alkuraskaus + löysä vatsa

rv 4+4

Tällastaalotusta en ihan heti ainakaa löytänyt..Eli onko joku muu joka kärsii/on kärsinyt löysästä vatsasta/ripulista/vatsakivuista/ilmavaivoista, jostain noista oireista raskauden alkuvaiheessa? Mulla alko eilen sellanen ripulimainen uloste, ja nytteki vääntää vatsaa.. Ihanaa odotusta vaan jos tää jatkuu monta kuukautta!

12

34205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

      Joo kyllä mulla oli alussa maha ihan sekas ja väänsi alkuraskaudessa. Meni se sit muutamas viikos ohi. en muista enää tarkasti. Ja mul oli viel aika karsee närästyskin siin alussa syönnin jälkeen. Tsemppii! :)Kyl se siit...paitsi ku yhest vaivast pääsee, niin uutta pukkaa, heh. ;) Mut ihanaa aikaa kuitenkin.

    • pari päivää...

      maha löysällä, sitten pari päivää kovalla, jne. Nyt on jatkuvaa ripulia jo 4 vrk :-/ ja nyt siis rv 15

    • rv 4+4

      vastauksista..! helpottaa kuulla että edes yhdellä tai kahdella on ollut löysä vatsa ja vatsanväänteitä..ku tää tuntuu niin ihmeelliseltä että mistä kummasta tällanen vatsatautiolo voi johtua?? Voihan tää tietysti olla sellanenki..

    • ripuli ja osalle

      ummetus..

      alkuraskaus yleensä aktivoi elintoimintoja joten toi sopii hyvin kuvaan.

      onnea odotukseen! mulla on ummetuksen puolella eikä sekaan kivaa ole..

    • Jihuuu

      Minulla on ollut kyseinen vaiva jo sen pari kuukautta.. Eikä enää naurata, jos joutuu kymmenen kertaa päivässä juoksemaan vessaan jotta kerkeää.. terkuin rv15.

    • kuratautia huhhuh

      kerronpa vielä oman kokemukseni raskauksista.
      Monet odottajat oksentaa alkuraskaudessa, minä se vaan olen kuralla ja kamalasti tulee ilmavaivoja.Ja on mulla huono olokin. Ikinä en ole oksentanut!

      Lisäksi tässä raskaudessa (rv 18) olen sairastanut oikeita mahatauteja jo kolme kappaletta. Hyvää on se ettei paino ole noussut alusta kuin pari kiloa.
      Onneksi vatsa ja vauva kasvaa.

      • muuten

        tiedät että ne on ollu mahatauteja? eikä vaan raskausyrjöömistä ja ripulia? ku noin monta on ollu..


    • turvonnut pallero

      Minä onneton sitten oksennan ja ripuloin... Ilmavaivat öisin. Voi tätä ihanuutta. Rv9

    • lapsitulloo!

      Samma här, raskausviikolla 6 ollaan ja ensimmäinen oireeni olikin varsan täydellinen sekoaminen. Söimme samaa ruokaa mieheni kanssa, ja ihmettelin miksei hänellä vatsa kiertänyt. Sitten turposi tissit ja nännit kipeytyi, sitten jäikin kuukautiset pois ja tuli alavatsan ja selän kolotusta. Sitten muutama päivä ääretöntä väsymystä. Tänään aamulla ensimmäinen pieni kuvotus, pahoinvointia ei muuten ole.

      Mitäs sitte seuraavaksi? :D

    • gargsd

      ^ Sitähän se minäkin. Eli tällainen olo hyvinkin VOI olla ennen kuin kuukautiset edes ovat jääneet pois. Prkl kun kaikki inkuttaa, että vasta sen jälkeen pitäisi tulla oireet, mutta minulla kuukautisten pitäisi tulla viikon päästä, mutta raskausoireet ovat aivan selvät. (maha turvoksissa, nippailee ja on löysällä, huimaa ja veristä vuotoa noin puoli teelusikallista) Testiä en ole vielä tehnyt, mutta olen aivan täysin varma että se on positiivinen.

    • Sh

      Mulla on ollut vatsa löysällä ensimmäisten viikkojen aikana. Nyt on sitten aivan kauheet ilmavaivat kehissä. Varsinkin yöllä ja jos olen töissä niin aivan kauheeta kun saa vetää kummasti sisäänpäin ettei töräytä torvea jonkun potilaan vieressä.

    • Habsu

      Mulla oli maha todella löysällä n. Rv 7-12.. Myös kovia vatsanväänteitä :/ sitten loppui samaan aikaan kun paha olo ja kuvotus joten liittyivät kai toisiinsa :) kyllä se ohi menee, vaikka pitkältä ajalta se tuntui. Inhottava vaiva :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe