penis ja itsetunto

lukioboy

ei mun itsetunto-ongelmat oo ehk yhtä pahoja ku muilla tääl, mut mun itsetunnon on ainaki ihan täysin tuhonnu se et mul on aika pieni penis.
Mun piti kestää siit kiusaamista ala-asteen loppu ja koko yläaste ja siit jäi todella paha olo

Murrosiäs se tuntu vaan niin pahalta kuulla sitä haukkumista ja niit vitsejä. Niit vitsei heitteli jotku kaveritki ja tuntu ettei kaikki oikeen tajua että se tuntuu todella pahalta ku sanotaan pienimunaiseks. Mut jotku oli oikeesti ilkeitä, haukku jatkuvasti ja levitti koko kouluun jne. sitä tietoa.

Sitä sai käytännös aina kuulla ku oli suihkutilois muiden kans, saunas tai uimas. Miks mulle piti käydä tolleen? Miks muilla on isompi?
Kasvoin ite aika pitkäks mut jalkojen välis ei kasvanu samal taval:(

Terkkari sano joskus että se kasvaa mutta se on edelleen pieni, alle 10 cm.

Siit tuli niin paha olo etten käyny liikkatunneil enkä vielkää voi käydä saunas tai missään uimas muiden kans. Tyttöjen kans on myös ihan mahdotonta jutella, ei oo itsetuntoa, melkeen aina paha olo koska pelottaa se tyttöjen reaktio.

Toi koko pelko ja trauma vaikeuttaa elämää todella paljon ja mul on jatkuvasti siitä paha olo koska en oo voinu siitä puhua kellekkään:( Voiko siitä puhua? Pääseeks sellasest traumast ikinä eroon? Miten?

Voiks tytöt tykätä vaik se ois pieni?

92

19184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritetään90

      Ei peniksen koosta edes pidä puhua tytölle ennen hääyötä.

      "Pienelläkin" peniksellä pystyy tyydyttämään naisen.

      • no niin joo

        Olen useasti kuullut tämän "koolla ei ole väliä vaan sillä miten sitä käyttää"-väitteen, joten haluaisinkin nyt tietää, että miten sitä sitten pitäisi käyttää?


      • -------
        no niin joo kirjoitti:

        Olen useasti kuullut tämän "koolla ei ole väliä vaan sillä miten sitä käyttää"-väitteen, joten haluaisinkin nyt tietää, että miten sitä sitten pitäisi käyttää?

        Jospa kysyisit sitten tyttöystävältäsi? Etköhän opi käyttämään sitä sillä tavalla, joka tuntuu tytöstäsi hyvältä. "Sohi vähän enemmän vasemmalle" ei näes välttämättä toimi jokaisella yhtä hyvin. Tiedoksi vielä, että rakastelussa on hyvä käyttää muutakin kuin sitä penistä. Ettet siis vaan keskity siihen yhtään osaan.


      • Tapi ....

        >>Ei peniksen koosta edes pidä puhua tytölle ennen hääyötä. 


      • tshtjsrth
        Tapi .... kirjoitti:

        >>Ei peniksen koosta edes pidä puhua tytölle ennen hääyötä. 

        1. Harva tyttö jättää miehen sen takia, että tällä olisi "liian pieni" penis.

        2. Miehet ovat normaalisti huolissaan peniksensä koosta, niinkuin naiset rintojensa koosta.

        3. Kaikki naiset eivät pidä suuripeniksisistä miehistä. Jos penis on liian iso, yhdyntä voi sattua tyttöön jne.

        4. Peniksen koko suurenee yleensä kiihotuksesta.

        5. Ole ylpeä, että sinulla kuitenkin on penis. Kaikilla miehillä ei ole.

        6. Voit keskustella avoimesti mahdollisen tyttöystäväsi kanssa siitä, kuinka sinua mietityttää peniksesi koko. Jos hän rakastaa sinua, hän taatusti ymmärtää.

        7. Älä välitä kiusaajista!

        8. Peniksesi ei ole liian pieni. Se on sopiva. :)


      • +minä

        Eikä sekään ole ihan hatusta veettyä kun sanotaan ettei ole munnaa tehä jotakin. Pitää paikkaansa monien kohdalla. :D


      • jos ei koko
        no niin joo kirjoitti:

        Olen useasti kuullut tämän "koolla ei ole väliä vaan sillä miten sitä käyttää"-väitteen, joten haluaisinkin nyt tietää, että miten sitä sitten pitäisi käyttää?

        entä pituus ajallisesti?


    • ninuu.

      No näin tyttönä voin sanoa, että ei pieni penis mitään haittaa. Tietenkin se joitakin ihmisiä haittaa, jos on paikat venyny jo sen verta, että sellane ei tunnu enää missään.. mutta ne joilla paikat ei oo ihan rassattu puhki niin hyvin tollane kelpaa ja tuntuu hyvältä. Kyllä sun pitäs tytöille jutella, ei tollanen sun itsetuntoo sais musertaa. Ei me tytöt (suurin osa) todellakaan mietitä et ''minkä kokonen kalu tolla mahtaa olla'', me enemman ajatellaan tunteita ja tälleen. Noh, pelkässä seksisuhteessa pieni penis ei välttämättä ole aina edukseen. Mutta vakavampaa suhdetta pieni penis ei kaada, sen voin taata sulle. Esim. itse jos ''ekalla kerralla'' sitten vihdoin näkisin poikakaverini peniksen, eikä se olisi mikään kovin iso, niin reaktioni tuskin olis mikään et ''toihan on liian pieni'' tms, ja ite olen sitä mieltä että ennemmin vähän liian pieni kuin yhtään liian iso. Pienellä pärjää hyvin :)

      • lukioboy

        Mut miks se on suurimmalle osalle sellanen asia niinku ois todella hauskaa? hah hah pilkataan pienimunaista! kuulitteks te et toi on pienimunainen! onks kivaa olla pienimunainen! ohan se muuten kiva tyyppi mut se on oikeesti pienimunainen!

        Tosi hauskaa joo


      • pojillakin
        lukioboy kirjoitti:

        Mut miks se on suurimmalle osalle sellanen asia niinku ois todella hauskaa? hah hah pilkataan pienimunaista! kuulitteks te et toi on pienimunainen! onks kivaa olla pienimunainen! ohan se muuten kiva tyyppi mut se on oikeesti pienimunainen!

        Tosi hauskaa joo

        Ja pojat eivät ikinä hauku tyttöjä? Voi kuule, olen saanut kuulla monen pojan suusta, että olen läski, ruma, tyhmä, minulla on liian pienet rinnat, liian iso perse jne. Että tasoissa ollaan?


      • ...
        lukioboy kirjoitti:

        Mut miks se on suurimmalle osalle sellanen asia niinku ois todella hauskaa? hah hah pilkataan pienimunaista! kuulitteks te et toi on pienimunainen! onks kivaa olla pienimunainen! ohan se muuten kiva tyyppi mut se on oikeesti pienimunainen!

        Tosi hauskaa joo

        Luulen, että tuota tapahtuu lähinnä poikien parissa. Tietenkin myös lapsellisia tyttöjäkin on jotka nauraa mukana.
        Siis ihmiset keksii aina jotain pilkattavaa, ja ihmiset on tyhmiä, sille ei voi mitään. Kannattaa kuitenkin miettiä myös itse miten ottaa nämä pilkat kuuleviin korviisa. Ihmiset ei useinkaan mieti mitä seurauksia ja mielipahaa toiselle aiheutuu ''harmittomistakin'' pilailuista, eivätkä välitä edes, kunhan saa nauraa. Ei kuitenkaan kannata ottaa niin itseensä kaikkea mistä sanotaan.. ja tiedän kyllä, itseänikin on kiusattu, se sattui ja en vaan pystynyt antamaan niiden sanojen lipua korvasta sisään ja toisesta ulos.

        Ja heei, ei kaikki ihmiset ole sellasia. Ja sun ikäset tytöt ei enää edes nauraisi asialle ''tolla on pieni mulkku'', taitaa tosiaan olla vaan poikien juttu..
        Koita kuitenkin saada se päähäs, että pieni penis on hyvä ihan siinä missä muunkin kokoset. Me tytöt tykätään kumminkin ;)


      • Indeed.

        Erittäin hyvää tekstiä tytöltä! :)
        Oma mielipiteeni on myöskin että ei koolla ole mitään merkitystä.
        Ennemmin lähtisin murehtimaan jos olisi liian kookas..
        Eihän sellaista saisi edes punttiin kunnolla ja paistaisi housujen
        läpi, se olisi jo noloa. Liian suuri penis sattuisi myöskin tyttöön aivan varmasti
        ja se tekisi seksistä epämiellyttävää. Yksi asia jota ei kannata unohtaa: älä koskaan lähde kiertopalkinnon kelkkaan, ne ovat aina liian vaativia ja todennäköisesti loppuun hinkattuja.


      • homoja non kaikki!
        lukioboy kirjoitti:

        Mut miks se on suurimmalle osalle sellanen asia niinku ois todella hauskaa? hah hah pilkataan pienimunaista! kuulitteks te et toi on pienimunainen! onks kivaa olla pienimunainen! ohan se muuten kiva tyyppi mut se on oikeesti pienimunainen!

        Tosi hauskaa joo

        Joo kaverini haukkuu minua samoin ja minusta hän on täys umpihomo, koska tykkää vertailla toisten penisten kokoja. Siis se kertoo paljon ihmisestä, jos tuollaista puuhailee saunassa ja suihkussa. Yleensäkin munasta puhuminen miesten välillä on homoa. Hän saattaa oikeasti ollakkin homo tai vähintään hinttari hänellä itsellään ihan sivusilmällä vilkaistuani (sen jälkeen kun hän alkoi oman jussini koosta mainitsemaan) on vajavaista 1 cm pitempi elikkä laittaa miettimään mitä hän käytöksellään hakee. Eihän se meinaa mitään jos levossa on mini mutta ku seisokki tulee niin johan riittää mittaa ihan varmasti naiselle ku naiselle. Vitun outoja on jokku ihmiset. Jos naista kiinnostaa vain se että onko sillä miehellä 30 saatanan sentin molo niin sehän on täys huora.


    • Klaf

      Nojaa ei ne kaverit kyllä ilman syytä sinua hauku, eli olet joka paskamainen tyyppi tai sinulla on huonoja kavereita jota voisit vahtaa. Ainakin täällä ammattikoulussa porukka on jo sen verran kasvanut ettei ihan julkisesti ja päin naamaa tommosta juttua heitä, en nyt sitten tiedä miten sinulla lukiossa menee.

      Ja kyllä tajuan miksi se hävettää ja itsetunto raunioina tuollaisen asian takia, se on nyt kuitenkin aika merkittävä useimmille miehille. Kuitenkaan sillä ei ole mitään tekemistä naisten kanssa, miehet on aina mittailleet peniksiään ja se jolla oli isoin on totta kai kovin jätkä. Eli tavallaan kyse on valta-aseman vahvistamisesta.

      Eivät useimmat tytöt/naiset siitä koosta välitä jos sinä olet muuten oikea tyyppi. Elikkäs ongelmasi on käytännössä henkinen eikä fyysinen, siihen en voi auttaa. Sinun täytyy itse päästä siitä yli ja se kyllä onnistuu, voit harkita ammattiapua, vaikka en kyllä sellaista suosittele.

    • Hippula

      Voisin kanssa tyttönä sanoa, että koolla ei ole väliä.. Sillä on väliä, että millainen sinä olet, eikä sillä millainen penis sinulla on ! Ei kaikki tytöt ajattele tuollein. Koita nyt vaan piristyä ja usko että sinä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet :)

    • sittenkään

      Jos "menopelisi" on 10-senttinen, kuten sanot, et ole erityisen pieni. Useimmat miehet ovat lepotilassa suurin piirtein noissa mitoissa.

      Kuinka pitkä olet? Pituus tietysti vaikuttaa siihen, miten isolta penis näyttää. Ota myös huomioon se, että et ilmeisesti ole vielä täysi-ikäinen, joten ehdit vielä muuttua "kookkaammaksi".

      • lukioboy

        No se on vähän alle 10 cm:/ ja lepotilas se on viel reilusti pienempi. Mut ehk se viel kasvaa, en mä ite osaa sanoa. Mietin vaan et miten siit pääsis eroon et on huono itsetunto sen takia et on pieni


      • voi sanoa
        lukioboy kirjoitti:

        No se on vähän alle 10 cm:/ ja lepotilas se on viel reilusti pienempi. Mut ehk se viel kasvaa, en mä ite osaa sanoa. Mietin vaan et miten siit pääsis eroon et on huono itsetunto sen takia et on pieni

        että olet pieni. Ja yleisissä suihkutiloissa kutistut jännityksen takia vielä lisää, vai mitä;)

        Paha sanoa miten pääsisit eroon huonosta itsetunnosta, mutta tuskinpa sentään olet Suomen ainoa pieniaseinen lukiolaiskundi. Näin se vaan menee, joku on finninaama, joku pienimunainen! Tsemppiä vaan ja muista kesällä löysät shortsit (katkarapuefekti!), kun menet skannaamaan muijia biitsille!


      • lukioboy
        voi sanoa kirjoitti:

        että olet pieni. Ja yleisissä suihkutiloissa kutistut jännityksen takia vielä lisää, vai mitä;)

        Paha sanoa miten pääsisit eroon huonosta itsetunnosta, mutta tuskinpa sentään olet Suomen ainoa pieniaseinen lukiolaiskundi. Näin se vaan menee, joku on finninaama, joku pienimunainen! Tsemppiä vaan ja muista kesällä löysät shortsit (katkarapuefekti!), kun menet skannaamaan muijia biitsille!

        Nii se menee kyl mahdollisimman pieneks jossai suihkuis&saunois mis on muita:/ mist se johtuu? se on ärsyttävää.

        Nii ei sille ehk sit voi mitään et haittaa itsetuntoa. Miks löysät shortsit?


      • katkarapuefekti
        lukioboy kirjoitti:

        Nii se menee kyl mahdollisimman pieneks jossai suihkuis&saunois mis on muita:/ mist se johtuu? se on ärsyttävää.

        Nii ei sille ehk sit voi mitään et haittaa itsetuntoa. Miks löysät shortsit?

        Siis tuo katkarapuefektihän tarkottaa sitä, kun alakerta kutistuu esim. viileässä vedessä. Jos on tarpeeksi väljät simmarit jalassa, niin kukaan ei huomaa tätä pientä "vaivaa". Eli ei muuta kun biitsille vaan kun ilmat lämpenee!


    • väliä

      Se teidän poikien peniksen koolla mahtailu on siis vaan sitä mahtailua. Aika harva tyttö (kuten en minäkään) ajattelee nähdessään poikaystävänsä peniksen et sen koko olis syy olla pitämättä pojasta. On tyttöjä joilla on pienet rinnat ja toisilla suuremmat, pojilla on sama jutti peniksen kanssa ja kaikki on yhtä normaalia, ei sun ole sen epänormaalimpi kuin niiden muidenkaan.
      Tytöt tykkää susta tyyppinä ei sinä mitä olet vaatteiden alla!

      • erona

        että rintojen koko kun ei vaikuta seksin laatuun ja kykyyn tuottaa naiselle orgasmi mitenkään. pituus kun on vähäinen niin vaikeampaa se on miehellä ja suuremmat paineet. hyvä kun menee sisään. eli rinnat ei oo mitenkään verrattavissa tän asian kanssa. seksi kun ei onnistu tarpeeks pienen peniksen kanssa.


    • RautaRoskis

      PP: Pienet Penikset ois aika kova kerhon nimi.
      Ja sen motto oli sitten tietysti että: "Ei se määrä vaan se laatu"

      Elä siis hätäile sillä laatu korvaa määrän.

    • 4ja14senttiä

      Älä nyt tee itselles mitään tyhmää, kun luet kirjoitukseni. Sanon heti, että kyllä asian kanssa pärjää. Ongelma se on koko elämän.
      Minulla myös pieni penis. Myös minulle sanoi terveydenhoitaja, että kyllä se kasvaa. Olin siitä ollut huolissani koko lapsuuteni. Ei kasvanut. Vanhempani tiesivät huoleni ja ongelmani, mutta eivät tehneet asialle mitään. Minusta tuntuu, että hekin häpeävät minua.

      Olen onnistunut "huijaamaan" itselleni vaimon, joka ainakin omien sanojensa mukaan rakastaa minua. Vähän olen ollut harmissani hänen suuresta tekopeniksestään.. Harmitus hänen mukaansa johtuu huonosta itsetunnostani. Ymmärrän kyllä, että en pysty täysin tyydyttämään häntä käyttämällä penistäni. Kompensointi suutyöskentelyllä on jotenkin masentavaa välillä, mutta siihen on tyytyminen. Myös sormet ovat olleet pelissä. En haluaisi tulla korvatuksi jollain vinyylillä vaan olla se ykkönen.

      Pienestä peniksestä on ollut haittaa minulle koko elämäni. Minua myös on kiusattu ala-asteelta yläasteelle, lukiosta ammattillisiin oppilaitoksiin ja hiukan työelämässäkin. Asiaa ei vain koskaan suoraan esitetä päin naamaa, vaan sen vain aistii. Siitä syystä, että minulla on pieni penis olen menettänyt monia kavereitakin. Kaverit ovat hävennet minua. En vieläkään pidä uimahalleista, työporukan saunailloista jne.

      Eniten minua kuitenkin huolestuttaa oma poikani. En haluaisi hänen kärsivän elämässään tästä ongelmasta. Nyt jo tiedän hänen kärsivän samasta. Alkuajan ongelmia ovat kiltteys, herkkyys ja kivesten ikäkavereitaan pienempi koko. En ymmärrä, miksei asiaan puututa ajoissa. Asia liittyy tulevaisuuden onnellisuuteen.
      En kyllä tiedä, onko asiaan olemassa parannuskeinoa, joka auttaisi kasvuiässä. Ilmeisesti ei ole, sillä kanssa kärsijöitä on paljon. Pienipeniksiset miehet ovat paarialuokkaa. Meillä ei ole puolustajia saati ymmärtäjiä.

      Meidät pienipeniksiset korvaa lopulta loputon etelänmiesten tulva. Meitä ei tarvita edes lohduttajiksi.

      Minulla on teoria, mistä pienipeniksisyys johtuu. Se johtuu pienistä kiveksistä. Peniksen kasvu olisi siis verrattavissa kivesten kasvuun. Suuri penis, vaikka pelkästään tuntuisikin, myös aktikin yleensä kestää kauemmin, koska kivekset eivät heti saa käskyä tyhjentyä. Pienten kiveksien on ainakin joissain yhteyksissä kerrottu liittyvän äidin tupakointiin. Muitakin syitä voi olla.

      Oma toivoni on, että lääketiede vielä keksii keinon kasvattaa sekä kiveksiä että penistä aikuisiän saavuttaneella miehellä tai kasvattaa kantasoluista ehdan vehkeen aneemisen tilalle ja sitten korvata sen poistamalla vanhan epäkurrantin tavaran. Mutta se, vaikka joskus toteutuisikin, olisi vain rikkaiden saatavissa.

      Itse en toivo olevani mikään pettäjä, haluaisin ainoastaan tyydyttää vaimoni ja hänen tarpeensa.

      Joku harvinainen tyttö voi sinustakin tykätä, kuten minusta aikanaan. Sitten voitte yhdessä alkaa elämän. Mutta aikanaan tuo tyttö saattaa herätä todellisuuteen ja panee seksuaalisen täyttymisen suhteen muiden asioiden edelle ja sen perustaksi. Silloin, jos niin käy, anna tytön mennä. Sellainen ei ole arvoisesi.

      Itse lohduttaudun tieteellisellä löydöllä, joka tosin koskee ainakin tässä vaiheessa pelkästään lepakoita. Ties vaikka se tieto koskisi ihmistäkin.

      http://www.tiede.fi/uutiset/uutinen.php?id=2335

      • akaks

        Hei kaveri. Sulla on 14 cm penis? Se ei ole millään mittakaavalla pieni. Lue vaikka pari tutkimusta aikasi kuluksi jos et usko.


      • kiree esinahka

        ja sen takia varmasti jäänyt pieneksi. ei saanut kasvuvaiheessa tarpeeks kasvutilaa kun ei mennyt nahka edes taakse, vaan jorma oli supussa kireessä hupussaan.


    • tiedän91

      hei kuule ei tytöt sitä peniksen koko silleen kato, turhaan olet huolissas, ne välittää enemmän luonteesta ;)

    • akaks

      Pakko vastata tähän. Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia. "Kaverit" vittuili koulut läpeensä pienestä peniksestä.
      Minusta vähän tuntuu että tuo kokemus oli todella traumatisoiva. Kärsin siitä tietyllä tapaa vieläkin. Hupaisinta on se että mulla nyt ei mitenkään älyttömän pieni penis edes ole. Se ehkä kehittyi vähän myöhemmin kuin muilla. Pointti ei kuitenkaan ole sen koko vaan se miten aloin itsekin uskoa huonouteeni, pienuuteeni jne.
      Tämän paskan läpi kahlanneille voin sanoa että rakentakaa itsetuntonne uudestaan. Itselläni se rakentui joskus lukion jälkeen ja sen jälkeen kiusaaminenkin lakkasi.
      Ketjun aloittajallakin on ihan kelpo penis, varmasti kykenevä naisen tyydyttämään. Muistakaa että tuollainen pienuus ja sen aiheuttamat "Mukaongelmat" ovat vain typerien ihmisten päähänne laittamia ja teinivuosien epävarmuuden exponentiaalisesti kasvattamia angsteja. Peace out!

    • täälläkin

      kyllä niitä tyttöjä on jotka ton koon hyväksyy ja ei pistä pahakseen sen koosta, mutta kokemuksesta voin sanoa, että jos on vielä muijalla tiukka pesä, ja siihen lisättynä toi pienimunaisuus ni ei kyllä kauaa pysy jäykkänä ku puristaa pientä kalua nii pirusti. siks toiseks hyvä ku terska menee sisään, eli toivotonta on. menin terkkarille ja nään sen pia uusiks ja katotaa mitä voidaa tehä. itellä täysin sama tausta kaiken kiusaamisen sun muun suhteen. jaksele!

    • DonDoni

      Terve! Minull on asiaa ja tarviin siihen apua elikkä minun penikseni on lepotilaassa mutta näyttää että olis erektiossaa siis se ei mene alas päin vaan on vaaka asennossa siis kun laitan esim venyvät huosut niin näkyy selvästi että ois erektio apua mä tarviin todella apua olen 15 v poika !! help!!!!!

    • kkeku

      voi olla todella hyvä sängys vaik olisikin pieni muna..se on iha muusta kiinni

    • seonihminen

      En mää niihin palleihin rakastu ku siihen ihmiseen! Sitä paitsi miehessä on muitakin semmoisia ominaisuuksia mitkä saa pehmenemään. Esim käsivarret, en tiedä mistä johtuu mutta meen suunnilleen kananlihalle. Ja hartiat myös jotain fantastista. 10 % ulkonäköä 90% luonnetta.

      Mies on muutaki ku muna.

      • katkis

        juu et itellä on melko pieni.. hävettää ihan vitusti, ku se ei oo juhlakunnossa ku joku 12 senttiä. oon 14 vuotta ja joka ilta on tosi tosi Tosi pahamieli.. kyselen vaan et onko joku jonka mielestä semmonen on ihan ok, vai onko se ihan tuhoon tuomittu. ;(( ainoo plussa on se et kaverit ei naura :)


      • KHyyyll
        katkis kirjoitti:

        juu et itellä on melko pieni.. hävettää ihan vitusti, ku se ei oo juhlakunnossa ku joku 12 senttiä. oon 14 vuotta ja joka ilta on tosi tosi Tosi pahamieli.. kyselen vaan et onko joku jonka mielestä semmonen on ihan ok, vai onko se ihan tuhoon tuomittu. ;(( ainoo plussa on se et kaverit ei naura :)

        Kaverisi eivät naura koska peniksesi on 12cm ja se ei ole mikään pieni 14 vuotiaalle!

        Itse harrastin seksiä ensimmäistä kertaa 16 vuotiaana tyttöystäväni kanssa ja penikseni pituus oli tuolloin 15cm juhlakunnossa (eikä se siitä ole kasvanut), yllätyin kun kuulin että hänen mielestään penikseni oli kookas. Joten älä poika huoli kyllä tuolla mitalla pärjäät :)


      • Anonyymi
        katkis kirjoitti:

        juu et itellä on melko pieni.. hävettää ihan vitusti, ku se ei oo juhlakunnossa ku joku 12 senttiä. oon 14 vuotta ja joka ilta on tosi tosi Tosi pahamieli.. kyselen vaan et onko joku jonka mielestä semmonen on ihan ok, vai onko se ihan tuhoon tuomittu. ;(( ainoo plussa on se et kaverit ei naura :)

        Sama homma


    • jhmvgnfcf

      mitä tekee isolla peniksellä jos ei osaa edes käyttää sitä? :o
      mulle on ainakin ihan sama onko se metrin vai 10cm

    • gööörl

      Joo ei sillä koolla ole oikeesti väliä, vaan sillä miten sitä käyttää. Jos jätkä törkkii 25 senttisen vehkeensä kanssa joka ilmansuuntaan, niin kyllä mä mielummin valitsisin kymmenen senttisen kyrvän, jos se homma toimis.

    • emma18

      Mun mielestä pieni voi olla paljon parempi kuin iso ;) Kokemusteni perusteella "pienimunaset" ovat olleet PALJON parempia sängyssä. Iso kyrpä tuntuu paljon, mutta ei hyvissä merkeissä, se sattuu ja tuntuu pahalta. Pieni muna oikein käytettynä tuntuu ihanalta ja lempeältä! Ja jos isomunaselta ottaa suihin, niin meinaa tulla oksennus. Pienimunaselta on siis kivempi ottaa suihinkin;)

      Oletko miettinyt mitä kiusaamisen takana voisi olla? ehkä sinulle ollaan oltu kateellisia jostain ja sitten ruvettu haukkumaan pienimunaiseksi, koska kaikki tietävät että se voi todella muskata jonkun itsetunnon.

      Jos joku jätkä on joskus tehnyt minulle paskat tai olen muuten vain syystä tai toisesta suuttunut jollekin pojalle, olen saattanut haukkua häntä pienimunaiseksi. Ihan vain sen vuoksi että olen ollut vihainen ja halunnut tavallaan kostaa, koska tiedän että pienimunaiseksi haukkuminen voi olla todella arka paikka jollekin. Vaikka todellisuudessa hän olisi ollut taivaallinen sängyssä.

      Ja jos löydät joskus jonkun kivan tytön niin kysyppä hänen mielipidettä peniksestäsi, hän varmasti pitää siitä!;)

      Mieti missä olet hyvä ja koita saada itsetuntosi koholle!
      Tsemppiä sulle!

    • Paska-auto

      Et ole yksin ongelmiesi kanssa. Useimmilla tapaamillani kavereilla on pieni muna. Itse olen siunattu isolla vehkeellä ja tytöt tuntuvat aina kehuvan seksin laatua. Tosin olen myös urheilullinen, joten koolla tuskin on väliä kunhan jaksaa painaa eikä ole heti pää märkänä.
      Eräs tyttö kertoi, että jos miehellä on liian pieni, niin suihinottaminen on vaikeaa. Ymmärrän. Älä vain sitä virhettä tee, että menet itse voivottelemaan naisellesi munasi pituutta, sillä se on säälittävyyden merkki. Ole tyytyväinen peniksestäsi, oli se minkä kokoinen vain. Ja jos sen vaikutus elämääsi on noin valtava, niin ainahan voit hankkia jonkun hienon auton kompensoimaan elimesi kokoa.

      • 322r3

        Jos tää fakta lohduttais:
        Lisääntymiseen tarvitsee vain 2,5cm peniksen erektiossa.


      • fffffsgfdlökfdkfdk

        Eihän seksi oo muutenkaa koko suhteen sisältö, eikä mun mielestä koolla oo väliä.
        Tärkeintä on muu siinä ihmisessä,luonne.


    • jääklärimestari

      Lapselliset ja naiivit tytöt reagoivat ehkä pelkäämälläsi tavalla, mutta hieman kypsemmät ja kokeneemmat eivät edes välitä sillä kädet ja kielikin on keksitty ;)

      • Nadia'-'

        Joo, koolla tosiaankin on väliä. Olen 21-vuotias nainen ja kokenut iso- sekä pienimunaisia. Valitettava tosiasia teille miehille on, että isommalla todellakin saa enemmän aikaiseksi.

        Jos joku väittää, että pieni on parempi, niin hän yrittää vain lohduttaa. Käyttäkää peniksienne sijaan sormianne jos ne ovat pidemmät. Paksuutta saatte lisäämällä sormien määrää (vink vink)


    • gffghggfg

      En mä ainakaan mitään munaa kattele, kun etin itelleni omaa ritaria. Että pää pystyyn, kyllä joku ihana tyttö suhun ihastuu, lupaan sen! :)

    • tyttö_19

      Mua oikeesti vaan ihmetyttää, että miten joillakin pojilla ei vaan ole aivoja?! Miten tulee ees mieleen nimitellä tollasesta asiasta, oikeesti... Mut joka tapauksessa onhan se totta että iso penis tuntuu hyvältä, kun se "täyttää paikat", mutta mä en ainakaan ees mieti seksiä pitkään aikaan jos tapaan jonkun uuden tyypin. Ja sit jos se jossain vaiheessa tulee ajankohtaseks, kun tykätään toisistamme paljon jne niin en usko et mä kiinnittäisin siihen pahemmin huomiota, jos oikeesti RAKASTAA toista niin arvostaa kaikkea siinä toisessa... Nyt vaan rohkeesti tapaamaan tyttöjä, koska ei meillä oo seksi mielessä 24/7 niinku jätkillä tuntuu olevan!!! Luonne on se kaikkein tärkein asia suhteessa.

      • ...

        Sinulle ihan tyttö tiedoksesi, että teitä tyttöjä löytyy aivan tajuttoman paljon jotka luulevat että isommat rinnat on aina paremmat.

        Sama ongelma peniksissä. Totuus piilee siinä, että iso penis voi olla huono asia myös jota ei tytöt uskalla kokeilla.


        Mitä tulee alkuperäiseen viestin aloittajaan, ihan sen verran kuitenkin, että penis ilman seisokkia on aina tajuttoman pieni, ellei sinulla ole ns. "showeri". Showerit ovat peniksiä, jotka ovat levossa isompia kuin "growerit", mutta stondiksessa lyhyempiä yleensä. Tämä selittäköön sen ilmiön, että pukukopissa jollain on tajuttoman suuri penis, vaikka totuus on, että pienemmät penikset on suurempia kuin ne kovana.

        On myös olemassa ns. sairaus tsp, missä peniksesi on todellakin PIENI. Siis sellainen, ettei naiselle todellakaan irtoa mitään, jolla ei edes pysty mastruboimaan perinteisesti vetämällä käteen. Jos sinulla on tälläinen, niin se ei maailman loppu ole, mutta erittäin painava asia henkisesti.

        Mutta ketä ikinä haukkuu sinun penistäsi pieneksi, ovat todellakin säälittäviä. Ylä-asteellako näin? Itse en ylä-asteella edes ole kuullut vastaavasta, ja meidän luokan ilmapiiri ei ollut mikään kovin mukava. Olin suurinpiirtein syrjityin koko luokassa, eikä peniksestäni kukaan puhunut mitään, vaikkei se mikään merkittävän kokoinen olekkaan.

        Koita vaan selvitä tälläisen paskan läpi, tulet myöhemmin huomaamaan, ettei peniksesi ole sen kummoisempi :)


      • ...
        ... kirjoitti:

        Sinulle ihan tyttö tiedoksesi, että teitä tyttöjä löytyy aivan tajuttoman paljon jotka luulevat että isommat rinnat on aina paremmat.

        Sama ongelma peniksissä. Totuus piilee siinä, että iso penis voi olla huono asia myös jota ei tytöt uskalla kokeilla.


        Mitä tulee alkuperäiseen viestin aloittajaan, ihan sen verran kuitenkin, että penis ilman seisokkia on aina tajuttoman pieni, ellei sinulla ole ns. "showeri". Showerit ovat peniksiä, jotka ovat levossa isompia kuin "growerit", mutta stondiksessa lyhyempiä yleensä. Tämä selittäköön sen ilmiön, että pukukopissa jollain on tajuttoman suuri penis, vaikka totuus on, että pienemmät penikset on suurempia kuin ne kovana.

        On myös olemassa ns. sairaus tsp, missä peniksesi on todellakin PIENI. Siis sellainen, ettei naiselle todellakaan irtoa mitään, jolla ei edes pysty mastruboimaan perinteisesti vetämällä käteen. Jos sinulla on tälläinen, niin se ei maailman loppu ole, mutta erittäin painava asia henkisesti.

        Mutta ketä ikinä haukkuu sinun penistäsi pieneksi, ovat todellakin säälittäviä. Ylä-asteellako näin? Itse en ylä-asteella edes ole kuullut vastaavasta, ja meidän luokan ilmapiiri ei ollut mikään kovin mukava. Olin suurinpiirtein syrjityin koko luokassa, eikä peniksestäni kukaan puhunut mitään, vaikkei se mikään merkittävän kokoinen olekkaan.

        Koita vaan selvitä tälläisen paskan läpi, tulet myöhemmin huomaamaan, ettei peniksesi ole sen kummoisempi :)

        Sen verran unohdin sanoa vielä, että sormilla ja kielellä voit aina hyvittää pienen peniksen jokatapauksessa. Ja vaikkei pieni olisikaan, näppärät sormitaidot ovat aina plussaa.


    • ...

      mitä suurempi mies, sitä pienemmät munat : DDDD

    • Half Pipe

      Tiiäksä, jos päädyt sänkyyn hieman huonompi itsetuntoisen tytön kanssa, niin se voi helpottaa tytönkin paineita, jos poikakaan ei ole täydellinen. Ja muutenkin, itse olen neitsyt, ja tosiaankin säikähtäisin ekalla kerralla sellasta metristä hirviötä, sattuis ihan vitusti. Ja pienikin voi olla tehokas, muistapa se.

      • Half Pipe

        Täällä tulee tytön mielipide:
        Älkää olko huolissanne tai surullisia pienistä munista! On pojilta ihan vitun naurettavaa ja lapsellista alkaa heitteleen läppää toisen pienestä munasta. Sellaiset pojat eivät ikinä saa naista jos ovat noin helvetin ääliöitä, oli heillä kuinka suuri penis tahansa.
        Hyvät hyssykät sentään, älkää luulko, että tytöt välittäis peniksestä noin paljoa. Jos se poika on kiva ja kohtelee sua hyvin yms niin peniksen koon merkitys on tasan ei mitään. Lupaan, että monet tytöt yhtyy tähän mun mielipiteeseen.


      • ........------------
        Half Pipe kirjoitti:

        Täällä tulee tytön mielipide:
        Älkää olko huolissanne tai surullisia pienistä munista! On pojilta ihan vitun naurettavaa ja lapsellista alkaa heitteleen läppää toisen pienestä munasta. Sellaiset pojat eivät ikinä saa naista jos ovat noin helvetin ääliöitä, oli heillä kuinka suuri penis tahansa.
        Hyvät hyssykät sentään, älkää luulko, että tytöt välittäis peniksestä noin paljoa. Jos se poika on kiva ja kohtelee sua hyvin yms niin peniksen koon merkitys on tasan ei mitään. Lupaan, että monet tytöt yhtyy tähän mun mielipiteeseen.

        Ei ainakaan kannata ruveta tyttöystävälle valittamaan oman peniksen pienuutta, sillä ainakaan ne naiset, joilla ei ole ollut useita seksikumppaneita(ja siis vertailukohteita) eivät välttämättä todellakaan tiedä että peniksesi olisi jotenkin normaalia pienempi, jos et sitä sano. Ja jos naisella on pienet paikat, niin pieni voi olla nimenomaan parempi,ei satu ja tuntuu hellemmältä. Nainen on aika pinnallinen, jos sillä koolla on niin paljon merkitystä. Tärkeää olisi vain saada se itseluottamus kohdalleen.


      • G6
        ........------------ kirjoitti:

        Ei ainakaan kannata ruveta tyttöystävälle valittamaan oman peniksen pienuutta, sillä ainakaan ne naiset, joilla ei ole ollut useita seksikumppaneita(ja siis vertailukohteita) eivät välttämättä todellakaan tiedä että peniksesi olisi jotenkin normaalia pienempi, jos et sitä sano. Ja jos naisella on pienet paikat, niin pieni voi olla nimenomaan parempi,ei satu ja tuntuu hellemmältä. Nainen on aika pinnallinen, jos sillä koolla on niin paljon merkitystä. Tärkeää olisi vain saada se itseluottamus kohdalleen.

        Olen siis 15-vuotias poika. No, minulle ovat myös olleet nämä yhteiset koulun kanssa tehdyt uintireissut aika helvettiä, en ole niihin kehdannut mennä. No, näin kuitenkin kävi, kerron sen teille nyt;
        Olin yhden tytön kanssa ystävä. Hänellä oli A-kupin (luulin) rinnat, mutta hän on kaunis. No, kerran meille tuli vain puheeksi seksi. Siinä tunnustusten keskellä sitten kävi ilmi, että molemmat ovat halunneet toisiaan jo jonkin aikaa. Poikuuteni oli tallella. Voin myöntää, että hänelle sen halusin antaa. No, puhuimme sitten kaikkea kiihottavaa ym. sen tyylistä. Sitten se D-day tuli, päätimme harrastaa seksiä. Minua jännitti aivan tuhottomasti, koska pelkäsin ettei penikseni riitä hänelle. Kuitenkin, toisin kävi. Eka kerta oli todella ihana ja miellyttävä kokemus, vaikka en aluksi meinannut saada siitä mitään irti.
        Taas kyselimme kaikenlaista, ja sitten minulla tuli kysymys; tuntuiko se miltään? Tyttö sanoi, että hän on tavannut isompiakin (=tuntuu enemmän) kuin minulla, mutta että se tuntui kyllä. Hän kertoi, ettei seksi ole oikeastaan kenenkään kanssa tuntunut miltään, peniksen koosta huolimatta. Hän sanoi myös, että häntä ei kiinnosta minkä kokoista hän panee, vaan se kenen kanssa hän panee. Uskokaa tai älkää, itsetuntoni nousi tämän kaiken jälkeen heti tasoa ylemmäs. Vaikka hän olisikin tavannut isompia kuin minulla (mikä toisaalta harmittaakin), hän sanoo minusta vaan pelkästään hyvää. Se tuntuu mukavalta.
        Seurustelemme tällä hetkellä, seksiä emme (vielä ;)) ole harrastaneet, mutta eiköhän sitäkin tässä lähiaikoina harrasteta :). "Jos peniksen koko merkkaa naiselle niin paljon, hän ei ole miehen kanssa tosissaan." "Seksiä voi ostaa, tosi rakkautta ei"

        Ps. Ja penikseni mitat ovat vain 11-12cm/3.5cm


      • pr
        G6 kirjoitti:

        Olen siis 15-vuotias poika. No, minulle ovat myös olleet nämä yhteiset koulun kanssa tehdyt uintireissut aika helvettiä, en ole niihin kehdannut mennä. No, näin kuitenkin kävi, kerron sen teille nyt;
        Olin yhden tytön kanssa ystävä. Hänellä oli A-kupin (luulin) rinnat, mutta hän on kaunis. No, kerran meille tuli vain puheeksi seksi. Siinä tunnustusten keskellä sitten kävi ilmi, että molemmat ovat halunneet toisiaan jo jonkin aikaa. Poikuuteni oli tallella. Voin myöntää, että hänelle sen halusin antaa. No, puhuimme sitten kaikkea kiihottavaa ym. sen tyylistä. Sitten se D-day tuli, päätimme harrastaa seksiä. Minua jännitti aivan tuhottomasti, koska pelkäsin ettei penikseni riitä hänelle. Kuitenkin, toisin kävi. Eka kerta oli todella ihana ja miellyttävä kokemus, vaikka en aluksi meinannut saada siitä mitään irti.
        Taas kyselimme kaikenlaista, ja sitten minulla tuli kysymys; tuntuiko se miltään? Tyttö sanoi, että hän on tavannut isompiakin (=tuntuu enemmän) kuin minulla, mutta että se tuntui kyllä. Hän kertoi, ettei seksi ole oikeastaan kenenkään kanssa tuntunut miltään, peniksen koosta huolimatta. Hän sanoi myös, että häntä ei kiinnosta minkä kokoista hän panee, vaan se kenen kanssa hän panee. Uskokaa tai älkää, itsetuntoni nousi tämän kaiken jälkeen heti tasoa ylemmäs. Vaikka hän olisikin tavannut isompia kuin minulla (mikä toisaalta harmittaakin), hän sanoo minusta vaan pelkästään hyvää. Se tuntuu mukavalta.
        Seurustelemme tällä hetkellä, seksiä emme (vielä ;)) ole harrastaneet, mutta eiköhän sitäkin tässä lähiaikoina harrasteta :). "Jos peniksen koko merkkaa naiselle niin paljon, hän ei ole miehen kanssa tosissaan." "Seksiä voi ostaa, tosi rakkautta ei"

        Ps. Ja penikseni mitat ovat vain 11-12cm/3.5cm

        Ensin väitit, että harrastitte seksiä, mutta sitten sanoit, että niin ette ole vielä tehnytkään?
        Putosinko kärryiltä?


      • G6
        pr kirjoitti:

        Ensin väitit, että harrastitte seksiä, mutta sitten sanoit, että niin ette ole vielä tehnytkään?
        Putosinko kärryiltä?

        Saatoin selittää epäselvästi, olemme harrastaneet seksiä.


      • pr
        G6 kirjoitti:

        Saatoin selittää epäselvästi, olemme harrastaneet seksiä.

        No siltä se vähän kuulostikin, muuten ihan hyvä tarina.


    • tyttönmielipide

      Ei sillä koolla ole väliä. Kyllä sun pitää tosta sun pelosta puhua sen tytön kanssa jonka kaa sitten aijot mennä pidemäälle. ja tosiaankin et meitä peniksen koolla hurmata. tää voi kuulostaa täydeltä potaskalta mutta oot oma ittes ja mmet rohkeesti juttelemaan, mä ainakin uskon, että jokaiselle on joku!

    • kiusaantunut

      Kun olen lukenut näitä viestejä ja huomannut että pieni munaiset vaan surkukkelevat munansa kokoa niin kerron että ei se iso munaisen elämä helppoa ole.

      ala-asteella JOKA uinti kerta useiden katseet kääntyivät penikseeni (VARSINKIN NAISOPETTAJANI),se jos mikä häiritsi.Uidessa penikseni muodot näkyivät aivan liian selvästi joka taas aiheutti useita katseitatytöiltä ja pojilta.

    • moikamoi

      Itsellä on 17cm ja jotkut on sanonut että liian pieni :D ja koollahan ei ole väliä

    • ......

      Luulekko sä oikeesti et naiset sun housuihi on ekana kahtomassa ku miettivät millanen ihminen tuo on? Ei tosiaankaa et mietippä millanen ero siinä on naisilla ku pitäs olla nii isot tissit ja niitte koko sentää näkyy vaatteiden alta toisinku tuo sinun peniksen koko-.-

    • penis fazliov

      Tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä, vaik tytöt välil esittää ettei penis muka kiinnosta.

    • Vaivaa1

      No en oo kyllä ylä-asteen jälkeen kenenkään enää puhelevan penisten pituuksista. Ne jutut jäi sinne ylä- ja ala-asteelle. Vaivaa luultavasti vain ittees. Ei yleensä aikuiset ivaile enää tollasilla asioilla tai ei ainakaan mun piireis.

    • Jeqe

      Mä tiiän traumion itelläniki on.. ja boidi haukkuu Pikkumunaks.. Sil on joku vitun 16 cm pitkä muna ja hän on lukion ensimmäisessä. Tytöt tykkää must iha kivasti oo niitte kaa iha vaa kaikis paikois. Mukavia ; = ). Ja kuule ei mistään peniksestä pidä huolehtia ennen kuin on yli 18K. Ja seksuaallisuutta tekemään. Oon kyl tehny kielareit iha kiva kokeile itekki silleen ja lopussa varmaan sullaki on jumbopenis ;) Ja kiva et teit tämmösen ja kysyit apuja Peukut pystyyn jos ootte samaa mieltä...

    • Joskus peniskeskusteluita lukiessa tuntuu, että vagina on mielikuvissa pohjaton kaivo, johon voi syöttää metritolkulla tavaraa. Wikipedia-artikkeli ilmoittaa kumminkin pituudeksi semmoset 8-10 cm, vaikka hyvin joustaa. Mitä sillä ekstra pituudella oikein tehdään?

      • Anonyymi

        joo,miehen' voin tohon sanoo etta oon joutunu karsim''n liika koosta just sen takii kun ei voi tyont'' pohjaan asti ja joutuu varomaan ett toista ei satu


    • Blackand marshmellow

      Sua haukutaan, koska muut on itekki epävarmoja itsestään, ja sit jos ne ny huomaa et sul on pienempi, niin ne peittää oman itsetuntonsa dissaamal sua.



      THEY SEE MEE TROLLIN
      THEY HATIN

    • Random -95

      Morjesta mie haluan nyt kertoa miun tarinan tälläsestä penis asiasta.

      Eli olen 17 vuotias kasvava lapsi ja mittasin minun penikseni noin 1kk, sitten ja petyin tulokseen aika hyvin.

      Muutamat ekat viikot olivat todella raskaita, en voinnut yöllä nukkua, kun päässä pyöri niin paljon kysymyksia ja ajatuksia.

      Minun koko elämän halu katosi, mutta nyt olen alkanut saamaan sitä takaisin.

      itselleni tulee siintä hyvä miele, kun siintä saa kertoa jollekin, minun tekisi miele huutaa jostain katolta, että "Minulla on pieni penis" Se varmaan tuntuisi hyvältä (Ainakin minusta) Nyt olen oppinut, että yritän olla paras rakastaja mitä voi olla, aijon olla todellakin lempeä mies tulevaisuudessa, jos se vaikka korvaisi tämän pienen peniksen.

      Ehkä karsein ajatus on se, että en voi koskaan tyydyttää naista yhdynässä, ei tämän koko niin paljon minua haittaa jos se jollein naiselle kumminkin riittäisi.

      Onneksi maailmassa on paljon kaikkia ns. Peniksen pidennyt -Pillereitä, pumppuja, venyttäjiä etc. Joten aijon varmaan niitä kokeilla sitten, kun olen 18 vuotias.

      Nyt olen kyllä alkanut saamaan elämän halua takaisin, koska ajattelen ettei se maailma siihen kaadu jos on pieni penis. Maailmassa on paljon muutakin, kuin se parisuhde tai seksi. =)

      Parisuhde ja seksi on vain plussaa. Elämästä täytyy osata nauttia, vaikka menisi kuinka huonosti, koska me elämmä vain kerran (Ellet ole Hindu.)

      Eiköhän tuossa ole kaikki asiat mitä minun piti sanoa, niin ja minun penis on 11- 13cm. Hyvää jatkoa teille kaikille pieni munaisille! Stay strong.

    • rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

      Taitaa sun kiusaajilla olla tylsää kun niiden elämässä näyttää pyörivän vaan sen sun mulkun katselu.

    • Kristalli921

      Lol älä välitä...... homoja ovat ku sun munaas aattelevat 24/7 ja kommentoivat sitä. Todellakin tytöt voi tykätä susta ihan sama minkä mittanen sun nakki on, jos osaat käyttää sitä :) Tuntuu varmasti tosi pahalta ja itsetunto nollissa, mutta kerää sitä pikkuhiljaa takaisin. Ja älä ihmees jätä sanomatta vastaan dissaajille!

    • Wassup95

      Tämä on aina vittumaista, kun 13-16- vuotiaat tytöt tulevat tänne pätemään, että naiset eivät niin pahasta välitä peniksen pituudesta vaan luonteesta jne.

      Kyllä se penisksen pituus on aika tärkeä asia parisuhteessa, että jos nainen ei saa minkäänlaista tyydystystä niin se on ero ihan varmasti ainakin jossain vaiheessa, tuskin kukaan akka jaksaa pieni munaista miestä katsoa kauaa.

      Minullakin on pieni muna ja en kyllä ole vielä seurustellut, mutta uskon, että tuo asia menee noin.

      Minulta löytyy pituutta sellaiset 12-13.cm, mutta menen heinäkuussa kesätöihin ja aijon ostaa bathmate penis pumpun jos sillä saisi edes saatana muutaman vaivalloisen sentin lisää mulkun varteen.

      Sitten vielä annan teille kaikille pienen vinkin. Joillakin teillä saattaa olla pieni muna, koska penis ei ole täydessä erektiossa, ja kyllä tämä vaiva voi myös olla nuorilla siihen auttaa, kun syö 3 raakaa valkosipulin kynttä päivässä. Se parantaa verisuonien toimivuutta ja puhdistaa verta. Sitten toinen asia on, että jos olet vielä kasvu iässä niin jumalauta syö paljon banaania ja jugurttia ne lisää testosterojena. Mikä kasvattaa jotenkin penistä. Vaikka ei kasvattaisi, mutta kannattaa elää toivossa ja syödä niitä aina, kun on mahdollisuus. itse olen 17-vuotias ja alotin syömään pari viikkoa sitten näitä banaaneja. Katotaan kasvaako se vielä siintä. Tsemppiä kaikki minu munasta kärsiville!! Peace and love.

      • lfskefeskjllefskj

        otin eräältä sivulta..:::

        ''en ainakaan saa orgasmia ilman jonkunlaista kosketusta klitorikseen. Olen jostain lukenut että tämä pätee suurimpaan osaan naisista. Vain joku kymmenesosa tms saa pelkästä yhdynnästä.
        Mutta mies ei suostu uskomaan/ymmärtämään tätä. ''

        joten e se pituus oo tärkeintä kunhan sitä klitorista vaa tarpeeks hyväilee. ;)


    • pieni kalu

      olen pieni- peniksellinen mies. Varsinkin kondomin kanssa ei tunne mitään kun on naisten kanssa. Eli myöskään siemensyöksyä ei saa ja erektio lopahtaa n.20 minsan turhan yrittämisen jälkeen. Tasan ei käy onnenlahjat.

      • 12435456

        olen tyytyväinen omasta munastani 19cm pitkä ja ylöspäin käyrä.
        säälitäviä ne tyypit joila on alle 15cm


    • hukkapala ihminen

      Taidan olla kaikista säälittävin tällä palstalla... Pieni penis josta on kuullut yläasteelta alkaen ja pari vuotta sitten kävi vielä niin huono tuuri että sain kiveskiertymän. Kives oli ehtinyt jo mennä kuolioon kun pääsin sairaalaan ja sehän piti luonnollisesti poistaa. Miehenä olen pelkkä vitsi, hyväkroppainen mutta sukukalleudet pilaa kaiken. Pieni penis ja yksi kives... Varmasti jokaisen naisen unelma.

      Jännittää niin helvetisti tuo alkava armeija. Nauretaan varmaan ulos sieltä ensimmäisen suihkuvuoron jälkeen.

      Olisi muuten mukava kuulla ihan suora mielipide tästä. Mitä te miettisitte tälläisesta ihmisestä? Lisääntymiskykyni ei onneksi ole mennyt muttei se taida paljon nostaa arvoa hameväen silmissä tässä tilanteessa?

      • Nyt piristytr

        Minä en nyt millään tajua, mikä vika Sinussa ihmisenä voisi olla. Penis on vain yksi osa ihmistä ja ei kukaan tosiaan katsele toisten vehkeitä sillä silmällä. Toki jokainen näkee toisen peniksen saunassa ja suihkutiloissa, mutta eipä jää miettimään kokoja vaan totea, että tolla on nyt tollainen kapine ja tolla toisella toisenlainen, mutta ajattelu loppuu todella tähän. Toki homot ovat kiinnostuneimpia munista kuin heterot. Toisella ihmisellä on pitkät jalat, toisella pitkät kädet, isompi nenä kuin toisella, toinen on karvaisempi kuin toinen jne. Kaikki me ollaan vähän erilaisia. Koeta hyväksyä itsesi sellaisena kuin Luoja on Sinut luonnut, niin me muutkin teemme. Pienellä peniksellä pystyy kyllä tyydyttämään naisen kuin naisen, Opetele taitoa, käytä sormia ja kieltä, niin me muutkin teemme. Nainen rakastuu mieheen eikä sen penikseen. Yhdellä kiveksellä tulee ihan hyvin toimeen. Ei kukaan huomaa eroa, ellet itse mene sitä kertomaan.Toki voit kirjoittaakin minulle, jos kovin ahdistaa master-x ät wippies.fi


      • Kokeemusta on.

        Sama juttu täällä kives menetetty ja löytyy pieni molo housuista. Peilissä se kyllä näyttää aika hyvältä, mutta ei sillä ole sitten pituutta kuin 12cm mitassa. Ja noin 6cm levossa. Olen vielä aika lihavakin ja arskausarpia on mahassa ja rinnoissa se syö myös itse tuntua todella paljon nämä arvet ovat ilmestyneet noin 5kk sisällä entiedä miten ne oikein tuli vaikka olen koko elämäni ollut lihava, mutta yht äkkiä vaan paikat repes. Ennekuin huomasin, että minulla on pieni muna niin itsetunto kukoisti iskin naisia minkä kerkesin, mutta koskaa en ollut sitä ennen ollut yhdynnässä niin ja en edes ajatellun, että mulla on pieni muna. Ostin viime kesällä penispumpun, mutta sitäkään en viiti käyttää, koska asun vielä vanhempieni luona ja sitä pitäisi käyttää suihkussa. Tulevaisuudessa hommaan penispanotkin jos vaikka sen 15cm molon saisi. Suosittelen sulle samaa kannattaa elää toivossa. Peace im out.


    • man female

      pelko pois,pojat!

      tyttönä haluan sanoa että koolla ei ole mitään merkitystä.Itse asiassa pidän enenmän pienistä,mutta se on makuasia.

      tässä hieman terveystieto kirjan faktaa:

      -peniksen muodolla ja koolla ei ole mitään merkitystä peniksen toimintaan ja yhdynnän onnistumiseen

      -Jokaisen penis on yksilöllinen;toisilla on lyhyt ,toisilla pitkä

      se on fakta

      • ihdkeifnslehznehudnslhxm

        Ei toki ole vittu väliä, täs 3 vuoden sisällä ollu n. 5 naisystävää ja 4. Niistä oon saanu tekstiviestin, että ei voi jatkaa sul on liian pieni. Armeijassaki iha sylkivät päälle ku nii pien oli. Joskus tuntuu et leikkaan koko paskan irti ja tapan itteni. Ei penispumputkaa ole toiminu. Nykyään en tee muuta kun käyn töissä ja ryyppään illat.

        Ajattelen vielki tos et ihme ku oon elossa...


    • Perhana mikä huoli!

      On se aika kummallista, että peniksen koosta tehdään niin merkittävä asia. Itse olen joutunut uhraamaan paljon aikaa kyseenalaisen asian murehtimiseen ja ajattelemiseen. Olen itsekin ihmetellyt, miksi pidän sen kokoa niin suurena asiana, eihän se ole kuin tiettyyn tarkoitukseen tarkoitettu "elin/uloke".

      Olen 18v ja erektiopituus 13-14cm eli "pitäisi" olla normaali. Olen kuitenkin huomannut, että yleisissä saunoissa lähes aina ikäisilläni on suurempi, koska yleisissä suihkutiloissa penikseni pienenee normaalia lepopituuttani huomattavasti pienemmäksi, vaikka lepopituutenikin on luultavasti alle keskitason. En erityisemmin katsele moisia, mutta tuollaiset suorastaan "roikkuvat" vehkeet omani rinnalla eivät voi pysyä näkymättömänä.

      Olenko ikäisekseni nähden normaalia pienimunaisempi, vai johtuuko kaikki vain jännityksestä(kokemukseni mukaan jännitys pienentää eniten), vai menevätkö kenties kaikki muut saunaan aina puolierektiossa? Onko geeneillä vaikutusta?
      Haluan tyydyttää tyttöystäväni ja olla hänelle se MIES, joten toivon että tää mun huoli ei haittaa seksielämää merkittävästi.

      Omasta mielestäni olen selkeästi muita pienimunaisempi, vaikka olenkin muuten tavallinen suomalainen mies. Voiko ongelma johtua hormonitoiminnasta, voisiko esimerkiksi testosteronivaje olla mahdollinen syy? Kehityin ikäisiäni kavereita selvästi myöhemmin, olen selkeästi karvattomampi. Kuinka paljon peniksen koko ja testosteroni korreloivat keskenään? Voiko penis kasvaa, vaikka murrosikä olisikin jo ohi?

      Olen tavallinen atleettinen ja huumorintajuinen suomalainen mies, jolla on YKSI selkeä huoli.
      Haluan nauttia elämästä ja päästä ongelmasta eroon, joten antakaahan vastauksia. Kertokaa, jos on kokemuksia näistä erilaisista peniksenkehittimistä.

      Ja tytöt , kertokaa omat mielipiteenne ko. asiasta, koska haluan kuulla sen myös teidän suusta : ]

      • Häksan perateutti

        Vaikutat sen verran fiksulta, että naisien on helppo sinuun ihastua. Peniksesi ei ole iso, mutta ei niin pienikään, kuin olet sen mielessäsi kuvitellut.
        Testosteronilisä ei aikuisiällä lisää peniksen kokoa, mutta sen puute saattaa saattaa vaikuttaa muuten masentavasti. Jos kiihotut helposti ja aamuerektioita löytyy, niin tuskin testoarvosi ovat liian alhaiset.
        Nuo arvot voi tutkia verikokeesta, jos tuntuu, että sillä saralla ongelmaa on.
        Etsi mukava tyttö itsellesi. Ei sitä kylän munahaukkaa, joka on jo joka ukon kolannut :)


    • ghjjhg

      Itse olen melkein 40 ja sama ongelma jatkuu edelleen välttelen kaikki yleiset saunat ja saunaillat. Koko ikäni kärsinyt samasta asiasta todella hävettävän pienestä kalusta, naiset välttelee varmasti. Koko siis velttona 7 cm ja naurettavan ohut kovana 15/4

    • tietoa1

      Keskiarvo stondis kalu on aikuisilla miehillä 13-14cm.
      Kun arvioitte muiden kaluja esim. saunassa tms, niin huomioi se, että omasi näyttää ylhäältäpäin katsottuna suhteellisesti pienemmältä. Tämä on optinen harha, mutta tosi asia.
      Do not worry.

      • ....tietoisku.....

        Keskiarvo seisovalle penikselle on yli 15 senttiä. Nuo 13 sentin mitat ovat vain pienimunaisten panettelua ja kertoo kaiken sanojasta. Sulla on siis pieni.


      • khjjkhghjk

        Keskiarvo EI ole todellakaan 13-14cm.


    • eroighe

      Niin, riippuuhan tuo keskiarvo varmasti myös mitattujen ikäjakaumasta. Peniksen kokohan pienenee iän myötä, joten voi olla että nuorilla aikuisilla penis on parhaassa kuosissa ja sen takia väitellään kaiken maailman keskiarvoista. Ja niin kuin tuossa edellä kysyin, että onko testosteronitasolla suora yhteys peniksen kokoon, niin onhan tuo testosteronitason laskeminen iän myötä ihan selittävä syy peniksen pienenemiseen ikääntyessä.

      Ja nuo poruttelut "pienestä" 20 senttisestä ovat varmasti isomunaisten panettelua.

    • joose94

      itellä saatana semmone ongelma että pituus riittää 17 cm mut ympärysmitta vittu vaan naurettavat 12 cm ja levossa ei ole iso... mitä pitäs tehä varmaan penispumppu ostaa ikää on 19 v.

    • Anonyymi

      Haha:'D miks hajosin tälle näin pahasti

      Ollu rankka vuosikymmen?;)

    • Anonyymi

      Joo mä sain kuulla samanlaisia juttuja nuorena koska mulla on aina ollut lepotilassa pikkuinen penis.
      Lopputulos oli että olen vältellyt kaikkia sauna- yms. tilaisuuksia joissa joutuisin sen paljastamaan. Hyvänä puolena mulla on sen suuri kasvu kovana ollessa eli jos pienimmillään on varmaan ruttuinen 3cm niin seisokissa se on jo sitten niin pitkä ja paksu että pitää joissain asennoissa yhdynnässä varoa vähän ettei kumppania satu.
      Tuo seisokissa oleva koko ei kylläkään ole lohduttanut miesten kesken saunoessa jne. koska silloin se mun pikkuinen on aina ollut pienimmillään.
      Noi on niitä läpi elämän häiritseviä juttuja johon sitten auttaa ainoastaan oikean kumppanin löytyminen. Hyväsydämminen ja empaattinen ihminen näkee tuon sinun ominaisuutena eikä puutteena. Kaikkein tärkeintä ei ole sen koko, se on vain sivujuonne. Tarkeintä on yhteys henkisellä tasolla ja kommunikaatio. Olen jopa tyydyttänyt kumppanini useammin ilman yhdyntää kuin sen kanssa koska nautin niin paljon suuseksin antamisesta jne.
      Eli yhteenvetona sanoisin että kun olet itse sinut kalusi kanssa ja hyväksyt sen niin silloin kumppanisikin on helppo hyväksyä se osana sinua. Ellei näin ole, nainen on yksinkertaisesti väärä.

    • Anonyymi

      Vituttaa ku itelläki on niin pieni

    • Anonyymi

      Hahaa :'DDDDD

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1526
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      731
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe