niin kuinka onnistuu jakaa iso tila ns kiinteällä väliseinällä jossa laminaattilattia(ei lukko) tarkoitus tehdä lapsille omat huoneet ja purkaa joskus seinä ettei tarvitsisi lattiaa uusia, silikonillako alajuoksu kiinni?? siis seinästä seinään seinä, lattiasta kattoon, jos naulaa ruuvaa niin eikös läminaatit ole joskus sit "pystyssä"
väliseinä laminaattilattian päälle
2
5914
Vastaukset
- Laminaattori
kuin tuossa kirjoitit. Lattialaminaatista yli 90% on puuta ja se elää n millin/metri. Laminaatin luonnollista elämistä ei saa estää naulaamalla, ruuveilla tai kiinteillä rakenteilla (kaapit, seinät). Silikonitiivistykset ja myös silikonilla laminaattiin kiinnitetyt liikuntasaumalistat kääytännössä liimaavat lattian siltä osalta kiinni ja estävät elämisen.
Tällaisista kiinnityksistä seuraa, että kuivan lämmityskauden aikana saumat todennäköisesti aukeavat ja kostean kesäkauden aikana saattaa tulla turpoamisesta aiheutuvia vaurioita.
Kerrotko, onko kyseessä olemassa oleva vai nyt tehtävä lattia, sekä tuleeko seinä poikittain vai pitkittäin laminaatin asennussuunnan kanssa. Uskon, että löydämme mahdollisimman hyvät ohjeet, koska kuitenkin sen seinän teet. - asentaja
Tee kevytväliseinä sillein ettet kiinnitä alajuoksua lattiaan millään. Ylhäältä ja sivuistaan kiinni tukevasti ja lattiaa vasten oleva juoksu "hennosti" lattian päälle.
Tosin tämäkään ei ole oikea konsti kun tehdään kuitenkin seinä uivan lattian päälle, mutta vähiten aiheuttanut ongelmia tämä systeemi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181