Etsin kumisaapasnaista

onko niitä olemassakaan vaikuttaa niin kuin kaikki olisivat miehiä???

30

2498

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foorumilta niitä

      kuitenkaan löydät. Täällähän nainen heitetään tarpeettomana nurkkaan ja kumppareiksikin kelpaavat vain nuo miehiset kontiot jotka kyllä karistavat viimeisetkin asiasta kiinnostuneet naiset kumppareineen muualle.

      • mikähän foorumi olis tehokkain


    • T-Pirjo

      Onhan niitä kumisaapasnaisia, mutta miusta tuntuu että täältä et sellaista löydä. Mie kyllä tulisin mut kun oon varattu, merkattu ja korkattu.
      Mutta toivotan sulle onnee etsinnässä.

      • Niin millaisissa kumisaappaissa kuljet??


      • Anonyymi
        kumisaapas-m kirjoitti:

        Niin millaisissa kumisaappaissa kuljet??

        Millaiset saappaat naisella sitten pitäisi olla?
        45v vaimoni kun hankki uudet kiiltävät kontiot,
        pari ensimmäistä viikkoa vaan sisä/ sänkykäytössä😉 minkä ikäinen olet/ mistäpäin? Saapasteletko itse?,no,ainakin kuvasta päätellen... ja ilmeisesti muutkin asut miellyttää,ainakin kumihanskat kuvasta päätellen... t. 50ukm Helsingistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset saappaat naisella sitten pitäisi olla?
        45v vaimoni kun hankki uudet kiiltävät kontiot,
        pari ensimmäistä viikkoa vaan sisä/ sänkykäytössä😉 minkä ikäinen olet/ mistäpäin? Saapasteletko itse?,no,ainakin kuvasta päätellen... ja ilmeisesti muutkin asut miellyttää,ainakin kumihanskat kuvasta päätellen... t. 50ukm Helsingistä

        Juu yksin pitää leikkiä aina välillä. kyllä seuraa olisi kiva saada 57v itä-Suomi


      • Anonyymi
        kumisaapas-m kirjoitti:

        Juu yksin pitää leikkiä aina välillä. kyllä seuraa olisi kiva saada 57v itä-Suomi

        Tuo edellinen oli lähinnä sinulle tarkoitettu😉
        50ukm Helsingistä


      • Anonyymi
        kumisaapas-m kirjoitti:

        Juu yksin pitää leikkiä aina välillä. kyllä seuraa olisi kiva saada 57v itä-Suomi

        Eli kaukanahan sitten ikäväkyllä olet🙁
        50ukmHki


      • Anonyymi

        Onkohan Pirjo edelleen varattu?


    • Anonyymi

      Hieno aloitus onnea etsintään

    • Anonyymi

      Sateisella säällä marja-/sienimetsään tai hillasuolle siitä vain mahdolllisten naispuolisten ihmisten kanssa vain rohkeasti keskustelemaan.

    • Anonyymi

      Naiset rakastavat kumisaappaita. Kun kirjoittaa google hakuun, niin vastauksia tulee roppakaupalla. Itse olen mies ja rakastan kumisaappaaita. Siksi minulla on punaiset kontiot ja monta paria värikkäitä Hai-saappaita. Jostain syystä mies on kuitenkin pervo jos rakastaa saappaita, miksi näin on minusta hyvä kysymys.

    • Anonyymi

      Onko sitten asuinpaikalla merkitystä tuon fetissin kehittymisen suhteen? Kaikki ’saapasmiehet’ jostain muualta,kuin esim. Helsingistä...
      Itse kyllä olen,ja pidän myös kumi/nahkasaappaista,lähinnä katselusta kyllä...
      Vaimolla mustat kontiot...

    • Anonyymi

      En ole kumisaapas-nainen, mutta mieheni kiihottuu suunnattomasti saappaistani. Käyttäessäni kumisaappaita mieheni kulkee perässäni muna kovana. No, olen ottanut kumisaappaat sänkyyn mukaan. Ja kovaa kyytiä olen saanut. Joskus rakastellessamme, olen keskeyttänyt leikin. Ja käskenyt mieheni purkaa paineensa runkkaamalla kumisaappailleni. Lopuksi petipuuhia on jatkettu spermalla sotketut kumisaappaat jaloissa.

    • Anonyymi

      Niin ehkä olevatkin...minä etsin piikkikorkosapas naista.

      • Anonyymi

        Kumisaappaat,piikkikorkoiset tai matalakantaiset nahka/pu nahkasaappaat ja mahdollisimman pitkillä varsilla... kaikki kiihottaa...😛 50Ukm Helsingistä


    • Juu kivoja juttuja olette kirjoittaneet . Täällä olen vielä ilman seuraa. Tulisiko joku sovittamaan punaisia kontio kumisaappaita

      • Anonyymi

        Eipä taida tuollaisia naisia ollakaan. Valitettavasti😋🤒.


      • Anonyymi

        Eipä taida näin kumisaapasnaista löytyä. Valitettavasti😣


    • Juu se on ikävää mitäs anonyymi puhailee??

      • Anonyymi

        Toisinaan harrastaa vaimon kanssa normi seksiä, toisinaan saa vaimon houkuteltua mukaan kumisaapas seksiin sekä aina sillointällöin lainaa vaimon kumisaappaita ja purkaa paineensa niihin. Eikä vaimolla ole tähän mitään pahaa sanottavaa.


    • Anonyymi

      Onhan noita kumisaapasnaisia. Internetissä on kymmeniä videoita missä naiset esittelevät Hunter kumisaapasvalikoimaa. Jollain saattaa olla kymmenen paria erivärisiä kumisaappaita. Tiedän Suomessakin on naisia, joilla on monta paria kumisaappaita.
      Monet naiset eivät vain tajua sitä, että mies voi olla aivan sulaa vahaa kun nainen seisoo edessä uudet kiiltävät kumisaappaat jalassa. Se olisi monelle varmaan hyvää piristystä seksielämään, kun nainen kiusoittelisi miestä kumisaappaat jalassa.

    • Hei ja hyvää märkää kevään odotusta kaikille

      • Anonyymi

        Tuhmaa sokeria kuulostaa kyllä kaikkien toiveiden täyttymykseltä. Siksi paljon löytyy naisia, joille kumisaappaita ei tahdo saada jalkaan maanittelemallakaan. Kunpa tuollaisia naisia olisi enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhmaa sokeria kuulostaa kyllä kaikkien toiveiden täyttymykseltä. Siksi paljon löytyy naisia, joille kumisaappaita ei tahdo saada jalkaan maanittelemallakaan. Kunpa tuollaisia naisia olisi enemmän.

        Uskon kyllä, että ne naiset jotka päivittäin säällä kuin säällä käyttää kumisaappaita voi olla harvassa. Itse käytän niitä myös mielelläni kotona, kun tulen kotiin, en edes riisu kumisaappaitani, vaihdan korkeintaan korollisiin tai erivärisiin kumisaappaisiin myöskin ihan vaan vaikka ruokaa laittaessa, siivotessa, sohvalla makoillessa käytän kumppareita. Voisin kuitenkin väittää että tuskin minä nyt sentään ainoa nainen olen joka näin tekee, toivon itsekin että kaltaisiani naisia olisi lisää <3 Omistan 21 kpl erilaisia kumisaappaita <3


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Uskon kyllä, että ne naiset jotka päivittäin säällä kuin säällä käyttää kumisaappaita voi olla harvassa. Itse käytän niitä myös mielelläni kotona, kun tulen kotiin, en edes riisu kumisaappaitani, vaihdan korkeintaan korollisiin tai erivärisiin kumisaappaisiin myöskin ihan vaan vaikka ruokaa laittaessa, siivotessa, sohvalla makoillessa käytän kumppareita. Voisin kuitenkin väittää että tuskin minä nyt sentään ainoa nainen olen joka näin tekee, toivon itsekin että kaltaisiani naisia olisi lisää <3 Omistan 21 kpl erilaisia kumisaappaita <3

        Kuulostat aina vain täydellisemmältä. Tuo saappaiden sisäkäyttö on pisteenä iin päällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat aina vain täydellisemmältä. Tuo saappaiden sisäkäyttö on pisteenä iin päällä.

        <3 kiitos kehuista


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Uskon kyllä, että ne naiset jotka päivittäin säällä kuin säällä käyttää kumisaappaita voi olla harvassa. Itse käytän niitä myös mielelläni kotona, kun tulen kotiin, en edes riisu kumisaappaitani, vaihdan korkeintaan korollisiin tai erivärisiin kumisaappaisiin myöskin ihan vaan vaikka ruokaa laittaessa, siivotessa, sohvalla makoillessa käytän kumppareita. Voisin kuitenkin väittää että tuskin minä nyt sentään ainoa nainen olen joka näin tekee, toivon itsekin että kaltaisiani naisia olisi lisää <3 Omistan 21 kpl erilaisia kumisaappaita <3

        Olisi kiva tutustua paremmin, kun noin tykkäät kumisaappaista


      • Anonyymi

        Sittenhän me etsimme samaa asiaa eli märkään luontoon samoilemaan saappaissa, mistä päin olet?


      • Anonyymi
        TuhmaaSokeria kirjoitti:

        Uskon kyllä, että ne naiset jotka päivittäin säällä kuin säällä käyttää kumisaappaita voi olla harvassa. Itse käytän niitä myös mielelläni kotona, kun tulen kotiin, en edes riisu kumisaappaitani, vaihdan korkeintaan korollisiin tai erivärisiin kumisaappaisiin myöskin ihan vaan vaikka ruokaa laittaessa, siivotessa, sohvalla makoillessa käytän kumppareita. Voisin kuitenkin väittää että tuskin minä nyt sentään ainoa nainen olen joka näin tekee, toivon itsekin että kaltaisiani naisia olisi lisää <3 Omistan 21 kpl erilaisia kumisaappaita <3

        Kyllä on. Eri värisiä kumisaappaita löytyy. Sisällä tulee pidettyä milloin mistäkin syystä:)


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe