Ihkudaaraa...

Olli-Älämölö

Jotenkin tuntuu vapaammalta tämä elämä jos vertaa omaa elämänkökkyrää vaikkapa sata- kaksi- kolmesataavuotta sitten eläneisiin ihmisiin.

Kirkko kävi uskonsa kanssa päälle kybällä. Juuri oltiin saatu ikäänkuin päätökseen tuhat vuotta kestänyt propagandamissio ja päällisin puolin ihmiset olivat kristittyjä. Ja mikseivät eivät olisi olleet... olihan roviolla poltettu hillitön määrä ihmisiä. Osa joutui roviolle elävänä ja osa historiankirjojen mukaan ikäänkuin säästyi elävänä poltettavan tuskalta. Heiltä katkaistiin kaula. Veri virtasi mm Ruotsin kuningaskuntaan kuuluvassa Naantalissa, jossa todettiin vajaa sata tyyppiä paholaisen tm kätyriksi ja kaulat katkaistiin. Vielä tänäänkin lemuaa lämmin ihmisveri monilla paikoilla kristittyjen palvontapaikoilla. Kirkkojen rappusilla kaikuu kalman kauhu, jota entisaikojen ihmiset iho kananlihalla pelkäsivät. Kun heitä tarpeeksi uhkailtiin he- nuo tietämättömät maamiehet- lopulta väkisin käännytettiin uskoon.

Ja sitä samaa tarjoilevat vielä tänäänkin nuo rikolliset uskovaiset... verta, uhrikaritsan verta ja lisää verta. He haluavat viiltää poikiemme sukuelimet ja katkoa lemmikkiemme kaulat. He haluavat tyydyttää sadistiset maaqgiset menonsa lämpimällä verellä. He haluavat lisää verta ja haluavat, että jokainen uusi sukupolvi on heidän jatkeensa. Israel on siitä oiva esimerkki kera vaikkapa suomalaisten höyrypäiden tukijoukkojen.

... jokainen tietää ääliöfraasin god bless america.

Yhtä vapaa-ajatteinen ajatus on uskovaisten maailma.

Me tiedämme mihin maailma on tullut ja se on vain uskovaisten ansiota.

15

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

      Missäs sinä olet ollut, kun ei ole viestejä tipahdellut entiseen malliin?

      Jep, jos ajattelee, että meikäläinen olisi elänyt vaikkapa vain 200 vuotta sitten, niin kyllä olisi olo ollut ankeaa.

      Täällä joku aina jaksaa väittää, että kristinusko toi sivistyksen Suomeen. Pelkkä lukutaito ei ole sivistyksen tae, kun kirkko kuitenkin yritti kaikin keinoin estää tiedonsaantia.

      Uskonnot ovat vaarallisia.

      • Wariska

        Kyllä on nähty, että ns. sivistys katoaa kuin ketulla multa kynsiin, kun tulee oma etu vastaan.
        Näkis vaan sen sivistyksen.

        Samalla tavalla kyykytetään köyhiä ja lapsia ja naisia ja vnhuksia kuin ennenkin. Ei sivistyksestä tietoakaan.

        Samalla tavalla raiskataan naisia, lapsia ja luontoa, eikä sivistyksestä jälkeäkään.

        Kissan viikset sanompa vain sille sivistykselle.


    • mitä olet miehiäsi

      Täydellinen mies, joka on katkera ihmiskunnan menneisyydestä. Keskity vain omaan elämääsi, mennyttä et voi muuttaa enää. On helppoa syytää vain toisia joistakin asioista, kannattasi vaikka sinun muuttaa sellaiseen ateistiseen ihannemaahan joka olisi sinulle paratiisi. Voisitko myös kertoa mistä sellainen löytyy, koska kaikki ateisti toverisi varmaan seuraisi sinua sinne.

      • Olli-Älämölö

        Jos uuvelo olet katkera, niin mitä sää yrität sitä toisille tarjoilla? Jospa ite keskittyisit elämääsi jeesuksen kanssa, sillä täällä on tapana olla sitä lajia kuin otsikko väittää.

        On kuule helevetin helppo sieltä näppärin takaa väitellä sitä ja tätä ja leikkiä kotijeesusta...
        mutta jospa kuule itse vetäisit sen jeesusnaamarin pois ja get a life. Kuulehan pässi, vedä sen jeesuskorttelin teippis jeesusteipillä kiinni jA tuu tänne... sää urpo luulet olevas jeesuksen suojeluslapsia, mutta viimeksikin tuli sellaista vikinää tuossa itiksen valoissa, että haista kuule paska.


      • mitä olet miehiäsi
        Olli-Älämölö kirjoitti:

        Jos uuvelo olet katkera, niin mitä sää yrität sitä toisille tarjoilla? Jospa ite keskittyisit elämääsi jeesuksen kanssa, sillä täällä on tapana olla sitä lajia kuin otsikko väittää.

        On kuule helevetin helppo sieltä näppärin takaa väitellä sitä ja tätä ja leikkiä kotijeesusta...
        mutta jospa kuule itse vetäisit sen jeesusnaamarin pois ja get a life. Kuulehan pässi, vedä sen jeesuskorttelin teippis jeesusteipillä kiinni jA tuu tänne... sää urpo luulet olevas jeesuksen suojeluslapsia, mutta viimeksikin tuli sellaista vikinää tuossa itiksen valoissa, että haista kuule paska.

        Meitä on moneen junaa, vaikka et tunne minua sinulla on aika vahvat käsitykset minusta muutaman lauseen perusteella. Ikävää vain sinun kohdaltasi kun satuin hieman arvostelemaan sinun vuodatustasi tuosta historian menneisyydestä.

        Jos joku on tässä katkera taitaa se olla joku muu kuin minä. Sinulla ei ole harmainta aavistusta siitä mitä minä ajattelen uskon asioista. Oletuksia vain, mutta sinun vuodatuksesta ei jää kenellekään epäselvää jyrkästä kannastasi.

        Ilmeisesti edelleenkään täällä ei saa sanoa poikkinaista sanaa ateistien käsityksistä. Palstalla olevat ääriateistien kirjoitukset menevät usein useimpien yli ymmäryksen.

        Hyvää päivän jatkoa vaan Sinullekin ! ja koitahan vähän rauhoittua vihan puuskastasikin.


      • Olli-Älämölö
        mitä olet miehiäsi kirjoitti:

        Meitä on moneen junaa, vaikka et tunne minua sinulla on aika vahvat käsitykset minusta muutaman lauseen perusteella. Ikävää vain sinun kohdaltasi kun satuin hieman arvostelemaan sinun vuodatustasi tuosta historian menneisyydestä.

        Jos joku on tässä katkera taitaa se olla joku muu kuin minä. Sinulla ei ole harmainta aavistusta siitä mitä minä ajattelen uskon asioista. Oletuksia vain, mutta sinun vuodatuksesta ei jää kenellekään epäselvää jyrkästä kannastasi.

        Ilmeisesti edelleenkään täällä ei saa sanoa poikkinaista sanaa ateistien käsityksistä. Palstalla olevat ääriateistien kirjoitukset menevät usein useimpien yli ymmäryksen.

        Hyvää päivän jatkoa vaan Sinullekin ! ja koitahan vähän rauhoittua vihan puuskastasikin.

        Miksi uskovaisten vuosisatoja kestänyttä verellälotrausta pitäisi ajatella sivistyneesti ja keskustella siitä sivistyneesti?

        Voit omassa päässäsi leikkiä fiksua ja keskustella asiasta fiksusti, mutta se ei siltikääm poista sitä tosiasiaa;

        - uskovaisten kristittyjen taholta on tapettu viimeisen parinsadan vuoden aikana enempi ihmisiä kuin ateistien. (tarkoitan ateisteila tyyppejä, jotka suusanallisesti sanovat olevansa sitä)
        Jos osaatte sanoa edes yhden julkiateistin, joka on tappanut ihmisiä siinä määrin kuin uskovaisten joukko, niin tonni sille.

        Joten pidä kuule pääsi kiinni ennenkuin alat urputtaa siellä ns kolikon toista puolta.

        Jospa tällä palstalla pyörivät jeesushengarit vähän ottaisivat sitä hankkijan lakkia silmiltä ja tsiikaisivat taaksepäin...

        Olis helvetin kova sana...


    • Olli-Älämölö

      Tuntuu uskomattomalta, että uskovaisten joukkio kehtaa tänä päivänä meuhkata. Heidän meriitit tiedetään:

      hillitön määrä verta, katkottuja kauloja, hirtettyjä ihmisiä, kidutettuja tyyppejä ja vankeudessa istuneita pakanoita. Ihkudaaraa vielä tänäänkin höyryää nokiamission ja helsingin tuomiokirkin ympärillä lämmin veri. Lämmin höyryävä veri, joka juuri on purskautettu herra NN:n kaulasta tai viilletty kuiviin rouva HN:n pulppuavista suonista.
      Kirkon ja uskovaisten historiaan mahtuu enemmän itkua, särkyneitä perheitä, vajakiksi hakattuja irtolaislapsia kuin onnea. Muutama nykypäivänä kamasta eroonpäässyt linnanhamppi ei koskaan korvaa sitä löllyvää verimäärää, mikä kirkon jälkeen höyryää...

      • tarkoituksellakin

        kaikkien valtioiden kuninkaiden ja ylimmistöjen ryöstöretket ja sodat toisiin maihin ? Kuolikohan niissä ihmisiä lainkaan niin paljon ? Kannattasi ottaa myös ne huomioon historiasta koska paljon on tapettu ja raiskattu ihmisiä menneinä aikoina. Ja sitä tapahtuu edelleenkin nykyaikanakin.


      • Olli-Älämölö
        tarkoituksellakin kirjoitti:

        kaikkien valtioiden kuninkaiden ja ylimmistöjen ryöstöretket ja sodat toisiin maihin ? Kuolikohan niissä ihmisiä lainkaan niin paljon ? Kannattasi ottaa myös ne huomioon historiasta koska paljon on tapettu ja raiskattu ihmisiä menneinä aikoina. Ja sitä tapahtuu edelleenkin nykyaikanakin.

        meinaatko uuvatti, että kirkon ryöstöretket pitäisi siunata sillä...? HÄ pässi mee kotios...


      • mitä olet miehiäsi
        Olli-Älämölö kirjoitti:

        meinaatko uuvatti, että kirkon ryöstöretket pitäisi siunata sillä...? HÄ pässi mee kotios...

        Kiitos asiallisesta viestistäsi, taisit kirjoittaa jotain vihassakin ?

        Mikä kumma siinä on kun eräät syyttävät uskontoa kaikesta ? Kun asiaa pohtii ymmärtää sen paremmin että, henkilöt jotka käyttävät vain uskontoa omien tarkoitusperiensä hyväksi. Uskonto on ennen ja vielä nykyään monille henkilöille on vain vallan väline. Mutta se ei tee itse uskontoa tai kirkkoa vain siihen syylliseksi.

        Henkilöt tekevät edelleenkin asioita jotka eivät ole hyväksyttyjä. Aivan sama kuin syyllistät aseen ihmisen tappoon, kun se tekijä löytyy sieltä liipasimen takaa. Siitä on kyse myös uskonnossa.


    • sävyttämän viikonlopun jäljiltä löytyi nuoren miehen ruumis kerrostalon sisäpihalta. Viisi nuorta on paraikaa poliisin kuullusteltavana siitä, mitä tuli tehtyä. Sääli :(

      • Olli-Älämölö

        siltä, että kaveri tulee uskoon viiden vuoden lusimisen jälkeen.

        ja järki sai yhden alivoimamaalin...vai oliko se sittenkin uskovaiset..


      • Olli-Älämölö kirjoitti:

        siltä, että kaveri tulee uskoon viiden vuoden lusimisen jälkeen.

        ja järki sai yhden alivoimamaalin...vai oliko se sittenkin uskovaiset..

        aktiivisia seurakuntanuoria, mutta kovassa paikassa ovat nyt. He ja heidän perheensä.


      • Olli-Älämölö
        purje kirjoitti:

        aktiivisia seurakuntanuoria, mutta kovassa paikassa ovat nyt. He ja heidän perheensä.

        mieli valuttaa veri uskottoman kaulavaltimosta?

        ja jos ei, niin miksi edeltäjäsi halusivat sitä enemmänkuin koskaan...


      • Olli-Älämölö kirjoitti:

        mieli valuttaa veri uskottoman kaulavaltimosta?

        ja jos ei, niin miksi edeltäjäsi halusivat sitä enemmänkuin koskaan...

        kaikki muu on turhaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe