Paljon kannattaa maksaa melkein uudesta(max 2v vanhasta)2 tai 4-Tahti 2 heppasesta...niin ja onko kellään myytävänä?
Yamaha tai Honda
4
575
Vastaukset
- re...
MInä maksoin uudesta Honda 5 BF -nelitahtikoneesta 850 eur 2 viikkoa sitten...toiminee hyvin referenssinä.
- Kysymys
Saako kysyä mistä sait Hondan moiseen hintaan? Ovh jotain 1300 ja tarjous lyhyestä jotain 1050 euroa. Sait kyllä halvalla...
- miettivä
ite ostin aikoinaan 2v vanhan hintaan 3000mk. se oli se vanhempi malli. tämä uudempi malli ei ole pienellä veneellä uistateltaessa niin hyvä kuin vanha, sillä tässä vanhassa on se viskokytkin, jonka takia sillä ei voi edetä tyhjäkäynti nopeudella, joka on pienellä veneellä uistateltaessa sopiva vauhti. tässä uudessa moottorissa täytyy painaa kaasua jonkin verran ennen kuin rupelli alkaa pyörimään ja sitten kun se alkaa pyörimään, niin vauhti on jo pienelle veneelle liian kova jos uistatellaan. moottorisahoissa on myös käsittääkseni sellainen viskokytkin, jolloin kaasua painettaessa alkaa terä liikkumaan. moottorisahoilla sahataan kylläkin kaasupohjassa eikä tyhjäkäynnillä.
- Ykä
itse kysymykseen kantaa ottamatta toteaisin väärinkäsitysten välttämiseksi, että Hondan 2-heppasessa ei ole visko- vaan keskipakokytkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756