DESSUT TALLINI.FI

LADYYYY

MISTÄ SAA HYVÄN KUVANKÄSITTELYOHJELMAN JOLLA SAA HIENOJA DESSUJA TALLINIIN?

26

3682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saa hyviä

      PhotoFiltre on ilmainen, ja sillä itsekkin teen. Jos tahdot vihjeitä sen käyttämiseksi, kysy talliltani tallini.fi:ssä. Tallin nimi on: Pystyjouhen_talli ...

      • Viivi_poni

        Mistä saa PhotoFiltren?? Sen haluaisin tietää koska haluaisin tehdä dessuja mutta en vain paintilla


      • Tallini fani :D

        No entä sitte ku oon siellä sivulla(gimp2) nii mistä sitte painan????????


      • ukkeli12345
        Viivi_poni kirjoitti:

        Mistä saa PhotoFiltren?? Sen haluaisin tietää koska haluaisin tehdä dessuja mutta en vain paintilla

        googlaa photofiltre, ja se eka, niin siittä voi ladata sen ilmasena! :D


      • :D
        Viivi_poni kirjoitti:

        Mistä saa PhotoFiltren?? Sen haluaisin tietää koska haluaisin tehdä dessuja mutta en vain paintilla

        on yks gimp paikka jota en kyllä ite tajua mut yleensä siellä muut tekevät


    • Gold_Sun

      Gimp2 on tosi hyvä dessujen teko-ohjelma ja kaikki hyvät tallit tekee sillä. Sen saa ilmaseks kun kirjottaa googleen Gimp 2 ja sitten se eka vaihtoehto. PhotoFiltre on hyvä mutta gimp2 on parempi.

      • Rainboo

        joo gimp2 on paras meillä oli se mutta sit tietsikka torjui sen. sillä tulee paras. nyt teen sumopaint 1.1 se on yhtä hyvä kuin bhoto shop


      • Usvakuva
        Rainboo kirjoitti:

        joo gimp2 on paras meillä oli se mutta sit tietsikka torjui sen. sillä tulee paras. nyt teen sumopaint 1.1 se on yhtä hyvä kuin bhoto shop

        Netis oleva Sumopaint, ku teen sil ni en tiiä mihi V... se tallentaa ne !


      • XDXD
        Rainboo kirjoitti:

        joo gimp2 on paras meillä oli se mutta sit tietsikka torjui sen. sillä tulee paras. nyt teen sumopaint 1.1 se on yhtä hyvä kuin bhoto shop

        tarkoitat siis photoshop?


    • Tallinidesing

      Minä teen tallinissa dessuja niin tultaa tilailemaan minun tallilta.
      Käytän photoflirteä.
      Talllinin nimi on Tallinidesing.

    • Tallinissa - Tritla

      Hmm. Ite käytän Gimp 2 ja Photofiltreä sekä Picnikiä. Photofiltre on lmainen niinkuin Gimp 2 ja Picknik. Picnik on netissä toimiva ohjelma, kuvanmuokkauksia varten. Photofiltrellä saa ihanasti laatikoita. Gimp 2 en osaa käyttää.


      Tallini on tallinissa Tritla tulkaas kattoon, kommaan ja tilaileen dessuja. :D

      • Mä teen kans picknikillä, mutta mulla tulee aina joku adobe flash playerin lupapyyntö ottaa tietoja mun koneelta. Onko se joku vakoiluohjelma? Miten sen saa pois ku aina ku painan että deny niin se tulee aina vain uuestaan, eikä jätä mua rauhaan. Help!


    • Ponylabs

      Mikä fontti esim. Sienipilven dessussa ja Tpssä on siis se missä lukee et Sienipilvi ja toiseksi miten photoshopissa tehdään semmoisia viivoja ja esimerkkinä taas vaikka Sienipilvi.. vastaukset tallille nimeltä Ponylabs : ))))

    • DESSUILIA

      MIKÄ ON DESSU?

    • irlannincob_suojelu

      mikä on dessun koko sumopaintissa?

    • : D

      Tahdotko sä että tekisin sulle dessun? Käy kattoo Zemene tallia ja sieltä hevonen Zemen Tormenta

    • Wilippe

      Todella hyvä muokkaus ohjelma on Gimp 2.6 oma tallini on Wilippe.
      Malljea siellä, teen dessuja.
      20-350 TR :D

    • Fearwed

      Itse käytän, Gimp 2, pohtshoppia, painttia, sumopainttia ja picnikkiä. hyviä on ;)

      Ps. Tallini nimi on fearwed

      • emmaska

        miten käytän gimp2


      • TTTTTercv
        emmaska kirjoitti:

        miten käytän gimp2

        Onko ketään joka tekisi ilmatteeksi dessuja tai tallipohjia? Jos on menkää talliini. Tallin nimi on BeatyHorse.


    • hyrki

      Googleta sana "Sumo Paint" sitten eka vaihto ehto ja "Open Sumo Paint". Sumo Paint on hyvä ohjelma, itsekin teen sillä!

    • ^^^^

      tota ei tartte ladata, vaans itä voi käyttää netissä ja sit ottaa vaan kuvat (tai tässä tapauksessa dessut) omalle koneelle

    • Minäminä :>

      Olen aikoja sitten ladannut gimp 2.6 -ohjelman, ja opettelen vieläkin miten sitä käytetään.

      Helppiä? :)

    • tallini fani

      kuka vois tehä mul ilmasii dessui tai ostaa kultajäsenyyden

    • Gimp

      Itse käytän Gimp 2 -ohjelmaa ja parhaiten sitä mielestäni oppii käyttämään vain harjoittelemalla :D

    • hallaton1

      Itse käytän gimp 2.6'tta ja oon käyttäny sitä monta vuotta. Se on ilmainen ja tosi hyvä! :---)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2097
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1610
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1236
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1150
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1145
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe