Ei ole sinulla hajuakaan siitä että olet saanut ihailijan.Joka kerta kun jutellaan,sydän lyö tuhatta ja sataa, mutta en sitä näytä...en voi sitä tehdä!Hymysi on niin ihanan kaunis.Tummat silmäsi sirrissä tummien ja tuuheiden ripsien takana...hymyilet...kerrot itsestäsi ja puhut kaikesta...Olet niin ihana!!!Minun on kuitenkin vaiettava ja pidettävä tunteeni sinua kohtaan salassa...Parempi niin koska milloinkaan et voisi minuun ihastua...Olet onnellinen.En tahdo onneasi pilata!!!Säilytän sinut salaa sydämessäni...etkä edes sinä sitä tietää saa... -salaisuus-
tumma mies-02/03-
7
822
Vastaukset
- olet
horo
- Nainen
...Ja näin sanoo kuka?Ei kannata käydä haukkumaan kun yritän olla hienovarainen tässä asiassa.Mielummin minä tänne kirjoitan nimettömänä kun menen hajoittamaan heidän perheonnensa!...En ole sellainen ihminen!!!Etkö itse ole koskaan tuntenut ihastumista sellaista ihmistä kohtaan jonka kanssa asiat vaan menee yksyhteen?...Uskallan epäillä.Eihän tässä olekaan aikomusta aloittaa mitään kuumaa salasuhdetta tätä varattua miestä kohtaan kunhan nyt puran mieltäni tänne. Jotkut ihmiset vaan vetävät herneen nenäänsä niin helpolla tällaisessa asiassa...Äläkä unohda sitä että Varsinais-Suomessa voi olla useita TUHANSIA vaihtoehtoja joista vain yhtä tarkoitan!!!
- -03
Miksi sinun pitää salassa minua ihailla?
Mistä tiedät olenko onnellinen?- ei ihastunut - vaan Rakastu...
En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta teksti olisi voinut olla kirjoittamani.
Vastaan että siksi salaa kun olet esimieheni ja minua paljon nuorempi.
Tekisin itseni naurettavaksi. Lisäksi olemme molemmat varattuja, vaikket tiedä että minä tiedän.
Olet niin onnellisen oloinen, elämäsi on kunnossa. - salaisuus
Olet perheelinen ja vaimosi on lähes täydellinen.Vaikutatte niin onnellisilta.Enhän toki voi tietää sinun onnestasi mutta kaikki näyttää olevan niin hyvin teidän elämässänne...En uskaltaisi sinulle silmäkkäin tunteitani paljastaa...en koskaan voisi sitä tehdä...liian paljon kärsijöitä!!!Tyydyn vain katselemaan sivusta...
- läheltä
ettette ole pettäjiä kaikki, aikuisia lapsellisine leikkeinenne, miettikää nyt vähän mitä touhuatte tai edes ajattelette, aika pahalta kuulostaa nyt jo.
- salaisuus
...pitää olla jännitystä.Eihän tässä kukaan ole ketään pettämässä.Se mies on vaan niin upea ihminen...ja avutuu minulle aina kun nähdään.Juttelee,kertoo omasta elämästään jne...
Joskus vaan sattuu "ihastumaan" vääriin miehiin eikä sille mahda yhtikäs mitään...Tyytyy vain hiljaisuudessa seuraamaan sivusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760