Vesimies ja vaakanainen

Linda-mummeli

Tapasin vesimieheni parikuukautta sitten ja kaikki on ollut sen jälkeen sekaisin. Päiviin ei tahdo muuta mahtua kuin hän... Ja olen elänyt tätä taivalta jo aika matkan ja nähnyt ilot sekä riemut kuten surut ja murheetkin.
Näiköhän kestää ...

7

1846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielelläni...

kuulisin kokemuksia kyseisestä "liitosta". Olen itse tutustunut ensimmäiseen veskari-ihmiseen ihan vastikään.

• Linda-mummeli

Hän on ihana, hellä ja huomaavainen ja osaa niitä juttuja jotka on minulle tosi tärkeitä. Ja osaa pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.
        Pelottaa vaan se onko liiankin kiinnipitävä. Edellinen suhteeni tukehtui tilan puutteeseen, vaikka en ole ihan helposti luovottavaa sorttia, kestin yli 30 vuotta. Aika näyttää

• mielelläni
        Linda-mummeli kirjoitti:

Hän on ihana, hellä ja huomaavainen ja osaa niitä juttuja jotka on minulle tosi tärkeitä. Ja osaa pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.
        Pelottaa vaan se onko liiankin kiinnipitävä. Edellinen suhteeni tukehtui tilan puutteeseen, vaikka en ole ihan helposti luovottavaa sorttia, kestin yli 30 vuotta. Aika näyttää

vesimieheni tuntuu olevan tuota kaikkea, josta alussa mainitset. Minulla taasen ei lähestulkoonkaan ole noin pitkää suhdetta takana. Olet kyllä aikamoinen mummeli, kun olet kestänyt nuinkin kauan tukehtumatta jo aiemmin. Mitä oman tilan puuttuminen oli sinulle?
        Itsestäni tuntuu tällä hetkellä niin hyvältä, etten omaa tilaa niin kaipaisikaan.

• Linda-mummeli
        mielelläni kirjoitti:

vesimieheni tuntuu olevan tuota kaikkea, josta alussa mainitset. Minulla taasen ei lähestulkoonkaan ole noin pitkää suhdetta takana. Olet kyllä aikamoinen mummeli, kun olet kestänyt nuinkin kauan tukehtumatta jo aiemmin. Mitä oman tilan puuttuminen oli sinulle?
        Itsestäni tuntuu tällä hetkellä niin hyvältä, etten omaa tilaa niin kaipaisikaan.

Kai olen tyypillinen vaaka toisten huomiooon ottamisessa ja miellyttämisessä. Elin hyvin pitkälle perheelleni, eipä siihen edelliseen elämään olisi muuta mahtunutkaan töissä käynnin ja opiskelun lisäksi.

Nyt olen tosi tyytyväinen omasta ajasta ja mahdollisuuksista, vaikka vieläkin päivät tahtoo venyä ja täyttyä liiaksikin.
        Etenkin nyt uuden suhteen myötä, koskettaa valtavasti hänen vastuuntuntonsa ja hellyytensä ja kaikki muut ihanat jutut, mitä on tuonut tullessaan.

• New 1952

Voiko hellempää ja ymmärtäväisempää ja toiset huomioon ottavampaa ihmistä löytyä kuin tämä VESIMIES, jonka olen lahjana saanut lähelleni. Varmaan paras ihmissuhde kohdallani kautta aikojen. Päättäväinen ja jämäkkä lisäksi, kuten miehen tuleekin olla, taidan olla korviani myöten rakastunut lähes kuuskymppisenä.

• veskari itsekin

minun ex-vesimieheni on täysi peto, tunteeton paska.

• ei pelaa

vaaka ja vesimies ei toimi,vaikka tähdet muuta väittää? itsekkin kohtasin vesimiehen lukemattomien muiden merkkien perään,itse luonne iloinen ja sosiaalinen,hän itse kummajainen,kaukana omissa ajatuksissaan,outo huumori,mustasukkainen kuin piru,mutta itse heittää läppää hamehelma väen kanssa,näkemättä siinä mitään pahaa? aivan outo rotu.naiselta vaatii pedissä temppuja,itse ei ole antaa muuta kuin housut pois ja pukille,hyi hitto sentään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1808
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1633
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1261
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      94
      975
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      965
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      66
      882
    Aihe