Huhun mukaan WWE olisi tulossa taas Helsinkiin 9 lokakuuta (9 october)? Pitääkö paikkansa? Netissä WWE.com sivuilla ei ainakaan vielä ollu tietoa.
Wrestling suomeen taas?
6
621
Vastaukset
- Dragon
kysy vaikka tuolta "Veikkauspelit" pastalta, tää on "Kamppailulajit".
Peace
-Dragon-- Dragon
on aamu, pyydän anteeksi, piti tietenki olla "palstalta"
Peace
-Dragon- - A.K
Dragon kirjoitti:
on aamu, pyydän anteeksi, piti tietenki olla "palstalta"
Peace
-Dragon-Joo veikauksen puolellehan ne ottelut kyllä menee. Mut kyllä ne äijät kunnon urheilijoita on, sitä ei voi kieltää. Kaveri pyys kysymään. Ite harrastan ennemmin itse kamppailulajeja, 4v karatea, 4v thaiboxingia, lisäksi kickboxing, kraw maga, ultimate fighting.
- A.K
Tulee WWE Suomen Turkuun 9 lokakuuta torstaina!
- Jykä
Wrestling on jo Suomessa, Valhalla Pro Wrestling on sen nimi ja 30.8 heillä on tapahtuma Kultsalla. Kotisivut löytyy www.bgvalhalla.com
Itse ainakin olen siitä fiiliksissä! - shamrock
Jykä kirjoitti:
Wrestling on jo Suomessa, Valhalla Pro Wrestling on sen nimi ja 30.8 heillä on tapahtuma Kultsalla. Kotisivut löytyy www.bgvalhalla.com
Itse ainakin olen siitä fiiliksissä!Todellakin wrestling on rantautunut suomeen ja koulutus alkaa muutaman viikon päästä. Kehottaisinkin kaikkia teitä jotka pitävät lajia huuhaana niin menemään mukaan koulutukseen. Totta on, että tulokset on etukäteen sovittuja mutta se mitä siinä välillä tapahtuu ei ole lasten leikkiä vaikka äijät eivät lyöntejä perille asti viekkään. Loistavaa viihdettä, 'nuff said.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760