Semmosta vaan kysyisin kun olis mahdollisuus asentaa Windows XP Professional(laittomasti kopioitu) koneeseen, että onko se kovinkaan "turvallista"??? EN tiedä tarkkaan mutta olen jostain lukenut että se lähettäis jotain tietoa microsoftille ja siinä olis joku "Windows Product Activation".
Win XP Pro kopio
8
1410
Vastaukset
- dunc
muuten ihan turvallista mitä nyt nuo madot vähäsen hilluu :D
- yx_blondi
Hyvin se sinne asentuu, kokeile vaikka! Ei Bill-setä sun kopiostas piittaa, Mikkisoftalla on parempaaki tekemistä kuin vahtia jokaikistä teiniä että onko jollakin kenties piraatti-Xp. Asennus sujuu ihan hyvin jos sait vielä sarjanumeronkin. Yx pikku haittapuoli tossa sun kopioxp:ssä on, toivottavasti se ei haittaa: 30 päivän jälkeen Xp:si ei enää käynnisty jos et oo tehny sitä "Windows Producd Activation" -juttua. Mutta siitä selviät helposti,kun asennat Xp:n kerran kuukaudessa uudestaan, helppoa!
- Hjordis consulting
Älkääs nyt taas jauhako puppua siellä, jos se sun xp:s on corporate edition niin sitä ei edes tarvitse aktivoida ja ei siinä sen enemmän madot ynnä muutkaan hillu koska sen saa ihan yhtälailla päivitettyä kuin ostetunkin !!! Tietenkin jos sitä ei päivitä, niin...
- Semi
Kenellä tyhmällä _ei_ ole aktivointi vapaata versioo XP:stä???
- meikkis
Semi kirjoitti:
Kenellä tyhmällä _ei_ ole aktivointi vapaata versioo XP:stä???
Ja paljon se haittaakin elämääni, oikein paljon...heh...
- Mojo
Ei tarvita mitään aktivointeja (yxblondi voi tarvita), päivitykset asentuu vaivatta, kukaan ei ole kiinnostunut käyttiksesi aitoudesta.
- yx_blondi
Hepsankeikkaa, kuinkan minä nyt noin väärässä olin! Eihän Xp tietenkään mitään aktivointeja vaadi, kylläpäs olin tietämätön!
- tristan
enpä käyttäs kaikkeen ,vaikka joku väittää että
niitä ei kiinnosta laiton versio ,nii oon toista mieltä ,testattu on ja perusteeellisesti
vz:llä ,stealtterilla ,
taitaa olla arizonasta tuleva attacki , joo ja kun
tarkistan tarkemmin niin bill fakes ymm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960