä yhdistelmää on enemmän. Sisäinen ristiriita tavallaan, aurinkoinen ihana niinkuin leijonat on, vaan yllättäin syvä, valtavan syvä, lempeä ja myötätuntoinen. Rakkaushuolet voi jättää pahat haavat. Intuitiivinen. Uskonto ja mystisyys voi myöhemmällä iällä olla tosi tärkeätä, pelkkä materialismi ei riitä. Harvinainen kuin meripihka, pidä hellästi kädessä kuin hiekkaa niin pysyy, purista, katoaa sormien välistä. Tietysti se jos tietää missä Kuu on kertoo jo enemmän ihmisestä. Etsi hyviä kirjoja kirjakaupasta, kirjastosta, joista voit selvittää esim. Kuun kohdan horoskoopissa, siitä näkee rakastamistyylin, mistä loukkantuu, mistä pitää, miten hurmataan jne. Kiinalainen horoskooppi ja vuoden elementti kertoo myös vähän enemmän. Kyse on kombinaatiosta. Tämä tosin itsessään on sellainen yhdeistelmä että se vaikuttaa voimakkaasti koko loppuolemukseen. Mistä tiedän :) no, itse olen.

      • siis kuukala!

        Siis katsoin väärin, kyseessä aurinkoleijona, jolla kuu kaloissa ja nouseva rapu! :o mutta samat viittaukset taitavat osittain päteä kuin edelliseenkin...


      • se aikaisempi vastaaja
        siis kuukala! kirjoitti:

        Siis katsoin väärin, kyseessä aurinkoleijona, jolla kuu kaloissa ja nouseva rapu! :o mutta samat viittaukset taitavat osittain päteä kuin edelliseenkin...

        voi päteä, vaan ei ole se hurja kala-harvinaisuus, tsori vaa. Toki jokainen meistä on harvinainen ja yksilöllinen.
        Jo tää on superherkkä hemmo ja oikukas, vaan älä ylläty kun onkin sitten jotenkin ihan muuta kuin miltä ensin vaikutti. Hän on varsin ristiriitainen persoona kivalla tavalla eiks vaan?, voi itse välillä ihmetellä itseään.
        On itse herra konservatiivisuus ja tärkeää miltä kaikki ulospäin näyttää, kun on kuitenkin noin paljon vettä, ihan polvissa asti.. :) niin hän on se leijona, ja mies kun tulee aina vain enemmän iän myötä auringokseen, niin kyllä se kuninkaallisuus, perhe (om alkuperäinen siis) ja ulospäin näkyvät asiat on tärkeitä.
        Vaan askendentti ja kuu tekevät tämän herran kyllä pehmoksi ja romanttiseksi, varmaan välillä ihan lällyksi, ellei sitten ole kovis-tyyppi nahkarotsissaan vastapainoksi omalle hellälle sisäiselle itselleen... Äiti on varmaan tosi tärkeä ja kaikki perinteiset perheen jutut.

        Vaan kyllä sillä ihan selvästi on kuukautiset ja taitaa mököttää/oikutella/vetäytyä välillä? Rapu kun menee sinne kuoreensa ja fisu ui syviin vesiin, et voi seurata ellet itse ole hyvä uimari ja sukeltaja. Tietysti se kiinalainen horoskooppi kertoisi jo vähän enemmän, ihminen kun on sellainen jännä kokonaisuus ja harvinainen helmisimpukka.
        Kyse ei aina ole siitä millainen joku on, vaan miten hän on, sopii ja toimii jonkun tietyn toisen kanssa; vesi presut on kahvia, vesi ja toiset presut, niin saatiin jo puuroa.
        Lue hyvää kuu-kirjaa. Check missä kuunsolmu ja ala tutkimaan mikä on sinulle, mikä hänelle se tärkein asia elämässä, siitä se kuunsolmu kertoo (ja mitä on tullut aikaisemmissa inkarnaatioissa jo opittua). Yleensä kun tietää minne yhdessä haluaa mennä, vai haluaako edes, niin kukin taaplaa sitten tyylillään, vaan jos arvomaailma on takapuolesta toisen mielestä eikä ole mitään yhteistä projektia ja tavoitetta jota tosissaan molemmat haluaa, niin silloin on jo ihan turha mitään tähdistä tsekkailla. Ymmärsitkö? :) Hauskoja hetkiä horoskooppien parissa. Jos osaat yhtään kieliä, mene tutkimaan ulkomaisia sivuja. Suosikkini monistamonista kymmenistä saks, ital, engl on kuitenkin astrolutely.com ja www.horoscopes.co.uk/Leo/Love-Horoscope.php, se on tosi osuva. www.astro.com on tietysti vakiokamaa, jonka varmasti tiedätkin jo? Se on tosi monipuolinen ja saat kaikki kartata ja yhteenkuuluvuudet kivasti. Kevättä:))


      • kyllä
        se aikaisempi vastaaja kirjoitti:

        voi päteä, vaan ei ole se hurja kala-harvinaisuus, tsori vaa. Toki jokainen meistä on harvinainen ja yksilöllinen.
        Jo tää on superherkkä hemmo ja oikukas, vaan älä ylläty kun onkin sitten jotenkin ihan muuta kuin miltä ensin vaikutti. Hän on varsin ristiriitainen persoona kivalla tavalla eiks vaan?, voi itse välillä ihmetellä itseään.
        On itse herra konservatiivisuus ja tärkeää miltä kaikki ulospäin näyttää, kun on kuitenkin noin paljon vettä, ihan polvissa asti.. :) niin hän on se leijona, ja mies kun tulee aina vain enemmän iän myötä auringokseen, niin kyllä se kuninkaallisuus, perhe (om alkuperäinen siis) ja ulospäin näkyvät asiat on tärkeitä.
        Vaan askendentti ja kuu tekevät tämän herran kyllä pehmoksi ja romanttiseksi, varmaan välillä ihan lällyksi, ellei sitten ole kovis-tyyppi nahkarotsissaan vastapainoksi omalle hellälle sisäiselle itselleen... Äiti on varmaan tosi tärkeä ja kaikki perinteiset perheen jutut.

        Vaan kyllä sillä ihan selvästi on kuukautiset ja taitaa mököttää/oikutella/vetäytyä välillä? Rapu kun menee sinne kuoreensa ja fisu ui syviin vesiin, et voi seurata ellet itse ole hyvä uimari ja sukeltaja. Tietysti se kiinalainen horoskooppi kertoisi jo vähän enemmän, ihminen kun on sellainen jännä kokonaisuus ja harvinainen helmisimpukka.
        Kyse ei aina ole siitä millainen joku on, vaan miten hän on, sopii ja toimii jonkun tietyn toisen kanssa; vesi presut on kahvia, vesi ja toiset presut, niin saatiin jo puuroa.
        Lue hyvää kuu-kirjaa. Check missä kuunsolmu ja ala tutkimaan mikä on sinulle, mikä hänelle se tärkein asia elämässä, siitä se kuunsolmu kertoo (ja mitä on tullut aikaisemmissa inkarnaatioissa jo opittua). Yleensä kun tietää minne yhdessä haluaa mennä, vai haluaako edes, niin kukin taaplaa sitten tyylillään, vaan jos arvomaailma on takapuolesta toisen mielestä eikä ole mitään yhteistä projektia ja tavoitetta jota tosissaan molemmat haluaa, niin silloin on jo ihan turha mitään tähdistä tsekkailla. Ymmärsitkö? :) Hauskoja hetkiä horoskooppien parissa. Jos osaat yhtään kieliä, mene tutkimaan ulkomaisia sivuja. Suosikkini monistamonista kymmenistä saks, ital, engl on kuitenkin astrolutely.com ja www.horoscopes.co.uk/Leo/Love-Horoscope.php, se on tosi osuva. www.astro.com on tietysti vakiokamaa, jonka varmasti tiedätkin jo? Se on tosi monipuolinen ja saat kaikki kartata ja yhteenkuuluvuudet kivasti. Kevättä:))

        Kuukautiset ovat olleet jo muutaman kuukauden ...;)) kiinalainen kukko! siis ihan todella hankala saada selkoa tunteen liikkeistä välillä, loukkasin häntä pahasti, mutta asiaa on nyt puitu puoli vuotta, enkä tiedä mitä tuleman pitää. Tunteita on runsaasti, kun vaan tietäis vielä minne päin ne liikkuu!! Astro.com on tuttu, ja kiitos uusista vinkeistä. Itse olen vaaka, joten saan onneksi vedet liikkeelle yläilmoihin ;) mutta minun nouseva rapu on pulmissaan tämän kanssa ja kuu härässä saa molemmat takajaloille - kiinalainen hevonen taas lennättää minut muille maille vierahille, kun ahdistus iskee. Noh, täytyy tutkia tuntoja ja kirjoja lisää, eiköhän se kevät sieltä pilkota jo ja aurinkoisia päiviä sinnekin!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe