DESSUT TALLINI.FI

MISTÄ SAA HYVÄN KUVANKÄSITTELYOHJELMAN JOLLA SAA HIENOJA DESSUJA TALLINIIN?
263848
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

PhotoFiltre on ilmainen, ja sillä itsekkin teen. Jos tahdot vihjeitä sen käyttämiseksi, kysy talliltani tallini.fi:ssä. Tallin nimi on: Pystyjouhen_talli ...

Äänestä
  • Mistä saa PhotoFiltren?? Sen haluaisin tietää koska haluaisin tehdä dessuja mutta en vain paintilla

Äänestä

• No entä sitte ku oon siellä sivulla(gimp2) nii mistä sitte painan????????

Äänestä

• Viivi_poni kirjoitti:

Mistä saa PhotoFiltren?? Sen haluaisin tietää koska haluaisin tehdä dessuja mutta en vain paintilla

googlaa photofiltre, ja se eka, niin siittä voi ladata sen ilmasena! :D

Äänestä

• Viivi_poni kirjoitti:

Mistä saa PhotoFiltren?? Sen haluaisin tietää koska haluaisin tehdä dessuja mutta en vain paintilla

on yks gimp paikka jota en kyllä ite tajua mut yleensä siellä muut tekevät

Äänestä

Gimp2 on tosi hyvä dessujen teko-ohjelma ja kaikki hyvät tallit tekee sillä. Sen saa ilmaseks kun kirjottaa googleen Gimp 2 ja sitten se eka vaihtoehto. PhotoFiltre on hyvä mutta gimp2 on parempi.

Äänestä
  • joo gimp2 on paras meillä oli se mutta sit tietsikka torjui sen. sillä tulee paras. nyt teen sumopaint 1.1 se on yhtä hyvä kuin bhoto shop

Äänestä

• Rainboo kirjoitti:

joo gimp2 on paras meillä oli se mutta sit tietsikka torjui sen. sillä tulee paras. nyt teen sumopaint 1.1 se on yhtä hyvä kuin bhoto shop

Netis oleva Sumopaint, ku teen sil ni en tiiä mihi V... se tallentaa ne !

Äänestä

• Rainboo kirjoitti:

joo gimp2 on paras meillä oli se mutta sit tietsikka torjui sen. sillä tulee paras. nyt teen sumopaint 1.1 se on yhtä hyvä kuin bhoto shop

tarkoitat siis photoshop?

Äänestä

Minä teen tallinissa dessuja niin tultaa tilailemaan minun tallilta.
Käytän photoflirteä.
Talllinin nimi on Tallinidesing.

Äänestä

Hmm. Ite käytän Gimp 2 ja Photofiltreä sekä Picnikiä. Photofiltre on lmainen niinkuin Gimp 2 ja Picknik. Picnik on netissä toimiva ohjelma, kuvanmuokkauksia varten. Photofiltrellä saa ihanasti laatikoita. Gimp 2 en osaa käyttää.

Tallini on tallinissa Tritla tulkaas kattoon, kommaan ja tilaileen dessuja. :D

Äänestä
  • Mä teen kans picknikillä, mutta mulla tulee aina joku adobe flash playerin lupapyyntö ottaa tietoja mun koneelta. Onko se joku vakoiluohjelma? Miten sen saa pois ku aina ku painan että deny niin se tulee aina vain uuestaan, eikä jätä mua rauhaan. Help!

Äänestä

Mikä fontti esim. Sienipilven dessussa ja Tpssä on siis se missä lukee et Sienipilvi ja toiseksi miten photoshopissa tehdään semmoisia viivoja ja esimerkkinä taas vaikka Sienipilvi.. vastaukset tallille nimeltä Ponylabs : ))))

Äänestä

MIKÄ ON DESSU?

Äänestä

mikä on dessun koko sumopaintissa?

Äänestä

Tahdotko sä että tekisin sulle dessun? Käy kattoo Zemene tallia ja sieltä hevonen Zemen Tormenta

Äänestä

Todella hyvä muokkaus ohjelma on Gimp 2.6 oma tallini on Wilippe.
Malljea siellä, teen dessuja.
20-350 TR :D

Äänestä

Itse käytän, Gimp 2, pohtshoppia, painttia, sumopainttia ja picnikkiä. hyviä on ;)

Ps. Tallini nimi on fearwed

Äänestä
  • miten käytän gimp2

Äänestä

• emmaska kirjoitti:

miten käytän gimp2

Onko ketään joka tekisi ilmatteeksi dessuja tai tallipohjia? Jos on menkää talliini. Tallin nimi on BeatyHorse.

Äänestä

Googleta sana "Sumo Paint" sitten eka vaihto ehto ja "Open Sumo Paint". Sumo Paint on hyvä ohjelma, itsekin teen sillä!

Äänestä

tota ei tartte ladata, vaans itä voi käyttää netissä ja sit ottaa vaan kuvat (tai tässä tapauksessa dessut) omalle koneelle

Äänestä

Olen aikoja sitten ladannut gimp 2.6 -ohjelman, ja opettelen vieläkin miten sitä käytetään.

Helppiä? :)

Äänestä

kuka vois tehä mul ilmasii dessui tai ostaa kultajäsenyyden

Äänestä

Itse käytän Gimp 2 -ohjelmaa ja parhaiten sitä mielestäni oppii käyttämään vain harjoittelemalla :D

Äänestä

Itse käytän gimp 2.6'tta ja oon käyttäny sitä monta vuotta. Se on ilmainen ja tosi hyvä! :---)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

LADYYYY kirjoitti:

MISTÄ SAA HYVÄN KUVANKÄSITTELYOHJELMAN JOLLA SAA HIENOJA DESSUJA TALLINIIN?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu