Moikka kaikki.!
mitä mieltä ootte siitä,jos kax oinast on yhdessä?!
mä olin yhden oinas pojan kanssa ja itekki
oon oinas..Ja meillä oli hirveen samanlaiset ajatukset ja molemmat oli itsepäisii :)
Mut meille tuli riita ja bänxit.!
Mut kuitenkin mulla on sitä hirvee ikävä :(
Johtuux meidän riidat horoskoopista?
Eli siis eikö kaks samaa horoskooppia omaavaa tyyppiä voi olla yhdessä?
Vai johtukohan meidän riidat jostain muusta?
OiNaS & OiNaS?!
7
1193
Vastaukset
- Tosikko
Kyllä ihmisten välisiin suhteisiin vaikuttavat ihan muut asiat kuin se, minä päivänä joku on sattunut syntymään. Olennaisia tekijöitä ovat perityt ominaisuudet, kasvuympäristön vaikutus, muu elämänkokemus ja myös ihan vain senhetkinen elämäntilanne. Horoskoopit ovat järjenvastaista pötyä eikä niiden kannata antaa hallita omaa elämää!
- Oinas-iines
..mutta jos ei suhtaudu horoskooppeihin liian vakavasti ja totisesti, löytää noista luonnehoroskoopeista kuitenkin jonkinlaisen osviitan.
- lyyti
Mä oon kans oinas ja mun mies on myös ja ollaan oltu yhessä jo 5 vuotta, joten kyllä mie uskon et kaks oinasta voi olla yhessä...
- oinas-iines
-Ei johdu.
-Kyllä samat merkit voivat olla yhdessä. Kumpikin tunnistaa silloin kumppanissaan samat - omat hyvät ja huonot ominaisuudet. Vaatii tietysti myös elämänkokemusta yleensäkin kuinka huonojen päivien yli pääsee.
Opettele sinäkin pikkuhiljaa sietokykysi kasvattamista ja pidennä sytytyslankaa ruutitynnyrissäsi, silloin kerkeät jopa estää muutamia kohtalokkaita räjähdyksiä elämäsi varrella. Tiedäthän kuinka mukava, eläväinen ja vastustamaton pakkaus oinas-ihminen parhaimmillaan on. - MInde
No moi!
Mul oli kuule ihan sama juttu tos viime keväänä. Mä oon kans oinas ja olin yhen oinas jäbän kans.. Meil ei ollu riitoja mut oltiin kyl liianki samanlaisia..meil meni sit poikki ja nyt pärjätään paremmin ku ollaan vaan kavereita! Kyl mä ainaki uskon et se on horoskoopist kii! Enkä mä tuu oikee toimeen oman äitini kans ku seki on oinas ja ollaan molemmat oikeita kovapäitä :) En kuitenkaa oo mikää 13 v vaan oon ihan aikuinen ihminen!- -Lisbeth-
Mä olen sun kanssa eri mieltä. Ei horoskoopilla tavallaan ees voi olla mitää tekemistä ystävyyden ja muun sellasen kanssa. Horoskooppeja ei muutenkaan kannata uskoa(ja ainakaan mä en ees halua uskoa...) koska suurin osa on kuitenki tuulesta temmattuja juttuja...
- oinas
mä ja mun bestis ollaan molemmat oinaita (oltu jo pari vuotta) ja meillä ajatukset kulkee ihan samaa tahtia ja ollaan tosi samanlaisia muutenkin, joskus jopa sanotaan tai tehdään jotain ihan yhtäaikaa kuin yhteisestä sopimuksesta :) se on ihan siistiä.. mulle se on niinku sielunkumppani, tosi rakas tyyppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107