Vaatteita isommille

Muoditon

Mistä te tukevat ihmiset löydätte kauniit vaatteenne? Kalliista erikoisliikkeistä? Teette itse? Haluaisin suht istuvia, sopivia kaaria korostavia puseroita ja farkkuja joissa ei takataskut korosta takamuksen leveyttä... Kapp'Ahlilla on oma mallistonsa, mutta 48 koko on aina kortilla tai eivät mahdu nekään. Ja meneekö kangasta todella niiiin paljon enemmän kuin minkä enemmän ne isot vaatteet maksavat??

8

1206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

....

• GB.

Lindexillä ja sappälässä ainakin on omat isot mallistonsa, samoin h&m:llä. Tosin vaatteiden istuvuus ei aina ole parhaimmasta päästä. paljon riippuu siitä, minkä mallinen olet. Samoin jotain arkisempia vaatteita oon ostanut anttilan postimyynnistä.

• Mie

Olen tilannut itselleni vaatteita Ellokselta ja Josefsonsilta. Kokoja löytyy (myös Plus-mallistot) ja vaatteet ovat aika kivoja. ;)

www.ellos.fi
      www.josefssons.fi

• Nubis

Ellos on minunkin suosikkini, normaalimallistostakin löytyy yleensä 46/48 ja erikseen vielä Plus-mallisto. H&M kuvastostakin löysin kokoani mutta myymälässä niitä ei enää olekaan. Josefssonin kuvastosta kiinnosti lähinnä jumppavaatteet, niitäkään kun ei alan liikkeistä tahdo löytyä kunnollisia isoissa koissa.

• Tuija
        Nubis kirjoitti:

Ellos on minunkin suosikkini, normaalimallistostakin löytyy yleensä 46/48 ja erikseen vielä Plus-mallisto. H&M kuvastostakin löysin kokoani mutta myymälässä niitä ei enää olekaan. Josefssonin kuvastosta kiinnosti lähinnä jumppavaatteet, niitäkään kun ei alan liikkeistä tahdo löytyä kunnollisia isoissa koissa.

semmonen postimyyntifirma kuin Cellbes myy suuriakin kokoja, muistaakseni 54 asti. Siellä on hyvää tavaraa, mutta myös huona, itse olen ostanut sieltä paljon vaatteita.

• Kivaa

Käypä katsomassa sivuja
      http://www.friendtex.com/indhold.asp?id=6

Minä itse rakastan näitä vaatteita. Ne joustaa eikä rypisty. Ja mitä mukavampaa kuin koitella niitä omassa kotona kotikutsuilla.

Kokeile !

Ps en muuten ole myyjä, olen vain sairaan ihastunut niihin ja uusi mallisto on juuri ilmestynyt

• tanjuska

laihduta hyvä ihminen, niin löydät takuulla sopivia vaatteita normaalikokoisten osastolta!!!

• laihduttava

Onko tullut mieleen, että laihduttava ihminenkin tarvitsee vaatteet päällensä?
        Itse olen 116kg ja laihtunut nyt 9kg, niin varmasti tarviin vielä pitkän aikaa isoja vaatteita ennenkö saavutan normaalipainon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen