Mirtazapin ratiopharm 30 mg

Tuija_128

Hei!

Osaako joku sanoa minkälaisia oireita Mirtazapin ratiopharmin yliannostus aiheuttaa? Jos ottaisi esimerkiksi 900 mg kyseistä lääkettä.

Reseptissä sanotaan: Tämänhetkisen kokemuksen perusteella mirtatsapiinin yliannostuksen oireet ovat yleensä lieviä. Keskushermoston lamaa, johon liittyy desorientaatiota ja sedaation pitkittymistä, sekä takykardiaa ja lievää hyper- tai hypotensiota on ilmoitettu. Vakavien seurausten (myös kuoleman) mahdollisuus on kuitenkin olemassa, jos on käytetty paljon terapeuttista annosta suurempia annoksia ja etenkin jos on käytetty myös muita aineita. Yliannostuksen hoito on lääkehiilen anto ja mahahuuhtelu (harkinnan mukaan, jos lääkkeen otosta vain lyhyt aika) sekä oireenmukainen hoito ja vitaalitoimintojen tukeminen.

"Myös kuoleman mahdollisuus on kuitenkin olemassa".

Kiitos! :)

37

14745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään,

      mutta pakkauksen ohjeessa ja P.F:ssa sitäkin enemmän.
      Itsehän sinä vastasit omaan kysymykseesi=)

    • esimerkkiksi

      keskushermostolama ois pahimmassa tapauksessa halvaus...sitte tuossa on muitaki semmosisa erittäin vakavia oireita..en kehota ottamaan yliannosta! tietenki jos kuolemaa haluaa niin se on aika varma juttu...noilla lääkkeillä

      • Tuija_128

        Kiitos esimerkistä. Tahdoin tietää onko kuolema varma vai jäisinkö loppuelämäkseni pyörätuoliin tai sänkyyn vihannekseksi.


      • *huomauttaja*
        Tuija_128 kirjoitti:

        Kiitos esimerkistä. Tahdoin tietää onko kuolema varma vai jäisinkö loppuelämäkseni pyörätuoliin tai sänkyyn vihannekseksi.

        Kuolema ei ole varma yliannostuksessa, joten on mahdollista että vammautuisit pysyvästi. Lääkkeillä pelleily ei ole järkevää.


      • minä vain
        Tuija_128 kirjoitti:

        Kiitos esimerkistä. Tahdoin tietää onko kuolema varma vai jäisinkö loppuelämäkseni pyörätuoliin tai sänkyyn vihannekseksi.

        Elikkäs masennuslääkkeillä ei ikinä kannata yrittää itsemurhaa!! Jos sellainen sattuisi että kuolisit noihin, se olisi hidas ja erittäin tuskallinen kuolema. Todennäköisesti et edes kuolisi, vaan saisit lisää tuskaa elämääsi. Hoidan työkseni mielenterveyspotilaita, tiedän nämä asiat.
        Haluaisitko tarinasi kirjoittaa?
        Lukisin sen mielelläni :)


      • Tuija_128
        minä vain kirjoitti:

        Elikkäs masennuslääkkeillä ei ikinä kannata yrittää itsemurhaa!! Jos sellainen sattuisi että kuolisit noihin, se olisi hidas ja erittäin tuskallinen kuolema. Todennäköisesti et edes kuolisi, vaan saisit lisää tuskaa elämääsi. Hoidan työkseni mielenterveyspotilaita, tiedän nämä asiat.
        Haluaisitko tarinasi kirjoittaa?
        Lukisin sen mielelläni :)

        Hei "minä vain",
        kirjoitan kyllä Sinulle ja kerron tarinani, jos tahdot sen kuulla. Voinko saada jonkun sähköpostiosoitteen, jota käyt lukemassa? Parempi paikka sanottavalleni kuin keskustelufoorumi. :)


      • minä vain
        Tuija_128 kirjoitti:

        Hei "minä vain",
        kirjoitan kyllä Sinulle ja kerron tarinani, jos tahdot sen kuulla. Voinko saada jonkun sähköpostiosoitteen, jota käyt lukemassa? Parempi paikka sanottavalleni kuin keskustelufoorumi. :)

        Mikä on vointisi? Tietenkin voin harkita sitä sähköpostiosoitteeni antamista. Harkita, sillä siinä on aika monta muttaa. Mm se, että hoitava lääkärisi varmaan haluaisi tietää mm havaintoni sinusta kun tällä alalla työskentelen. Niihin prosesseihin minulla ei ole mahdollisuutta osallistua, onhan minulla jo omat hoidettavanikin, heissä on tarpeeksi työtä. Vai ajattelitko että yhdesti tarinasi kirjoittaisit, siihen vastaisin sinulle, ja siinä kaikki?
        Toinen asia on se, että en voi useasti kirjoitella, ehkä kerran viikossa korkeintaan (jos tarkoitit, että useammin kuin kerran, minulle kirjoittelisit)
        Sitten se, että pystyisitkö luottamaan minuun, jos nimettömänä vastaisin sinulle? Yhdelle toisellekin henkilölle antaisin sähköpostiosoitteeni, mieluiten teille molemmille saman. Kaverimielessä tälle toiselle, sinulle enemmänkin auttamismielessä. Ja ajattelin tälle toiselle antaa toistaiseksi nimettömän osoitteen, kun kuitenkin netissä ollaan tutustuttu ja hän tietää, että tänne suomi24 sivuillekin kirjoittelen.
        Ja se, että kun täällä kerroin että hoidan työkseni mielenterveysongelmaisia. Varmaan muutkin
        tahtoisivat kirjoittaa, enkä voi monia auttaa, kun on omakin työ ym. Enkä halua kenenkään mieltä pahoittaa.


      • minä vain
        minä vain kirjoitti:

        Mikä on vointisi? Tietenkin voin harkita sitä sähköpostiosoitteeni antamista. Harkita, sillä siinä on aika monta muttaa. Mm se, että hoitava lääkärisi varmaan haluaisi tietää mm havaintoni sinusta kun tällä alalla työskentelen. Niihin prosesseihin minulla ei ole mahdollisuutta osallistua, onhan minulla jo omat hoidettavanikin, heissä on tarpeeksi työtä. Vai ajattelitko että yhdesti tarinasi kirjoittaisit, siihen vastaisin sinulle, ja siinä kaikki?
        Toinen asia on se, että en voi useasti kirjoitella, ehkä kerran viikossa korkeintaan (jos tarkoitit, että useammin kuin kerran, minulle kirjoittelisit)
        Sitten se, että pystyisitkö luottamaan minuun, jos nimettömänä vastaisin sinulle? Yhdelle toisellekin henkilölle antaisin sähköpostiosoitteeni, mieluiten teille molemmille saman. Kaverimielessä tälle toiselle, sinulle enemmänkin auttamismielessä. Ja ajattelin tälle toiselle antaa toistaiseksi nimettömän osoitteen, kun kuitenkin netissä ollaan tutustuttu ja hän tietää, että tänne suomi24 sivuillekin kirjoittelen.
        Ja se, että kun täällä kerroin että hoidan työkseni mielenterveysongelmaisia. Varmaan muutkin
        tahtoisivat kirjoittaa, enkä voi monia auttaa, kun on omakin työ ym. Enkä halua kenenkään mieltä pahoittaa.

        kun kysyin, että haluaisitko tarinasi kirjoittaa, ajattelin, että jos tänne sen haluaisit kirjoittaa niin, ettei tuttavasi helposti tunnistaisi sinua, niin kuin monet täällä tekevät.
        Mutta tosiaan, voin kyllä harkita asiaa.
        Oletko puhunut lääkärillesi näistä itsemurha-ajatuksistasi? Olisi todella hieno asia jos jollakin ammattiauttajalla voisit käydä juttelemassa. Hän pystyisi paljon paremmin auttamaan, kun minä täällä netissä.
        Haluan kyllä auttaa, se on vaan vähän vaikeaa näin.
        Et siis halua mitään kertoa täällä? Mitään yleisiä asioita, mikä monia "koskettaa"? Mistä ei tunnistettaisi sinua.


      • Tuija_128
        minä vain kirjoitti:

        kun kysyin, että haluaisitko tarinasi kirjoittaa, ajattelin, että jos tänne sen haluaisit kirjoittaa niin, ettei tuttavasi helposti tunnistaisi sinua, niin kuin monet täällä tekevät.
        Mutta tosiaan, voin kyllä harkita asiaa.
        Oletko puhunut lääkärillesi näistä itsemurha-ajatuksistasi? Olisi todella hieno asia jos jollakin ammattiauttajalla voisit käydä juttelemassa. Hän pystyisi paljon paremmin auttamaan, kun minä täällä netissä.
        Haluan kyllä auttaa, se on vaan vähän vaikeaa näin.
        Et siis halua mitään kertoa täällä? Mitään yleisiä asioita, mikä monia "koskettaa"? Mistä ei tunnistettaisi sinua.

        Jos sähköpostiosoitteen antamisesta tulee noin monta muttaa ja ”ongelmaa”, niin parempi jättää antamatta.

        Sähköpostiosoitetta kysyin yksinkertaisesti siitä syystä, että minusta ei tunnu hyvältä kirjoittaa elämästä jonnekin suomi24:sen keskustelufoorumille.

        Sinä kysyit oma-aloitteisesti tahtoisinko kirjoittaa tarinani ja sanoit lukevasi sen mielelläsi. Minä tahdoin vaan tietää, lähteekö kyseisillä lääkkeillä henki, se siitä.

        ”Onhan minulla jo omat hoidettavanikin, heissä on tarpeeksi työtä.”

        Ei, en minä tahdo kertoa Sinulle.

        Kiitos ja näkemiin.


      • minä vain
        Tuija_128 kirjoitti:

        Jos sähköpostiosoitteen antamisesta tulee noin monta muttaa ja ”ongelmaa”, niin parempi jättää antamatta.

        Sähköpostiosoitetta kysyin yksinkertaisesti siitä syystä, että minusta ei tunnu hyvältä kirjoittaa elämästä jonnekin suomi24:sen keskustelufoorumille.

        Sinä kysyit oma-aloitteisesti tahtoisinko kirjoittaa tarinani ja sanoit lukevasi sen mielelläsi. Minä tahdoin vaan tietää, lähteekö kyseisillä lääkkeillä henki, se siitä.

        ”Onhan minulla jo omat hoidettavanikin, heissä on tarpeeksi työtä.”

        Ei, en minä tahdo kertoa Sinulle.

        Kiitos ja näkemiin.

        Joo, kyllä ymmärrän Sinua hyvin kun ei tunnu hyvältä tänne sitä kirjoittaa. Todella fiksusti ajateltu!
        Ja voin minä antaa Sinulle sen s-postiosoitteeni. Autan mielelläni Sinuakin, yhtälailla kuin potilaitakin, olet ihan yhtä tärkeä ja ainutlaatuinen kuin hekin! :)
        Mutta kunnioitan mielipidettäsi jos et halua kertoa sitä enää. Luottamuksesi minuun taisi mennä. Pyydän anteeksi jos aiheutin Sinulle lisää pahaa oloa. Anteeksi.


      • Miimauzz
        minä vain kirjoitti:

        Mikä on vointisi? Tietenkin voin harkita sitä sähköpostiosoitteeni antamista. Harkita, sillä siinä on aika monta muttaa. Mm se, että hoitava lääkärisi varmaan haluaisi tietää mm havaintoni sinusta kun tällä alalla työskentelen. Niihin prosesseihin minulla ei ole mahdollisuutta osallistua, onhan minulla jo omat hoidettavanikin, heissä on tarpeeksi työtä. Vai ajattelitko että yhdesti tarinasi kirjoittaisit, siihen vastaisin sinulle, ja siinä kaikki?
        Toinen asia on se, että en voi useasti kirjoitella, ehkä kerran viikossa korkeintaan (jos tarkoitit, että useammin kuin kerran, minulle kirjoittelisit)
        Sitten se, että pystyisitkö luottamaan minuun, jos nimettömänä vastaisin sinulle? Yhdelle toisellekin henkilölle antaisin sähköpostiosoitteeni, mieluiten teille molemmille saman. Kaverimielessä tälle toiselle, sinulle enemmänkin auttamismielessä. Ja ajattelin tälle toiselle antaa toistaiseksi nimettömän osoitteen, kun kuitenkin netissä ollaan tutustuttu ja hän tietää, että tänne suomi24 sivuillekin kirjoittelen.
        Ja se, että kun täällä kerroin että hoidan työkseni mielenterveysongelmaisia. Varmaan muutkin
        tahtoisivat kirjoittaa, enkä voi monia auttaa, kun on omakin työ ym. Enkä halua kenenkään mieltä pahoittaa.

        Vittu mitä paskaa sinäkin "ammattilainen" jauhat; ei ole aikaa kun on muitakin hoidettavia!! Vittu tää Suomen valtio on täyttä sontaa; sit kun oot yrittäny tappaa ittes neljä kertaa ja se henki ei vaan lähe, niin saat ehkä yhen psykekäynnin ja sit vaan hei hei pärjäile!


      • Miimauzz
        Miimauzz kirjoitti:

        Vittu mitä paskaa sinäkin "ammattilainen" jauhat; ei ole aikaa kun on muitakin hoidettavia!! Vittu tää Suomen valtio on täyttä sontaa; sit kun oot yrittäny tappaa ittes neljä kertaa ja se henki ei vaan lähe, niin saat ehkä yhen psykekäynnin ja sit vaan hei hei pärjäile!

        Vitun saatanan hoitavat auttajat; kuolkaa omaan" ammattitaitoon ", ei teistä oo mihinkään muuhun


      • Anonyymi
        Miimauzz kirjoitti:

        Vittu mitä paskaa sinäkin "ammattilainen" jauhat; ei ole aikaa kun on muitakin hoidettavia!! Vittu tää Suomen valtio on täyttä sontaa; sit kun oot yrittäny tappaa ittes neljä kertaa ja se henki ei vaan lähe, niin saat ehkä yhen psykekäynnin ja sit vaan hei hei pärjäile!

        Lähtee se henki jos todella haluaa.. Lopeta pelleily ja jos haluat hengen pois niin se onnistuu


      • Anonyymi

        Mirtsazapinil saa varmasti yliaanostuksen😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

    • ...

      olen miettinyt ihan samaa kysymystä, mulla on 3 ja puoli levyä mirtatzapiineja ja jotain muita lääkkeitä, lähinnä särkylääkkeitä ja melatoniinia ni lähteekö henki jos vedän ne kaikki kerralla alas, toivomus olis että taju lähtis ja että se olis kivutonta. ja haluan olla 100% varma että se on kans lopullista, olen myös miettinyt sähköiskua esimerkiksi föönin avulla. jos jollain on jotain ehdotuksia niin otan mielellään vastaan... ja en halua hakeutua hoitoon, se on myöhästä mun kohdalla, itsemurha ei välttämättä ole huono asia, itse näen sen pelastuksena, ja ainoana vaihtoehtona..

      • Anonyymi

        Ei lähde. Mutta voi tulla vakavia peruuttomia oireita.


    • näonsemenee

      Itsemurha-ajatuksia voi olla kaikilla ihmisillä jossain elämänsä vaiheessa. Ajatusten taustalla on usein tarve päästä eroon pitkään jatkuneesta, tuskallisesta olotilasta. Halu löytää apua ja selvitä on kuitenkin yleensä niin suuri, että siirtymä mielikuvista tekoihin on hyvin harvinaista. Itsemurhaa onkin kutsuttu pysyväksi ratkaisuksi väliaikaiseen ongelmaan.

      Itsemurha-ajatusten taustalla on usein voimakas masennus, tilapäinen tai pitkään jatkunut päihtymystila tai akuutti sietämättömältä tuntuva ahdistus. Kaikki edellä mainitut ovat asioita, joihin voidaan vaikuttaa, ja joilla on tapana muuttua ajan kuluessa. Huomattava osa itsemurhaa joskus harkinneista pääsee siten ajatuksistaan yli, vaikkakin se voi vaatia aikaa.

      Itsemurha-ajatuksissa on usein kyse sietämättömiksi koetuista tunteista. Jokin kielteinen tunne, esimerkiksi pelko, häpeä, pettymys tai suru, on kasvanut niin suureksi, että ihminen haluaa päästä tilanteesta pois. Itsetuhoisissa ajatuksissa on hyvin usein kyse halusta päästä eroon sietämättömästä olotilasta eikä niinkään tahdosta kuolla.

    • ...joopa

      Tuskin tuota reseptiin on kukaan kirjoittanut, vaan se sanotaan pakkausselosteessa.

      Joten siinähän se sanottu. Mitä muuta tietoa arvelet palstaa lukevilla olevan asiasta?
      Ja mihin edes tarvitset tuota tietoa?

      Kuten sanottu, henki ei mirtatsapiinilla hevin lähde, eikä se sovellu myöskään väärinkäyttöön.

    • Kysymys

      Eli siis kuinka monta annosta tulisi ottaa, että kuolema olisi varma?

      • Kokemusta on

        Mua ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee, että itsemurha ratkaisis jotakin. Se ei ole ikinä ainoa vaihtoehto, se on vaan helpoin niistä. Varsinkin kun useimilla itsemurhaa harkitsevilla asiat on oikeesti aika hyvin. Pitäs vaan osata avata silmät ja tajuta, että tuolla on ihmisiä joilla on paljon pahempia ongelmia.

        Tarvitseeko edes mainita, kuinka itsekästä itsemurha on ja millaset arvet se jättää kaikkiin, jotka sua rakastaa. Itselläni 16 vuoteen mahtuu jo kaiken laista, mutta tässä sitä vieläkin seisotaan. En ole ikinä edes harkinnut itsemurhaa, koska minun silmissäni se on luovuttamista. Aina löytyy asioita joiden puolesta hymyillä.


      • goodriddens
        Kokemusta on kirjoitti:

        Mua ärsyttää ihmiset, jotka kuvittelee, että itsemurha ratkaisis jotakin. Se ei ole ikinä ainoa vaihtoehto, se on vaan helpoin niistä. Varsinkin kun useimilla itsemurhaa harkitsevilla asiat on oikeesti aika hyvin. Pitäs vaan osata avata silmät ja tajuta, että tuolla on ihmisiä joilla on paljon pahempia ongelmia.

        Tarvitseeko edes mainita, kuinka itsekästä itsemurha on ja millaset arvet se jättää kaikkiin, jotka sua rakastaa. Itselläni 16 vuoteen mahtuu jo kaiken laista, mutta tässä sitä vieläkin seisotaan. En ole ikinä edes harkinnut itsemurhaa, koska minun silmissäni se on luovuttamista. Aina löytyy asioita joiden puolesta hymyillä.

        Jos ihminen on vakavasti vammautunut/sairas ja kokee jatkuvaa kipua sekä elämä on taistelemista pahaa oloa vastaan, niin itsemurha ratkaisee sen, että kipu ja toivottomuus loppuu, eikä tarvitse kestää enää yhtään iskua ihmisten taholta. Ihminen voi nimittäin olla henkisesti ja emotionaalisesti niin pahasti vammautunut ja taakoitettu, että luontainen halu elää ja selvitä jotenkin sammuu.

        Se, että kylmän maailman kylmät ihmiset pitävät itsemurhaa "luovuttamisena" tai heitä "ärsyttää" itsemurhaa harkitsevat, vain lisää halua lähteä tästä pahasta maailmasta.


    • Borble

      Vedin itse joku päivä listan 30mg mirtazapineja, tuloksena oli kuin olisi psykoosissa, kaikkialla välähteli, näin unta hereillä, sydän ei tuntunut lyövän, kuoleman pelko tuli jos nukahdin, en vain voinut nukahtaa, olin painajais unessa hereillä ollessani, sydän hakkasi tuhatta ja sataa, unohdin hengittää

    • Just joo

      MInkälainen ääliö kysyy tällaista asiaa ja panee jotain v**un hymiöitä perään! Taitaa kusi hölskyä kunnolla korvien välissä.

      Ja miksi yleensä kysyt koko asiaa, kun tietoa on itselläsi olemassa? Oletko kerta kaikkiaan niin tyhmä, että luet mielelläsi kaikenlaisia keksittyjä ja valheellisia nettilätinöitä, joita kirjoittavat toiset ääliöt motiivinaan ties mikä? Taidat olla.

      :) :) itelles!

    • no mä jouduin teholle ku tempasin kännispäissäni 100x30mg mirtazapiinii...et henki meinas lähtä...ei kyl ihmeempiä aivovaurioita jääny tietääkseni :D :D joo mut en suosittele et niitä hirveit määriä vetelee...

    • itsetuhone.nuori

      hei auttakaa mitä helvettiä mä teen. mulla on 6 liuskaa vieres ja mun pää ei vittu vaa enää kestä tätä elämää ... aattelin vaa lopettaa elämän tän 15vuoden eletyn ajan jälkee. yritin hommata hoitoo mut ei ollu kuulemma tarpeeks vakava masennus .. no joo sillon oli lievä masennus mut entäs nyt ku kukaan ei voi enää auttaa mua vaikeen masennuksen kanssa.... :( mut mä taidan vaa vetää viinaa ja nuo lääkkeet jos en kuole .. keksin kyl jotain muuta.

      • Minäkin-masentunut

        Yritä uudelleen päästä hoitoon ja kerro itsemurha-ajatuksistasi. Usko vaan, että huomenna saattaa olla parempi päivä ja vaikkei olisikaan, niin elämä on kuitenkin elämisen arvoista. Sen ei tarvi olla helppoa, mutta kyllä niitä hyviä hetkiäkin välillä tulee. Ihan varmasti.


    • ElämässäKiinni

      Varokaa tuhoamasta terveyttänne pillereillä. Kuolema/aivovauriot eivät ainoita kertaseurauksis toipumisen lisäksi.

      Sairauden takia on munuaisvika. Olen tutustunut tyhmyyksissään munuaiset/maksan vaurioittaneita. Kovasti katuvat. Ja em. elinten viat eivät paljastu aina nopeasti.

      Jättäkää lääkkeet ainakin pois, jos itsellenne jotain teette. Elämä ja terveys ovat ainutlaatuisia.

    • Artsi3578

      Ennen masennuslääkettä kokeilisin yhdistelmää mäkikuisma/ulkoliikunta/ruokavalio/sos.kanssakäyminen/kalaöljy/d-vitamiini.

      Paraneminen alkaa vuorenvarmasti.

      • Anonyymi

        mäkikuisma vaikuttaa oikeasti, koska sitä ei saa ottaa masennuslääkkeiden kanssa (lue pakkausselosteet!).


    • Hoidossapiileerahaa

      Ei taida auttaa muu kun tulla rahanipun kanssa lääkäriin niin ehkä saa sen oikean löökkkeen "just se vähän kallinpi. Ja miksi hoidetaann 1-2vuottaa epäillen sitä samaa tautia testasen se uudelleen ja uudelleem ennenkun alkaa jotain oikeit turkimuksiin. Tiedoks et kaupunkin päivystäjät on provikkapalkalla. Aikaahan lääkärille et saa ellet kanna kaulaasi kainalossa. J se et miks se lääkärin aika on oikeesti 15min lääkärin kyseluit kaikest juotko and stuff but ei mitään terveydestä, sit se lääkkäri kuuntelee keuhkot kun varpasi oli niin kipee ja hiukan mätivä ja sanoo et terve oot moro. Onko lääkärin tehtävä oikeasti kysenalaistaa meidän vaivammen ja mahollisimman keksiä jotain joka ei vaiha huoitoa vaikka vaiva olisi jo vuosia varma

    • Anonyymi

      Ei bentsoilla henki mene. Mirtazapiinia joskus vedin melkosen satsin niin 2 päivää meni ihan sumussa enkä muista mitään niistä päivistä.

      Jos haluaa hengen pois niin pitää ampua itsensä, hirttäytyä tai hypätä korkealta. Myös junan alle jääminen on helppo ja kivuton. Nytkin on parvekkeen kaiteessa hirttoköysi kiinni odottamassa napsahtamista. Yksi vaihtoehto on hypätä seiskasta parvekkeelta. Eilenkin olin päättänyt illalla, että jos en viiden minuutin sisällä tapa itseäni niin siirrän sen jonnekin myöhemmäksi. Jouluaaton ja päivän välistä yötä olen harkinnut, näkisi edes joulun jos sinne asti selviää.
      Apua olen saanut mutta ajatukset on vaan niin kovat

    • Anonyymi

      Juuri tuli ohjelma töllöstä millä masennusta ja alkoholismia hoidettiin psilobysiinilla lupaavin tuloksin.
      Suomessahan tätä tutkimusta tuskin vielä tehdään kuten ulkomailla mutta hyvällä tuurilla taikasieniä voi vielä löytää metsistä.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mirtazapin (mirtasapiini, myös mm. Remeron) on deliriantti isoilla yliannoksilla (esim 120mg-180mg). En suosittele kokeilemaan. Siitä voi olla muutakin haittaa, varsinkin muiden lääkkeiden kanssa!! mm. kärpässieni kuuluu myös deliriantteihin (muista että valkokärpässieni on todella paljon vaarallisempi ja se tuhoaa maksan).

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe