Nyt tuli sitten ongelma kun koitin lapselle laittaa muumimelejä. Kaksi peleistä ei suostu toimimaan XP:ssä. Virheilmoituksena tulee:
Director Player 6.0
This program requires at least 3MB of free virtual memory to run.
Sanomattakin on selvää ettei koneeni muisti ole vähissä ja että tehot riittää varmasti, mutta tuo lienee jokin yhteensopivuusongelma.
Pelit ovat vuodelta kivikausi (1995 ja 1997), vaatimuksen 486 prosessori, Windows95/98, 8MB RAM, SVGA 256 väriä jne.
Pelit ovat:
Muumit piilosilla
Muumit ja toikurin hattu
Mitä asetuksia säätelen?
Kaksi muuta muumipeliä toimivat koska ne toimivat suoraan rompulta, nämä ongelmatapaukset pitää asentaa ja asennuksen jälkeen ruikuttavat muistiongelmaa.
Muumipelit toimimaan?
6
2953
Vastaukset
- -Timppa-
Vanhojen pelien pelaaminen WinXP:llä:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/301584- Höpö.
Edelleen valittaa ettei virtuaalimuistia ole 3MB:tä.
Aikaisemmin koitin Richard Scarryn touhukasta maailmaa noilla säädöillä ja kerran se toimi. Toisella kerralla ei enää. Sama ilmoitus kuin noissa muumipeleissä.
- p_dude
ohjauspaneelista järjestelmäkansioon ja kato sieltä lisäasetuksista suorituskyky ja muistin käyttö asetukset,onko ruksattu miten?
- ....................
- Höpö.
Tuolla lähti pelittämään. Sinänsä hassu juttu, kun mulla oli määritelty 10 kertaa isommaksi virtuaalimuisti kuin tuossa ohjeessa (winukan automaattinen määritys).. no turhan iso se taisi ollakin.
Mitenkä Windowsissa saisi huijattua rompun olevan cd-asemassa? Ois paljon kätevämpi ettei tarttis lärätä noiden romppujen kanssa vaan tuollaset pikkupelit (muutama sata megaa) joutais olemaan ihan kiintolevylläkin. - Justiina-70.
Höpö. kirjoitti:
Tuolla lähti pelittämään. Sinänsä hassu juttu, kun mulla oli määritelty 10 kertaa isommaksi virtuaalimuisti kuin tuossa ohjeessa (winukan automaattinen määritys).. no turhan iso se taisi ollakin.
Mitenkä Windowsissa saisi huijattua rompun olevan cd-asemassa? Ois paljon kätevämpi ettei tarttis lärätä noiden romppujen kanssa vaan tuollaset pikkupelit (muutama sata megaa) joutais olemaan ihan kiintolevylläkin.Olen käyttänyt pojan koneella siihen Alcohol 120% ohjelmaa
http://trial.alcohol-soft.com/
Uudempiin peleihin no-cd:tä (varo örkkejä jos googletat)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315686- 363771
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122658
- 292192
- 122137
- 1631896
- 161454
- 1051362
- 1371174