parta,jos saa minkälainen.en ole nähnyt vl-miehillä koskaan minkäänlaista partaa,yli 30-vuoden kokemus.parta pehmentää ihmistä,vai onko se toisin päin,pehmennyt mies käyttää partaa ? onko vl-miehet kovia vai täytyykö näyttää ainakin kovalta?
saako vl-miehillä olla
9
724
Vastaukset
- vl dsfdsfsdf
ja tiedän useitakin.
Lisäksi löytyy myös muutamia vl-miehiä joilla on pitkät hiukset.
Annetaan niitten olla millaisia haluaa! Vai mitä. Todennäköisesti Jeesuksenkin aikaan miehillä oli paljon partaa ja pitemmät hiukset. - partainen kolmekymppinen
...mutta vastaan kuitenkin.Saa olla parta!itsellänikin on lyhyt asiallinen leukaparta.VL:lla ei ole mitään opas/sääntökirjaa mitä saa ja ei saa olla.
- risuparta
joka aamu minua peilistä. On tehnyt sitä lyhyitä poikkeuksia lukuunottamatta (armeija, vaimon vaatimuksesta joskus)noin 25 vuotta. Ja tuo risuparta ON OLLUT KOKO AJAN VL.
- partamies
risuparta kirjoitti:
joka aamu minua peilistä. On tehnyt sitä lyhyitä poikkeuksia lukuunottamatta (armeija, vaimon vaatimuksesta joskus)noin 25 vuotta. Ja tuo risuparta ON OLLUT KOKO AJAN VL.
vastauksista parrakkaille ja sellaisen vl-miehen nähneelle.en kysynyt tyhmyyttäni vaan havaintojeni perusteella.tarkoitin kirjoittamattomia sääntöjä=hyväksi koetut tavat.loppukevennys:mitä miehellä saa tapahtua armeijassa asennossa seistessä,sydän lyö ja parta kasvaa.
- pulisonki22
viikset ok parta ei
- teuta01
Sinulla turha huomautus ,ja se menee juuri siihen mitä Joku jo sanoi ,ei sääntöjä
sitten tulee ne ihmisten sännöt ,jotka ei kelpaa mihinkään , ne on mutu ajatusta
ja siihen ympätty kiltoja ..
.
Meilläkin on saman laista , mutta minun isoisäni eli 1884 -1960-70 paikkeille ja muistan että hän kasvatti parran Kokoparran Taviksi. Sitten eino ajoi hieuskoneella pois ja partaveitsellä kaunisteli . joka kevät.
.
Minula kasvoi parta 1962 lähtien ja ajelin sen pois , sitten 1991/92 olen pitänyt
kokopartaa ,joka ajetaan silloin kun hiuksetkin , n.6 mm mittaiseksi sitten se saa kasvaa , en kelpuuta mitään risupartaa mutta hoidettuna sitä joku viitsii katsoa,
Hinta ,meillä maksaa hiusenleikkuu 20e. parta 5 e.on 25 e, ja minä annan 5e
täppiä, koska katson että se on halpa sittenkin..
.
teu. - matkamiesmaa
Saattaa niistä viiksistä ja pulisonkeista ym tulla sellainen asia että laitetaan senjälkeen mitä maailmassa kunakin aikana on muotia ja tuleekin sentähden halu laittaa niin ja niin.
- marjaanal
Miun mielestä parta kutittaa kovast sielt nuolless ett ihan kiva
Ja juu vl-miehet on kovia ---aina kovana on suonut sinne munnoo - parrKas
Poskiparta on ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770