Niin, jos juon esim. edellisenä päivänä mäyräkouran ja pullon votkaa, niin mihin aikaan seuraavana päivänä on turvallista ottaa Antabus?
En ole vielä juomassa, mutta mietin vaan tässä erilaisia tapoja miten voisi rajoittaa juomista.
Miten kauan kestää alkoholin poistuminen elimistöstä?
24
6685
Vastaukset
- vaikuttaa että..
petät itseäsi..
- ylipäänsä
Mitä, mitä...
Olet nuori mies ja nyt jo juot tuohon tahtiin.. mäyräkoira ja viinapullo päivässä ! Missä on suhteellisuuden taju..
Kävin eilen katsomassa miestäni, 52 v, hoitokodissa. Hänen juomisensa on pahentunut muutaman vuoden aikana ja nyt sitten ensimmäistä kertaa hoidossa, tosin on hän kulkenut a-klinikalla. Hänellä on vielä työpaikka ja perhe ja itsellä todella kovat paineet juomisen lopettamiseen. Isänsä kuoli vähän yli kuusikymppisenä sydäriin, oli sellainen tuurijuoppo. Olen seurannut hänen hätäänsä ja syyllisyyttään ja masennustaan, jota on jatkunut nyt jonkun aikaa, kun hän on tunnustanut itselleen olevansa alkoholisti. Tuumasi minulle eilen, että miehellä, jolle viina ei sovi yksinkertaisesti, ei ole muuta tietä kuin viinan lopettaminen kokonaan. No nyt se sitten hänellä alkaa taistelu. Tiedä sitten miten menee. Mutta omaa tahtoa on.
Mutta sinulle sanon kyllä, että älä enää petkuta itseäsi; sinullakin on vain yksi tie, lopettaa juominen kokonaan. Jos jatkat, turha toivo, että selviydyt kovin vanhaksi. Se nimittäin vie sitten elämän laitakulkijaksi.
Höpöjuttuja sulla.. ota antabuksia vaan, pidä linja ja ajatus, että ei enää ...- Oolofi
Jos mun tekee mieli juoda olutta, niin mun tekee mieli. Sen takiahan mä Antabusta syön, etten voisi juoda.
- Antabus ei auta
Miksi Antabus ei vähennä alkoholisteilla himoa pois juoda alkoholipitoisia juomia.
- minnesotahoitoonmars
Antabus ei auta kirjoitti:
Miksi Antabus ei vähennä alkoholisteilla himoa pois juoda alkoholipitoisia juomia.
koska alkoholi on sairaus ja sitä ei hoideta lääkkeillä
- terveysvm ja stakes
Kirjoitit viestissäsi seuraavaa.
"En ole vielä juomassa, mutta mietin vaan tässä erilaisia tapoja miten voisi rajoittaa juomista."
Sosiaali- ja terveysviranomaiset, stakes sekä suomalaiset "päihdelääkärit" ovat sitä mieltä, että antabus on oiva lääke alkoholismin hoitoon.
Heidän kaikkien mielestä alkoholismia on se, kun ihminen juo paljon viinaa. Sitä voi sitten lakata ottamasta, kun nauttii antabusta, ja tämän reseptin pitäisi heidän mielestään toimia!
He eivät lainkaan tajua polttavansa tässä vain yhteiskunnan rahoja järjettömään "päihdehuoltoon".
Alkoholismia on nimenomaan se, että sinä pyrit kaikin mahdollisin tavoin keksimään keinoja, millä voisit juoda alkoholia. Siihen liittyy AINA itsepetos, kusetus, valehtelu ja tosiasioiden kieltäminen.
Näihin vaivoihin ei antabus auta, kuten rehellisenä juoppona olet varmaan huomannutkin.
Sinulta lainaamani lause kuuluisikin lukea näin: "En ole vielä juomassa, mutta mietin vaan tässä erilaisia tapoja miten voisi VIELÄ JATKAA juomista.
Kunpa myös sosiaalitädit, stakes ja päihdelääkärit tajuaisivat sen...- Oolofi
Haluaisin juoda vain silloin tällöin, esim. viikonloppuisin, kuten eräät.
- juo vain viikonloppuisin?
Oolofi kirjoitti:
Haluaisin juoda vain silloin tällöin, esim. viikonloppuisin, kuten eräät.
Kuten eräät. Mikä sinua estää? Juot kuitenkin niin kauan kun rahasi riittävät. Mikä neuvoksi?
kjäh kjäh!
- nyt jo...
Antabus-kuurisi on kestänyt vasta kai pari viikkoa ja jo nyt petailet juomista, voi sinua ressukkaa....
Antabus vaikuttaa parisen viikkoa, vasta sen jälkeen on turvallista juoda ilman antabus oireita.
Kannattaisi nyt ainakin 3 kuukautta raitistella, voipi olla ettet sen jälkeen enää kaipaa brenkkua... Meinaan, mulla kävi just näin. Nyt olen ollut jo toistakymmentä vuotta ilman, eikä tee tippaakaan mieli juoda.
Miksi ihmeessä sulla on niin mahdoton kiire tuhota elämäsi??
Malta nyt hyvä lapsi mielesi!
Sanoo: Juomahelvetistä eroon päässyt - laskureita
..netissä:
esim. http://www.lintukoto.net/testit/alkoholilaskuri/ - _____..
Antabus-reaktio on varsin yksilökohtainen, ja jos vaivaudut lukemaan pilleriesi tuoteselosteen, sieltä asia selviää parhaiten.
Kun kuurisi aloitit, pessimistit povasivat, että kohta olet kyselemässä aikoja, että miten Antabus-kuurilla ryypätä?
Niinhän siinä sitten näköjään kävi ties monennenko kerran, että tuuliviiripelleily jatkuu.
"Antabusta ei pitäisi ottaa, jos alkoholia on nautittu viimeisen 12 tunnin aikana. Antabukselle ei ole vasta-ainetta. Disulfiraami poistuu elimistöstä hitaasti, joten sen yhteisvaikutus alkoholin kanssa saattaa ilmentyä jopa 2 viikkoa disulfiraamin käytön lopettamisesta."
http://antabus.fi/- Oolofi
Tiedän, että pari viikkoa kestää Antabuksen elimistöstä poistuminen. Kysyinkin, että jos juon, niin miten pian on turvallista ottaa Antabus JUOMISEN JÄLKEEN.
- lukutaitoinen...
Oolofi kirjoitti:
Tiedän, että pari viikkoa kestää Antabuksen elimistöstä poistuminen. Kysyinkin, että jos juon, niin miten pian on turvallista ottaa Antabus JUOMISEN JÄLKEEN.
Sait edellisessä viestissä vastauksen:
""Antabusta ei pitäisi ottaa, jos alkoholia on nautittu viimeisen 12 tunnin aikana."
Kenelläköhän se lukutaito petti?
Ettei vain Oolofilla? - _____..
Oolofi kirjoitti:
Eikös sinun ole ENSIN lopetettava se nykyinen Antabus-kuuri, että pääset ryyppäämään, ja sitten kun hamassa tulevaisuudessa joskus taas kerran lopetat kaljan kittaamisen, niin silloin tulee taas kerran ajankohtaiseksi, milloin voit sen Antabus-kuurin aloittaa?
- +++
http://www.paihdelinkki.fi/testaa/oma-apu/promille.php
http://www.nisakkaat.fi/promille.php
http://olut.puoli.net/laskuri.php
http://www.nic.fi/~repo/promillelaskuri.htm
http://terveys.fi.msn.com/do.xsp?objectType=complextype&directoryType=laskuripage&parentOID=1170151001_315_10f5a&complextypeOID=1170159146_200_eb75&viewType=viewinfoview&redirect1=/do.xsp?viewType=viewinfoview&directoryType=laskuritcategory&objectType=complextype
http://www.lintukoto.net/testit/alkoholilaskuri/
http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/terveyden_riskitestit/alkoholilaskuri__ktl - siltä lääkäriltä
joka antabukset sinulle kirjoitti.
Maksasi tykkää gutaa kun vedät viinaa ja antabuksia vuorotellen, ja jos ei maksa ehdi sanoa poks niin ennen pitkää haima tekee sen. Parhaimmassa tapauksessa selviät vaan äärimmäisen kivuliaalla kohtauksella ja kenties loppuelämän podet diabetesta, pahimmassa tapauksessa se on menoa.
Mutta eihän se mitään, pääasia että olet kova kundi, oikee rokkari, miespuolinen Amy Winehouse. Huomionkipeä yksinäinen luuseri, joka uskoo jäävänsä palstan historiaan... - gizmo,
voiko alkoholin poistumista elimistöstä nopeutaa juomalla runsaasti vettä ja sehän lisää aineen vaihdutaa mutta ei varsinaisesti alkoholin poistumista verestä mutta lieventää alkoholin vaikutusta
- ftuyghjklö,
Veden juominen auttaa kuivumisen vähenemiseen, ja tietty toimii samalla myös lantrinkina.
Paras tietty olisi, että tyytyy vaan siihen pelkkään veteen.
- Mikä olut juoma
Mikä on mäyräkoira?
- Montako siideriä
Minäpä olen juonut 1,5 litraa siideriä alle viidessä minutissa.Tulin siitä määrästä jo humalaan.Mutta en oksentanut.Tuli silloin 2,87 promillia.Pystytkö itse juomaan alle viidessä minutissa viisi siideriä oksentamatta.Minä pystyin itse juomaan kolme siideriä alle viidessä minutissa oksentamatta.Mutta jos olisi juonut sitten lisää siidereitä olisin jo oksentanut.
- Miten on siideri
Montako siideriä kirjoitti:
Minäpä olen juonut 1,5 litraa siideriä alle viidessä minutissa.Tulin siitä määrästä jo humalaan.Mutta en oksentanut.Tuli silloin 2,87 promillia.Pystytkö itse juomaan alle viidessä minutissa viisi siideriä oksentamatta.Minä pystyin itse juomaan kolme siideriä alle viidessä minutissa oksentamatta.Mutta jos olisi juonut sitten lisää siidereitä olisin jo oksentanut.
Minäpä olen juonut 1,5 litraa siideriä alle viidessä minutissa.Tulin siitä määrästä jo humalaan.Mutta en oksentanut.Tuli silloin 2,87 promillia.Pystytkö itse juomaan alle viidessä minutissa viisi siideriä oksentamatta.Minä pystyin itse juomaan kolme siideriä alle viidessä minutissa oksentamatta.Mutta jos olisin juonut sitten lisää siidereitä olisin jo oksentanut.
- Olen juonut siideriä
Minäpä olen juonut 1,5 litraa siideriä alle viidessä minutissa.Tulin siitä määrästä jo humalaan.Mutta en oksentanut.Promileja tuli 2,87 promilia.
- Ota Antabus vasta
Antabus kannattaa ottaa kolmen päivän päästä.Sitten et varmasti kuole antabuksen ja alkoholin haittavaikutuksiin.
- gizmo,
juuri tuo on sitä alkoholin hölmöä käyttöä 5secunissa 1,5 litraa sitä tätä tota mitä järkee itse juon hissunkissun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090