Tapasin vesimieheni parikuukautta sitten ja kaikki on ollut sen jälkeen sekaisin. Päiviin ei tahdo muuta mahtua kuin hän... Ja olen elänyt tätä taivalta jo aika matkan ja nähnyt ilot sekä riemut kuten surut ja murheetkin.
Näiköhän kestää ...
Vesimies ja vaakanainen
7
1811
Vastaukset
- mielelläni...
kuulisin kokemuksia kyseisestä "liitosta". Olen itse tutustunut ensimmäiseen veskari-ihmiseen ihan vastikään.
- Linda-mummeli
Hän on ihana, hellä ja huomaavainen ja osaa niitä juttuja jotka on minulle tosi tärkeitä. Ja osaa pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.
Pelottaa vaan se onko liiankin kiinnipitävä. Edellinen suhteeni tukehtui tilan puutteeseen, vaikka en ole ihan helposti luovottavaa sorttia, kestin yli 30 vuotta. Aika näyttää - mielelläni
Linda-mummeli kirjoitti:
Hän on ihana, hellä ja huomaavainen ja osaa niitä juttuja jotka on minulle tosi tärkeitä. Ja osaa pitää minua kuin kukkaa kämmenellä.
Pelottaa vaan se onko liiankin kiinnipitävä. Edellinen suhteeni tukehtui tilan puutteeseen, vaikka en ole ihan helposti luovottavaa sorttia, kestin yli 30 vuotta. Aika näyttäävesimieheni tuntuu olevan tuota kaikkea, josta alussa mainitset. Minulla taasen ei lähestulkoonkaan ole noin pitkää suhdetta takana. Olet kyllä aikamoinen mummeli, kun olet kestänyt nuinkin kauan tukehtumatta jo aiemmin. Mitä oman tilan puuttuminen oli sinulle?
Itsestäni tuntuu tällä hetkellä niin hyvältä, etten omaa tilaa niin kaipaisikaan. - Linda-mummeli
mielelläni kirjoitti:
vesimieheni tuntuu olevan tuota kaikkea, josta alussa mainitset. Minulla taasen ei lähestulkoonkaan ole noin pitkää suhdetta takana. Olet kyllä aikamoinen mummeli, kun olet kestänyt nuinkin kauan tukehtumatta jo aiemmin. Mitä oman tilan puuttuminen oli sinulle?
Itsestäni tuntuu tällä hetkellä niin hyvältä, etten omaa tilaa niin kaipaisikaan.Kai olen tyypillinen vaaka toisten huomiooon ottamisessa ja miellyttämisessä. Elin hyvin pitkälle perheelleni, eipä siihen edelliseen elämään olisi muuta mahtunutkaan töissä käynnin ja opiskelun lisäksi.
Nyt olen tosi tyytyväinen omasta ajasta ja mahdollisuuksista, vaikka vieläkin päivät tahtoo venyä ja täyttyä liiaksikin.
Etenkin nyt uuden suhteen myötä, koskettaa valtavasti hänen vastuuntuntonsa ja hellyytensä ja kaikki muut ihanat jutut, mitä on tuonut tullessaan.
- New 1952
Voiko hellempää ja ymmärtäväisempää ja toiset huomioon ottavampaa ihmistä löytyä kuin tämä VESIMIES, jonka olen lahjana saanut lähelleni. Varmaan paras ihmissuhde kohdallani kautta aikojen. Päättäväinen ja jämäkkä lisäksi, kuten miehen tuleekin olla, taidan olla korviani myöten rakastunut lähes kuuskymppisenä.
- veskari itsekin
minun ex-vesimieheni on täysi peto, tunteeton paska.
- ei pelaa
vaaka ja vesimies ei toimi,vaikka tähdet muuta väittää? itsekkin kohtasin vesimiehen lukemattomien muiden merkkien perään,itse luonne iloinen ja sosiaalinen,hän itse kummajainen,kaukana omissa ajatuksissaan,outo huumori,mustasukkainen kuin piru,mutta itse heittää läppää hamehelma väen kanssa,näkemättä siinä mitään pahaa? aivan outo rotu.naiselta vaatii pedissä temppuja,itse ei ole antaa muuta kuin housut pois ja pukille,hyi hitto sentään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956757Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972