Kaikki jokta ovat lähdössä Alanyaan

iiikkii

Minäs päivänä ootte lähössä? Mihinkäs hotelliin? Matkan pituus? Hullu lomafiilis jo päällä :) En malta odottaa. Itse lähdössä 10.5. Sunpark Gardeniin ja viikoksi vain. Toivottvasti lämpöä piisaa! Ainiin onko ensimmäinen reissu Alanyaa? Minulla tämä on jo kolmas, ihana paikka :)

72

10953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turkey <3

      Me ollaan lähdössä 24.5 Alanyaan hotelli on sama Sunpark Garden. Toinen reissu Alanyaan on tiedossa. Ihan huippu paikka! Haluais jo lähtee sinne lämpimään :)

      • ~iloveturkey~

        myökii mennään tonne sillon, ei jaksas millään oottaa :D maailman paras loma tulossa


    • tips

      Kolmas kerta tulee meilläki. 7.6 lähetään ja kaks viikkoo ollaa :)Hotellist ei olla viel iha varmoja. I love Alanya

    • Kristiina--

      Toista kertaa Alanyaan, kesäkuun puolivälissä. Alaaddin Beach Hotelli. Viikon reissu :)

      • kku

        Juu täällä ollaan kans lähdös 3.5 ja hotelli on Blue star club dem, joka ei ole ihan alanyassa vaan 12 km johonki suuntaan. :)Onko kenelläkään muuten tietoa tästä hotellista? Ihan hyvältä kyllä vaikutti. Viikko ollaan ja eka kertaa kans. Ei jaksa millään odottaa!!!!


      • Ihguuuuuuuu
        kku kirjoitti:

        Juu täällä ollaan kans lähdös 3.5 ja hotelli on Blue star club dem, joka ei ole ihan alanyassa vaan 12 km johonki suuntaan. :)Onko kenelläkään muuten tietoa tästä hotellista? Ihan hyvältä kyllä vaikutti. Viikko ollaan ja eka kertaa kans. Ei jaksa millään odottaa!!!!

        Ihana kellari siinä hotlassa!


      • -Ria-
        kku kirjoitti:

        Juu täällä ollaan kans lähdös 3.5 ja hotelli on Blue star club dem, joka ei ole ihan alanyassa vaan 12 km johonki suuntaan. :)Onko kenelläkään muuten tietoa tästä hotellista? Ihan hyvältä kyllä vaikutti. Viikko ollaan ja eka kertaa kans. Ei jaksa millään odottaa!!!!

        Myö ollaan kans menossa samaiseen hotelliin ja samaan aikaan. Koekemusta ei ole tuosta hotellista, mutta vaikutti ihan kivalta. Kovasti jo odotellaan reissua:) Millaisella porukalla olette menossa? Meitä lähtee minä, lapset (5,7) ja mummo mukaan


    • rapsuli

      Kolmatta kertaa alanyaan, matkaan lähdemme 14.6.-ja palaamme turkin auringon alta 28.6.2008 :). Ja me mennää cleo south princessaan..

      Kolmatta kertaa täälläki mennää:) Matkakuume jo kova:(. Ekä tähä lääkkeetkää auta;D

    • Sanniina123

      Ollaan lähdössä 3 v.tyttäremme kanssa 17.5 ja hotelli on Deturin Blue Star Hotel, jossa supertäysihoito. Olen itse ollut aiemmin Turkissa, ensi kertaa perheen kanssa.

    • E70

      Alanya kutsuu taas, yli 10 kertaa oon ollu siellä. Lähdetään 28.6 kolmeksi viikoksi. Hotellina on Park Alanya!! Ei jaksais enää odottaa!!

    • H&M

      Mekin lähdetään ekaa kertaa viikoksi Alanyaan, hotelli on Hacibey (kommentteja?). HIRRRRRVEÄ matkakuume, mut gradu pitää saada viimeisteltyä pois alta ensiksi ;)

      • Iris

        13:sta kertaa Alanyaan, 2viikkoa...


      • ...
        Iris kirjoitti:

        13:sta kertaa Alanyaan, 2viikkoa...

        6.9 lähdössä kahdeksi viikoksi, hirmu pitkä aika viel mut eiköhän sen jaksa kun on mitä odottaa...:)


      • <3
        Iris kirjoitti:

        13:sta kertaa Alanyaan, 2viikkoa...

        ollaan menossa syyskuun lopulla 2viikkoo!!=) hotelli
        sun park garden! kauhee matkakuume joka päivä käyn täällä lukee kyaymykset vaikka vie noin kauan aikaa on ennenku pääsee lähteen!!! =( ekaa kertaa ollaan menossa ja saa nähdä mitä tuleman pitää ku itse oon vähä sellanen että äkkiä joka paikkaan HETI!!!!=) =)


    • kuukauden päästä

      17.5....7 kerta ja kolme viikkoo:)..mukavaa lomaa kaikille:)

    • -tiia-

      Heippa!viisi parikymppistä nuorta on lähdössä Alanyaan 2.8 kahdeksi viikoksi ja hotellina elegant damlatas! itselläni kahdeksas kerta Turkissa mutta seitsemäs Alanyassa:) ei tiedä kyllä kuinka tästä matkakuumeesta selviää.....se tuntuu tosin olevan krooninen.....

      • veli hopeaa

        pahimpaan puutokseen.


      • thinkkkk
        veli hopeaa kirjoitti:

        pahimpaan puutokseen.

        Alanyaan ekakertaa:))3 viikkoa upeeta mahtavaa:))
        Sokerina pohjalla Alanyan jälkeen lento Los Angelesiin shoppaileen kuukaudeksi iik upeeta.


      • kaverusta

        on lähdössä 2.8 viikoksi Alanyaan. Hotellia emme ole vielä päättäneet, mutta club paradiso on aika vahva vaihtoehto. Jos tiedätte jtn. muita hyviä hotelleja, jossa on all-iclusive niin laittakaa viestiä tänne. Tuo all-inclusive ei nyt ihan pakollinen ole, mutta suotava.


      • hotelliksi
        kaverusta kirjoitti:

        on lähdössä 2.8 viikoksi Alanyaan. Hotellia emme ole vielä päättäneet, mutta club paradiso on aika vahva vaihtoehto. Jos tiedätte jtn. muita hyviä hotelleja, jossa on all-iclusive niin laittakaa viestiä tänne. Tuo all-inclusive ei nyt ihan pakollinen ole, mutta suotava.

        Grand Zaman Gardenpark. Hyvä, hieno parivuotta vanha hotelli mainiolla paikalla. Oltiin siellä viimekesänä ja mennään tänäkin syksynä heti syyskuun alussa =) Nautiskellaan nyt ensin läpöinen kesä suomes ja sit pääseeki taas nauttimaan turkin mahtavasta lämmöstä!!!


    • sinne menossa

      Eli 16.8 ja 2 viikkoa...taitaa olla jo 11 kerta:D Vielä olis siis odottamista, mutta te jotka sinne ennen mua menette nii laittakaa sitten kuulumisia matkan jälkeen tänne!! Ois kiva kuulla:) Hyvää matkaa vaan kaikille!!:)

      • 14.06

        Villa Sunflower.Lähtö 14.06 kuudeks viikoks.
        Järkky matkakuume.Ja vaan yltyi kun maksoin matkan eilen.Kaikille hauskaa lomaa.


    • kanskin

      Hellou,
      myöskin Alanyaan 1.6. kahdeksi viikkoa hotelli Kleopatra Dreams Beachiin... =D
      Ja toinen kerta Alanyassa. Matkakuumetta pukkaa...

    • 26.7

      Toista kertaa Alanyaan. 26.7 kaks viikkoa. Hotelli green garden. 2 2

      • elokuussa

        Elokuun ekalla viikolla Alanya ja Green Garden kutsuu(3 aikuista)!!!Alanyassa käyntikertoja 5..tai 6


      • samaan hotelliin
        elokuussa kirjoitti:

        Elokuun ekalla viikolla Alanya ja Green Garden kutsuu(3 aikuista)!!!Alanyassa käyntikertoja 5..tai 6

        24.8 2 viikkoa green gardeniin.
        Kertokaa sitten kokemukset,vinkit ja muut vinkit hotellista!!
        KIITOS :-)


    • kesterpys

      3.5 eli IHAN kohta jo. Hotellina Hacibey ja viikon mittanen loma.

      • 2tyttelöistä turusta

        mekin samaan hotelliin 1.5..viikon loma..


    • toista kertaa Alanyaan

      Oottelen matkaa kuin kuuta nousevaa!!! Deturin suora lento Oulusta 1.6.2008.

      Muita lähdössä samaan aikaan?

      • turkki fani

        Olen myös lähdössä mieheni kanssa 1.6 suoralla lennolla Oulusta Turkkiin ja Deturilla. Olimme siellä myös vuosi sitten ja oli hyvä reissu.


    • CKK

      Kaverin kans lähdetään viikoksi Cleo Taciin. Minulle jo kolmas kerta Alanyaan, kaverille ensimmäinen.

    • 31.5.08

      Lähtö edessä ja 3 viikkoa. Hotelli Bavyera. Jos on matkaseuraa vailla heteronaiselle niin viestiä tänne niin vastailen kyl.

    • 19.7

      Lähtö 19.7 ja kaks viikkoa ois tarkoitus olla..
      Hotelli Elegant Damlatas..

      Oiskohan jo seitsemäs Alanyan reissu!

      Tulis jo heinäkuu;)

      • 12.7.

        Kolmas kerta ja tällä kertaa yövytään Elegant Damlataksessa. Vielä melkein kolme kuukautta...


      • -*-
        12.7. kirjoitti:

        Kolmas kerta ja tällä kertaa yövytään Elegant Damlataksessa. Vielä melkein kolme kuukautta...

        Enää 25tuntia ja ollaan Alanyassa ;))


    • henryyyyy

      Jätkäporukalla ollaan lähdössä viikoksi, park alanya
      huoneistohotellii. Ihan mahtavaa ei pysty odottaa

      • E70

        Tjäreborgin hotelli Park Alanya on kyllä vaan hotelli, ei huoneistohotelli!!! Itse olen siinä hotellissa ollut aika monta kertaa...


      • alanyali
        E70 kirjoitti:

        Tjäreborgin hotelli Park Alanya on kyllä vaan hotelli, ei huoneistohotelli!!! Itse olen siinä hotellissa ollut aika monta kertaa...

        7.6 olis 2 viikon reissu ja heinäkuussa sitten 3-4 viikkoa aurinkoa Alanyassa. Itselläni kertoja on jo monia mutta lapsilla ensimmäinen edessä. Elegant Damlatas kutsuu heinäkuussa...:)


      • E70
        alanyali kirjoitti:

        7.6 olis 2 viikon reissu ja heinäkuussa sitten 3-4 viikkoa aurinkoa Alanyassa. Itselläni kertoja on jo monia mutta lapsilla ensimmäinen edessä. Elegant Damlatas kutsuu heinäkuussa...:)

        Taidanpa tietää kuka oot...?!?


    • tulis jo loma

      29.6 reissuun, hotellina Club Paradiso perillä ollaan 2 viikkoa. Eka kerta Alanyaan monien Marmariksen matkojen jälkeen. Toivottavasti kaupunki on ok, ettei kohteen vaihto pääse harmittamaan ja pilaamaan kesälomaa.

      • mksv

        Lokakuulla lasten syysloman aikaan ollaan kans lähdössä ensimmäistä kertaa Alanyaan. Viime vuonna lokakuussa oltiin Marmariksessa. Ihanaa kun tietää, että tulossa aurinkoloma syksyn sateiseen ja pimeään aikaan. Lomaa odotellessa!


      • velisum
        mksv kirjoitti:

        Lokakuulla lasten syysloman aikaan ollaan kans lähdössä ensimmäistä kertaa Alanyaan. Viime vuonna lokakuussa oltiin Marmariksessa. Ihanaa kun tietää, että tulossa aurinkoloma syksyn sateiseen ja pimeään aikaan. Lomaa odotellessa!

        Matkakuume kova.


    • Nimetön

      6.9 ja kaheksi viikoksi, nuoripari ensimmäistä kertaa turkkiin...=)

    • marjamurotaikina

      Olisin kysellyt tästä hotellista jtn...
      Mitä siitä on pidetty?:)
      ja sitten ei ehkä niin tärkeä mutta haluaisin tietää onko hotellissa kuten tavallisissakin hotelleissa valmiina perus lotionit ja shampoot sun muut?:D

      • viime vuonna

        ollut shampoita tai muita.

        Huoneet on isot, ehkä vähän kolkot, kun yksin olin liikenteessä, mutta eipä siellä kun nukuttu :D IIIISO PLUSSA OLI SIIVOUS, JOKA PÄIVÄ SIIVOIVAT VAIKKEI OIS OLLU TARVIS!! :)

        Ihan ok henkilökunta, vähän kyttäsivät mitä tein, mutta eiköhän se oo normaalii :D Hyvä ruoka, kannattaa ainakin maistaa kerran. =) Turkkilaisen illan ruokatarjonta erinomainen.

        Millä matkatoimistolla eleganttii nykyään pääsee? =)


        Itse lähden taas 13.9, tosin Park Alanyaan tällä kertaa :)


      • viikon päästä reissussa...
        viime vuonna kirjoitti:

        ollut shampoita tai muita.

        Huoneet on isot, ehkä vähän kolkot, kun yksin olin liikenteessä, mutta eipä siellä kun nukuttu :D IIIISO PLUSSA OLI SIIVOUS, JOKA PÄIVÄ SIIVOIVAT VAIKKEI OIS OLLU TARVIS!! :)

        Ihan ok henkilökunta, vähän kyttäsivät mitä tein, mutta eiköhän se oo normaalii :D Hyvä ruoka, kannattaa ainakin maistaa kerran. =) Turkkilaisen illan ruokatarjonta erinomainen.

        Millä matkatoimistolla eleganttii nykyään pääsee? =)


        Itse lähden taas 13.9, tosin Park Alanyaan tällä kertaa :)

        Take offin valikoimassa nykyään ja kaiken lisäksi melko edullisesti:)


    • marilynes

      8.10 lähetään. Hotellina sun park garden. Viikon ollaan, ja juu eka kerta. Itseasiassa mun eka kerta kun oon MISSÄÄN! Ellei viroa lasketa -.-

    • Minä vain

      Olen lähdössä vanhempieni kanssa kolmestaan tuohon hotelliin, mikä otsikossa näkyy.
      Egyptin matka peruuntui, siksi Turkkiin > Alanya > Flower Garden FFFF :)

      Lähtö päivä: 13.4.11
      Paluu: 20.4.11
      Matkan kesto: Viikko

      Ensimmäinen ulkomaan reissu Ruotsin lisäksi :D
      Olis mukava jos olis siellä alanyassa jotain silmäpeliä yli söpön pojan kanssa, mutta ei sen enempää ;)))

    • 2+10

      IIIIKKKK APUA IIIIKKKKKK.

      • tarah

        Meilläkin peruuntu Egyptin reissu joten kesäloma piti ottaa sit ajoissa jo ettei niin harmita. Alanyaan mennään 14.5-29.5.2011. Hotellina Mayflower. Toinen kerta tuolla ja matkakuume jyllää.


      • lomalortto
        tarah kirjoitti:

        Meilläkin peruuntu Egyptin reissu joten kesäloma piti ottaa sit ajoissa jo ettei niin harmita. Alanyaan mennään 14.5-29.5.2011. Hotellina Mayflower. Toinen kerta tuolla ja matkakuume jyllää.

        onneksi Anaalia on aina auki nyt kun kaikki seksimatkailijat evakuoitiin Egyptistä.... aaah ihanaa Gumul ja Kemal odottavat jo MMMM


    • ai mää vai

      13.8 my home, viikko kaks nelikymppistä naista menossa

      • 3+8

        me lähetään 11.8, pari kolmikymppistä naishenkilöä!


    • Mieheni ja minä.

      Me lähdemme 28.4 kolmatta kertaa Turkkiin ja ekakertaa Alanyaan,
      hotelli on Grand Okan, 2 viikkoa ollaan reissussa...

      Toivottavasti aurinko paistaa kaikille...

    • heat1234

      Lähtö 11.5 hotelli Tjäreborgin Sunway. 9 kerta. Hotelli vaatimaton, mutta henkilökunta ja ruoka loistavaa. Sijainti aivan paras Kleopatra rannalla. Läheisellä 0 rannalla aurinkotuolit ja varjot ilmaisia.

      • Kuunkuiskaaja

        Täysin samaa mieltä Sunwaystä :D


      • fiona 2929292
        Kuunkuiskaaja kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä Sunwaystä :D

        täällä ollaan lähdössä miehen ja lasten kanssa 18.5 sun park gardeniin alanyaan,mutta nyt alko mietityttään onko tarpeeksi lämmintä....toivottavasti


      • miumiuu
        fiona 2929292 kirjoitti:

        täällä ollaan lähdössä miehen ja lasten kanssa 18.5 sun park gardeniin alanyaan,mutta nyt alko mietityttään onko tarpeeksi lämmintä....toivottavasti

        Samana päivänä itse myös miehen kanssa :-) ! Tosin hotellina Long Beach. Accuweather näytti ainakin 15.5. asti säätä, ja 29 pintaan alkoi olla lukemat joten toivomma parasta!


    • Moi-Moi-Moiro

      22.6 lähtö Oulusta kohti lämpöä :) Aiemmin oltu Turkissa Finskin matkalla > Green Garden; ja ainakin se oli loistohotelli näin monen muksun kanssa reissaavalle. Nyt valittiin Nazar ja sieltä Club Paradiso; toivotaan että yhtä onnistunut valinta :)

      • Pyöriä

        Meillä lähtö vasta 14.9. Nazarilla myös ja Club Paradisoon. Kerrohan sitten Moi-Moi-Moiro lomasi jälkeen oliko hotelli yhtä hyvä miltä netin perusteella vaikuttaa :)


      • Oulu on

        ehkä Turun jälkeen Suomen sisäänpäinlämpiävin maalaispitäjä.


    • ...

      Meillä lähto sinne 20.8, hotelli Grand Okan. Neljä parikymppistä nuorta, kukaan ei oo aikasemmin käynyt turkissa... Vielä 3 viikkoa pitäs jaksaa odottaa :D

    • !

      Meillä myös lähtö 20.8.

    • joo o

      Meillä myös lähtö 20.8. Ei jaksa enää odottaa.

      • hnrj

        Meillä lähtö 8.8, ja ollaan reilu 3-viikkoa.


    • Jersey80

      18.8 tarkoitus lähteä äijäporukalla viikon retkelle.

    • 31.8 lähtö alanyaan vaasasta ja hotelli on mayflower.2 Vkoa ollaan

      • Myö männää

        18.pvä lähtö Pascha Bay. Kivan lämmintä on luvannut reissun ajaksi!


    • TsuiTsai81

      17.8 lähdetään miehen kanssa viikoksi, Karat-hotelli täyshoidolla.. eka kerta Alanyassa (ja ylipäätään 'rantalomalla'). Saas nähdä... Ja Vaasasta lento.

    • Eippa47

      31.8 hotelli SunPark Ocean ja kaks viikkoo.

    • Näin tänä syksynä

      2.9. HKIstä Grand Zaman Beach 2 viikkoa, vuosi sitten viikon lomalla samaisessa hotellissa. Kriteerit hienosti täyttävä hotelli, Kleopatra rantakin par- haasta päästä. All inclusive vastasi odotuksia, samaa ei voi aina sanoa esim. naapurin saarilla. Siksi Turkki uudelleen.

    • W EVO

      me ollaan menos 8päiväks alanyaan hotelliin flower garden jos ootte käyny kertokaa minulee kauhee matka kuume XDXDXDXDXDXDXDDDXXXD

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe