parhaat animaatiohahmot

Togga Cop

Mä ainakin tykkään animaatiosarjoista Simpsonit ja South Park. Paras Simpsoneissa on Homer ja paras south parkissa on mr Hankey, eli se kakka joka hyppii ympäriinsä ja jättää aina likaiset jälkensä. Mitkä ovat teidän parhaimpia animaatiohahmoja?

6

1838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJopas

On Nalle Luppakorva. Viehättävä sarja kaiken kaikkiaan, Luppakorvassa on luonnetta. Heikki Määttäsen ääni nostaa pisteitä entisestään.

Muita huippuja: Alfred J. Kwakissa on paljon hyviä hahmoja, jotka kehittyvät ja ovat moniulotteisia.

Muumeissa on mahtavia tyyppejä, suosikkina Muumipeikko.

Simpsoneissa lempparini on varmaan.... Lisa? Tai Bart. Tai Apu! :D Ehkä sittenkin Ned Flanders. :D :D

Mitähän vielä... Myyrä ja Pingu. Kumpikaan ei puhu ihmistenkieltä mutta ilmaisee itseään silti loistavasti. Pingulla on asennetta, vähän kuriton tapaus joskus. Samaa sarjaa on vielä Late Lammas, hulvaton tapaus ilmeineen ja ideoineen.

Leffapuolelta Kikin lähettipalvelun nimihahmo, noitatyttö Kiki on hyvä tyyppi. Samaistun :D Ghiblin muissakin elokuvissa on hyviä ja mielenkiintoisia hahmoja, Totoro, kissabussi... Huh.

Disneyltä Stitch on aika tapaus. :D Ei ainakaan niin mustavalkoinen, vaan kehittyy tuhovimmaisesta avaruusotuksesta ihan kelpo kaveriksi.

• Togga Cop

NoJopas sehän se siellä. Me olemme keskustelleet joskus aikaisemmin animaatioista, mutta nyt minä sattumalta loin uuden nimen itselleni juuri eilen.

• Punainen sika tulee mieleen ensimmäisenä. Näin sen yli kymmenen vuotta sitten televisiosta ja se jäi todella mieleen.

Funky cops-kaksikko. Animoidut parodia-poliisit taannoin YLE2:n esittämässä sarjassa.

Disneyn piirretyissä on useitakin hyviä hahmoja. Esim Cruella De Vil, svengaava Hotti-Katti... Unohtamatta tietenkään itse Aku Ankkaa. Vanhat Aku-pätkät on hervottomia.

Pikku-Myy Elina Salon äänellä on nmyös mainio.

• Togga Cop

Onko se svengaava hotti-katti Aristokateista?

• Togga Cop kirjoitti:

Onko se svengaava hotti-katti Aristokateista?

Nimenomaan Aristokateista. Duppauksen ääninäyttelijänä muuten mainio bluesmuusikkomme Pepe Ahlqvist.

• Erkkan kaveri Spip

Mun mielestä ehdottomasti paras on Butters Stooch (South Park), tykkään myös Family Guysin Mort Goldmanista sekä Brian ja Stewie Griffinistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      20
      2752
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      184
      2533
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1444
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      245
      1261
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1147
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      970
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      957
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      864
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      132
      830
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43