Tämä sanonta jota mieheni kaveripiirissä kylvetään, on alkanut vituttaan jo niin paljon kun en tiedä mitä se tarkoittaa?
Tarkoittaako se sitä että kakkos muija on parempi kuin oma muija vai tarkoittaako se sitä et kakkosreikä on parempi kun ykkönen, ja kumpikohan mahtaa olla se ykkönen?
Auttakaa nyt te jotka tiedätte mitä se oikeesti tarkottaa. Olen 6 vuotta kuunnellut tuota sanontaa, enkäö vieläkään tiedä mitä se tarkoittaa!! Kiitoksia kaikille jotka ovat jaksaneet vastata!!
Kakkonen on ykkönen?
Sanonta..
4
3677
Vastaukset
- abdu
että peppupano on ykkönen
- Kari Tikkari
Sanonnan mukaan TV2 on paras kanava. Tälläkin hetkellä sieltä tulee ehdottomasti paras kotimainen sarja, tankki täyteen.
- Silloin tyydyttää
vain persereikä.
- Anonyymi
Etteivät vaan ukkosi ystävät polkis toisiaan haitariin, kun silmä välttää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339