Onkos kellään tietoa, kuka on lämmittelijänä keskiviikkona vai onko ketään?
Keskiviikon lämmittelijä
4
1265
Vastaukset
- mutta..
olis kyllä kiva tietää kuka/mikä se on! missään ei ole ollut infoa.
- Sondra
Yleensähän lipussa lukee special quest tai vastaavaa(pääesiintyjän nimen alla), jos on joku lämppäri,mun lipussa ei ainakaan lue mitään.Ihan kiva jos pojat aloittaisivat silloin klo 20.
- ...
Sondra kirjoitti:
Yleensähän lipussa lukee special quest tai vastaavaa(pääesiintyjän nimen alla), jos on joku lämppäri,mun lipussa ei ainakaan lue mitään.Ihan kiva jos pojat aloittaisivat silloin klo 20.
Muistaakseni tämän päivän Hesarin mainoksessa oli nimen alla tuo special guest. Eli sen perusteellahan sitten pitäisi olla.. Saas nyt sitten nährä =p
- never gone
... kirjoitti:
Muistaakseni tämän päivän Hesarin mainoksessa oli nimen alla tuo special guest. Eli sen perusteellahan sitten pitäisi olla.. Saas nyt sitten nährä =p
Welldonen sivuilta jotenkin etsimällä löytyi nimi George Nozuka ja miehen verkkosivuilta http://www.georgeexclusive.com/ tieto, että lämppää Bäkkäreitä Euroopan-kiertueen ajan. :o Eli kasilta olis tämmöistä tiedossa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647