Mikä minulla on

Vesimiesnainen XXX

Niin kauan kun mies osoittaa mielenkiintonsa "etäältä", olen täysillä mukana, mutta heti kun on tosi kyseessä otan jalat alle ja takaviistoon vasemmalle välittömästi.
En haluaisi niin tehdä, mutta mikä ihme siinä on, että se tunteiden vastaanottaminen on niiiiin vaikeaa.
Se on kai meidän vesimiesten riippa.
Ärsyttää, kun tuo tunnepuoli on niin kehittymätön.

6

1684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minäkään

      En tunne enää yhtään mitään mistään. Ei hyvää ei pahaa, ja mikä se olikaan semmonen ihastus saatikka rakkaus.

      Kiitos elämä kaikesta paskasta, tässä on tulos!

    • samaaa

      Niin eli vesimiesnainen minäkin. Pystyn loistavasti selittämään, miltä "kuuluisi" tuntua ja uskoisin tuntevani samalla ja syvästikin hetkittäin. Sanon sen myös kavereille ja ystäville silloin tällöin, että hei sä olet tärkeä, rakas ja mieletön mutta samalla tuntuu, etten oikeastaan tunne mitään. Tiedän kuitenkin, että välitän ja se riittää. Eli no problemos.

      Mutta, kun joku kolahtaa kunnolla, peruutan täysillä. Se ei ole sitä, että jollakin tasolla pelkäisin omia tunteita, vaan pelkään vastapuolen tunteita ja sitä kautta vetäydyn - hankala pukea sanoiksi. Pelkään, että menetän. Se on ehkä suurin este kaikelle ja on helpompi väistää ja välttää negatiivisia seuraamuksia, kun etäännyttää itsensä ja uhmaantuneena kuvittelee, että kyllä minä selviän ilman tuotakin. Jos vastapuoli sanoo suoraan ja rehellisesti, mitä ajattelee niin avaudun heti takaisin. Ilman sitä, olen tuppisuu hautaan asti.

      Jostain luin vesimiestä kuvaavan mietelauseen. "Kerroppa ensin omasi" pätee ainakin tähän veskarinaiseen täysin.

      Hyvin meillä menee :D

      • Piece

        Vaikeaa on myös minulle.
        Odotan toisen aina kertovan täysin rehellisesti ja avoimesti tunteistaan, ennekuin itse ilmaisen vähääkään.

        Silti olisi niin paljon sanottavaa.
        Tiedän silti, että jos sulkeudun menetän kaiken ja totaalisesti ja pelkään että kierre jatkuu ikuisesti.

        Me vesimiehet!


      • Vesimies61

        Tapasin kaverin netin kautta,emme kumminkaan ole vielä tavanneet.Mutta nyt jo alkaa rapumiehen puheet olla ahdistavia..On jo suurinpiirtein kertonut suvulle minusta.Ja arvaatte että alkoi tänään pahasti ahdistamaan kun tämä selvisi..Eli tässä tullaan siihen että kun vesimiestä ruvetaan lähentymään liian nopeasti,silloin pannaan pakki päälle ja vaihdetan maisemia.Ja tämäkin heppu tuntuu tosi mukavalta ja meillä on oikeasti kivaa kun jutellaan puhelimessa.Oltiin ehditty kaavailla "treffejä" ensi viikolle mutta enpäs oikein enään tiedä,tuntuuko siltä taikka uskallanko.Jos tää mies jatkaa tätä vauhtia pääsen juhannuksena naimisiin..eli turbo pakki päälle.Ja sitten ollaan taas siinä samassa,miksi me teemme näin.


    • yubb

      Minulla myös ihan tätä samaa. On hirveää, kun en oikein mahda asialle mitään. Nyt olen kuitenkin saanut jotenkin pidettyä itseni aisoissa ja antanut jutun kehittyä hiljakseen, ja olen ihan hämmästynyt, kun ei edes ahdista. Ehkä meitä joskus vielä onnistaa. :)

    • täälläkin

      inhottavin piirre itsessäni,on juurikin tuo kyseinen piirre....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe