Sellainen kahvi kuin Kulta Hetki / Kahvi Hetki - on hukassa, nimestä en ole varma mutta jompi kumpi. Muutama vuosi takaperin en löytänyt sitä muualta kuin Ruokavarastoista. Nyt nämäkin puljut ovat hävinneet tieten kokonaan ja mistään muualta en ole sitä bongannut. Jos joku sattuisi tietämään niin vinkit ovat tervetulleita!! Ainakin minä diggaan kyseisestä merkistä. Ei ole halpiskahvi, muttei niitä kalliimpiakaan. Kiitoksia! :)
Kahvimerkki hukassa
6
1126
Vastaukset
- Järkevä kansalainen
Googlellakaan ei löytynyt kuin kolme tulosta, tuolla
Kulta Hetki nimellä. Nekin vanhasta ajasta kertovia.
Toisella nimellä ei tullut mitään tulosta.- Lindl kaupoissa
aina ajoittain.
- Haloo!
Lindl kaupoissa kirjoitti:
aina ajoittain.
Sellaista kauppaa ei olekaan kuin "Lindl". Tarkoitat ehkä Lidl.
Eikä kai se kultaVÄRI ollut tässä oleellista, vaan suomen kielen sana "Kulta" esiintyi siinä kahvin nimessä. Lidlin kahveilla EI ole suomenkielisiä nimiä... - ölkhöl
Haloo! kirjoitti:
Sellaista kauppaa ei olekaan kuin "Lindl". Tarkoitat ehkä Lidl.
Eikä kai se kultaVÄRI ollut tässä oleellista, vaan suomen kielen sana "Kulta" esiintyi siinä kahvin nimessä. Lidlin kahveilla EI ole suomenkielisiä nimiä...> Lidlin kahveilla EI ole suomenkielisiä nimiä...
Jaa ettei? Myydään siellä esimerkiksi:
- Bellarom Hieno kahvi 100% Arabica
- Paulig Presidentti
- Paulig Juhla Mokka
- Anonyymi
Just ostin kirppiksellä kulta hetki pannujauhatus avaamaton 2e hinta päibäys oli 1999 -2000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1794896Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063989Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513410
- 563379
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362838Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232296
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788