hieno

IAT keikka

eilen Joensuussa johon kiertue loppui.
Aivan mieletön fiilis Carelia-salissa.
Ilmiömäinen Teho, ja Ismo tietenkin myös.
Huomasi että nauttivat soittamisesta ja miesten hyväntuulisuus tarttui yleisöön.

9

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkfnv

      Joo toissapäivänä oli Mikkelissä kanssa todella hieno keikka.
      Nämä kappaleet kuultiin mikkelissä..
      Ei missään järjestyksessä..

      Kuka puhuu
      Päästänkö irti
      Räkäistä ja tarttuvaa
      Sauna
      Seitsemän päivää
      2X1=1
      Puupää
      Äidinrakkaus
      Taivaan tulet
      Hallanvaara
      Rakkaus on ruma sana
      Lokki
      Kun rakkaus on rikki
      Extaasiin
      Rakas, rämä elämä
      Kun suomi putos puusta
      Elintaso
      Laulu
      Kanoottilaulu
      Rakkaudesta
      Peltirumpu
      Säkenöivä voima
      Kuka teki huorin
      Muoviruusuja omenapuissa
      Kulkurin iltakalja
      Tällä tiellä
      Pelko
      Levottomat jalat

      • Jarkko

        Perjantainen IAT-keikka oli myös aivan upea. Uudet biisit toimivat todella hyvin ja vahvaa uutta henkeä ovat Ismo ja Teho puhaltaneet vanhoihin biiseihin. Kumpikin oli todella hyväntuulinen. Sauna-biisin jälkeen Ismo kommentoi, että tämähän on hyvin käytetty aihe rockmusiikissa, muun muassa Hanoi rocksilta löytyy aiheesta useampia biisejä...Ensimmäisinä encoreina tuli Rakkaudesta ja Laulu, joiden jälkeen takaisin tultuaan Ismo sanoi, että nyt on pakko sanoa että mitäs tilasitte, olis ollu vitun herkkä lopetus, mutta nyt menee sekin paskaksi. Ja sanoi että sitten ruvetaan riehumaan ja vetivät Tehon kanssa vielä biisit Rakas, rämä elämä ja Kanoottilaulu.
        IAT toimisi live-dvd:llä hemmetin hyvin, luulen.


    • schitzo kombinaat
      • schitzo kombinaat

        Taas tämä linkitys ei toimi, näppihäiriöinen kun olen. Anteex vaan


      • lokaajakuita
        schitzo kombinaat kirjoitti:

        Taas tämä linkitys ei toimi, näppihäiriöinen kun olen. Anteex vaan

        http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Kulttuuri/törkeän_täynnä_elämää_4179271.html


      • lokaajakuita

      • lokaajakuita
        schitzo kombinaat kirjoitti:

        Taas tämä linkitys ei toimi, näppihäiriöinen kun olen. Anteex vaan

        toimi tuo linkitys vähän liianki hyvin : o )


    • Korsto

      Ja Hämeenlinnassa oli mielettömän hyvä keikka myös!

    • katiw

      Teho kommentoi blogissaan (http://www.ismoalanko.com/app/blog/view/-/id/1) mielestäni erityisen hyvin kuinka eri tasoissa elävät ihmiset saavat IAT:n Kuin myös Ismo Alangon myöhäisemmistä teoksista täysin erilaisia viestäjä; mikä näkyy väistämättä myös arvostelijoiden kommenteissa..

      Ismon teksteissä yhdistettyinä ehdottomasti kokonaisvaltaiseen transsin omaiseen ehdottoman ja avoimen tanssilliseen rytmiin sisältyy sanomaa vahvasti elämän itseisarvoista ja merkityksestä. Kauneudesta! Ja Rakastamisen Tärkeydestä!! ..kuulostaa ehkä kliseeltä.. mutta kenellekään, joka ko arvot on omakohtaisesti joutunut/saanut kokea ne ovat kaukana kliseestä.. Ne empivät ja arpovat jotka Rakkautta ja Kauneutta sokeasti etsivät!..

      ..Kiitos Suuri kahdesta hyvin vahvasta ja voimaa antavasta Konsertista!!

      -kw

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe