Netin seksikauppojen hintavertailu

Tilaaja

Onko kukaan verrannut eri seksitavaraa myyvien liikkeiden hintoja? Tarkoituksena olisi tilata
mm. dvd, dildo ja geishakuulat. Oletteko havainneet että jokin saitti olisi selvästi muita kalliimpi tai joku vastaavasti edullisempi...?

23

2884

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitää
      • Anonyymi

        Aika kallis tää hotlipsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kallis tää hotlipsi.

        Eikä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole.

        Kallis on hotlips.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallis on hotlips.

        ei ole.


    • Make

      on sexshoppi.net

      • Onkohan?

        Tollanen löyty http://www.superhotlips.net
        On vissiin jonkunlainen poistomyymälä netissä.


    • Anonyymi

      Tämä on ikivanha ketju, mutta itse totesin kun tein hintavertailun että ihmeellinen huone halvin seksikauppa.
      https://ihmeellinenhuone.fi/

      Erityisen kalliita olivat juuri nämä radiossakin mainostavat kaalimato, huippukiva jne.

      • Anonyymi

        Fleshlightit o näköjää suht halpoja täällä www.finnshoppi.fi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fleshlightit o näköjää suht halpoja täällä www.finnshoppi.fi

        Sun finnshoppi on konkurssissa. Ei sellaisesta kukaan mitään tilaa.


    • Anonyymi

      Tarviitko opetusta noiden käyttöön?

      • Anonyymi

        Tarvin. Sinäkö opetat geishakuulien käyttöä?


    • Anonyymi

      Rakastelen naapurin vaimoa, tämä tulee halvaksi koska naapuri myös elättää hänet eikä minulta kulu rahaa lainkaan.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt antishop.fi Jyväskylässä. Tulee tosi nopeasti toimitukset ja valikoima on hyvä. Hinta saattaa olla joidenkin tuotteiden osalta hiukan kalliimpi kuin halvin markkinoilta löytyvä, mutta samaan settiin kun on tilannut sellaisia mitä ei muualta ole löytynyt, niin kokonaishinta postikuluineen on ollut sopiva.

    • Anonyymi

      Anti S. ei ole halpa, on toki halvempi ku kaalimato mutta se onkin superkallis.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei tuo mikään todellinen hintaopas. siellä on vain kauppoja jotka ovat maksaneet sinne itsensä ja sinäkin taidat saada rahaa näistä linkeistä.
        Mikään tuon hintaoppaan linkin kaupoista ei ole lähellekään Suomen edullisimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo mikään todellinen hintaopas. siellä on vain kauppoja jotka ovat maksaneet sinne itsensä ja sinäkin taidat saada rahaa näistä linkeistä.
        Mikään tuon hintaoppaan linkin kaupoista ei ole lähellekään Suomen edullisimpia.

        Joo "hintaopas" on linkkisatama jolla sen ylläpitäjä tienaa rahaa , ei se ole mikään rehellinen hintavertailu.


    • Anonyymi

      Aikaisemmin joku nainen kertoi nähneensä museossa sellaiset pitkävartiset "munapihdit" Joku kyläseppä takonut pajassaan 1800-luvulla. Niissä oli parinkymmenen sentin kahvat ja niiden päässä terävät leikkurit. Terien alla oli kiintonainen kuppi. Leikkurit laitettiin varovasti pääsin haarojen väliin ja puristettiin vain kahvat yhteen. Pässi (Oinas) lähti juoksemaan ja munat jäivät automaattisesti leikkurin terien alla olevan kupin sisään! Hän kertoi myös että niitä olisi valmistettu teollisesti 1900-luvun alussa englannissa? Uskon että niillä voi yhtä hyvin käyttää pässien rinnalla myös muiden salvamiseen. Hän oli nähnyt samanlaiset, uudet punaiset naapurinsa kesämökillä. Osaako kukaan neuvoa saako näitä jostain ostettua vai onko ne valmistanut taas joku "sepoä"?

      • Anonyymi

        .."seppä" ?


      • Anonyymi

        Haluaisin tällaiset. Tuntuisi ihanalta omistaa leikkurit vaikka en niitä tarvitse käytössä! Kiihottaa vain siksi että en ole koskaan nähnyt sellaista työkalua en ole kuullutkaan!! Ilmota mulle jos saat jotain tietoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin tällaiset. Tuntuisi ihanalta omistaa leikkurit vaikka en niitä tarvitse käytössä! Kiihottaa vain siksi että en ole koskaan nähnyt sellaista työkalua en ole kuullutkaan!! Ilmota mulle jos saat jotain tietoa!

        Mitkä ihmeen leikkurit??
        Ei sellaisia ainakaan seksissä käytetä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe