MISTÄ SAA HYVÄN KUVANKÄSITTELYOHJELMAN JOLLA SAA HIENOJA DESSUJA TALLINIIN?
DESSUT TALLINI.FI
26
3735
Vastaukset
- Saa hyviä
PhotoFiltre on ilmainen, ja sillä itsekkin teen. Jos tahdot vihjeitä sen käyttämiseksi, kysy talliltani tallini.fi:ssä. Tallin nimi on: Pystyjouhen_talli ...
- Viivi_poni
Mistä saa PhotoFiltren?? Sen haluaisin tietää koska haluaisin tehdä dessuja mutta en vain paintilla
- Tallini fani :D
No entä sitte ku oon siellä sivulla(gimp2) nii mistä sitte painan????????
- ukkeli12345
Viivi_poni kirjoitti:
Mistä saa PhotoFiltren?? Sen haluaisin tietää koska haluaisin tehdä dessuja mutta en vain paintilla
googlaa photofiltre, ja se eka, niin siittä voi ladata sen ilmasena! :D
- :D
Viivi_poni kirjoitti:
on yks gimp paikka jota en kyllä ite tajua mut yleensä siellä muut tekevät
- Gold_Sun
Gimp2 on tosi hyvä dessujen teko-ohjelma ja kaikki hyvät tallit tekee sillä. Sen saa ilmaseks kun kirjottaa googleen Gimp 2 ja sitten se eka vaihtoehto. PhotoFiltre on hyvä mutta gimp2 on parempi.
- Rainboo
joo gimp2 on paras meillä oli se mutta sit tietsikka torjui sen. sillä tulee paras. nyt teen sumopaint 1.1 se on yhtä hyvä kuin bhoto shop
- Usvakuva
Rainboo kirjoitti:
joo gimp2 on paras meillä oli se mutta sit tietsikka torjui sen. sillä tulee paras. nyt teen sumopaint 1.1 se on yhtä hyvä kuin bhoto shop
Netis oleva Sumopaint, ku teen sil ni en tiiä mihi V... se tallentaa ne !
- XDXD
Rainboo kirjoitti:
tarkoitat siis photoshop?
- Tallinidesing
Minä teen tallinissa dessuja niin tultaa tilailemaan minun tallilta.
Käytän photoflirteä.
Talllinin nimi on Tallinidesing. - Tallinissa - Tritla
Hmm. Ite käytän Gimp 2 ja Photofiltreä sekä Picnikiä. Photofiltre on lmainen niinkuin Gimp 2 ja Picknik. Picnik on netissä toimiva ohjelma, kuvanmuokkauksia varten. Photofiltrellä saa ihanasti laatikoita. Gimp 2 en osaa käyttää.
Tallini on tallinissa Tritla tulkaas kattoon, kommaan ja tilaileen dessuja. :DMä teen kans picknikillä, mutta mulla tulee aina joku adobe flash playerin lupapyyntö ottaa tietoja mun koneelta. Onko se joku vakoiluohjelma? Miten sen saa pois ku aina ku painan että deny niin se tulee aina vain uuestaan, eikä jätä mua rauhaan. Help!
- Ponylabs
Mikä fontti esim. Sienipilven dessussa ja Tpssä on siis se missä lukee et Sienipilvi ja toiseksi miten photoshopissa tehdään semmoisia viivoja ja esimerkkinä taas vaikka Sienipilvi.. vastaukset tallille nimeltä Ponylabs : ))))
- DESSUILIA
MIKÄ ON DESSU?
- irlannincob_suojelu
mikä on dessun koko sumopaintissa?
- : D
Tahdotko sä että tekisin sulle dessun? Käy kattoo Zemene tallia ja sieltä hevonen Zemen Tormenta
- Wilippe
Todella hyvä muokkaus ohjelma on Gimp 2.6 oma tallini on Wilippe.
Malljea siellä, teen dessuja.
20-350 TR :D - Fearwed
Itse käytän, Gimp 2, pohtshoppia, painttia, sumopainttia ja picnikkiä. hyviä on ;)
Ps. Tallini nimi on fearwed- emmaska
miten käytän gimp2
- TTTTTercv
emmaska kirjoitti:
miten käytän gimp2
Onko ketään joka tekisi ilmatteeksi dessuja tai tallipohjia? Jos on menkää talliini. Tallin nimi on BeatyHorse.
- hyrki
Googleta sana "Sumo Paint" sitten eka vaihto ehto ja "Open Sumo Paint". Sumo Paint on hyvä ohjelma, itsekin teen sillä!
- ^^^^
tota ei tartte ladata, vaans itä voi käyttää netissä ja sit ottaa vaan kuvat (tai tässä tapauksessa dessut) omalle koneelle
- Minäminä :>
Olen aikoja sitten ladannut gimp 2.6 -ohjelman, ja opettelen vieläkin miten sitä käytetään.
Helppiä? :) - tallini fani
kuka vois tehä mul ilmasii dessui tai ostaa kultajäsenyyden
- Gimp
Itse käytän Gimp 2 -ohjelmaa ja parhaiten sitä mielestäni oppii käyttämään vain harjoittelemalla :D
- hallaton1
Itse käytän gimp 2.6'tta ja oon käyttäny sitä monta vuotta. Se on ilmainen ja tosi hyvä! :---)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000