http://www.sidroth.org/site/News2?abbr=tv_&page=NewsArticle&id=6221&security=1041&news_iv_ctrl=1191
Watch now -kohdasta alkaa puolen tunnin ohjelma, jossa vieraana on ex-hindu. Kertovat mm. kuolleista herättämistapauksesta.
Arvostelkaa
3
656
Vastaukset
- Telegod
...tottakin. Jumalaan voi uskoa muullakin tavalla kuin kristittyjen tavalla ja silti Jumala voi auttaa. Kristittyjen käsitys Jumalasta ei välttämättä ole sataprosenttisen oikea vaikka raamattu olisi kuinka teidän mielestänne sataprosenttisen tosi. Se että on kokemus Jumalasta ei tarkoita että kokijan katsomus olisi täysin oikea. Myönnettäköön että minulla on lievä taipumus nihilismiin. =)
Olen seurannut noita sid rothin ohjelmia tv seiskalta ja ovat sen verran yliampuvia että ei varmaan kuka tahansa niitä usko todeksi. Pitää olla aika vastaanottavainen ihminen että se tapahtuisi. Mutta silti ainakin minä olen valmis olemaan sen verran avoin että näissä ohjelmissa tapahtuneet jutut voivat olla tottakin. Mutta edelleenkään se ei tee kristittyjen katsomusta sataprosenttisen oikeaksi.
(Anteeksi jankutus.) - todistusta.".
..pyydät "arvostelemaan". Hm..olen itsekin katsonut Sid Roth'in ohjelmaa "Yliluonnollista". Mielenkiintoisia ja ajatuksia herättäviä!
Se, että ohjelma aina korottaa Jeesusta ja Hänen tekojaan tänäkin päivänä, on mielestäni raamatullista. Tuntuvat, minusta, uskottavilta, vaikka ovatkin, nimensä mukaisesti yliluonnollisia. - kehitysmaissa.
Nähtävästi myöskin "kuolleista" heräävällä on oltava kroppa sinänsä ehjä. Esimerkiksi päättömille ei regeneroidu uutta päätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4958637Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1215899Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2884914Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584645Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s744206Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1643972SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723798- 901751
- 991302
- 47899