12.4.08 Oslossa biisit olivat seuraavat (lista peräisin Aftenpostenin sivuilta).
Unbreakable Tour
Sted: Oslo Spektrum
Publikum: ca 6500
Dette spilte de:
Larger Than Life
Everyone
Any Other Way
You Can Let Go
Unmistakable
I Want It That Way
Sololåt av Howie
Show Me The Meaning Of Being Lonely
More Than That
Helpless When She Smiles
Trouble Is
Incomplete
Sololåt av A.J
Panic
Everything But Mine
Sololåt av Nick
Quit Playing Games (With My Heart)
As Long As You Love Me
All I Have To Give
I’ll Never Break Your Heart
Inconsolable
Sololåt av Brian
The One
Treat Me Right
The Call
Everybody (Backstreet’s Back)
Ekstranummer: Shape Of My Heart
Settilista?
..............................
1
829
Vastaukset 1
- BSB
Näytti olleen sama setti meilläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241355
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411229Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain771203Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571026- 63901
- 83871
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513697Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S42690- 65677
- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14560- 32539
- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
- 29479
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 51461
- 24437