märkä rako

pekka

Kuulee paljon puhuttavan siitä, että naisella oli pöksyt ihan märkänä kiimasta. Minulla on kokemuksia vain muutamista naisista, enkä voi sanoa, että niillä olisi ollut housut märkänä, kun niitä naitatti. Rako oli kostea, eikä nesteitä valunut, niin kuin usein kuvataan. Kertokaa minulle niin naiset kuin miehetkin miten märäksi pimppa voi parhaimillaan tulla. Onkohan tässäkin kysymys luonnon laista: on olemassa isoja, pieniä ja keskikokoisia kaluja, rintoja. Varmaan kastumisessa löytyy ääripää. Kertokaa kokemuksia.

20

5642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissanainen

      Oma pilluni on ainakin suht märkä. Niin että litisee...

      • hoitsu

        olen hävennyt märkyyttäni vuosia enkä tunne ketään jolla sama ongelma..Kastuvat sohvat ihan kuin niihin olis pissattu...Nyt vasta tiedän että se on normaalia..Se on naisen "siemensyöksy"..niin ja kylläkin ihan nestemäistä ja miltei hajutonta..jotkut rihmat pillussa on kyllä jotain hiivaa tai valkovuotoa ei pillunestettä :)


    • ripatti

      Minä olen jo vanhempi mies (poikamies edelleen 55 v.) ja voin sanoa, että kyllä toisilla naisilla on paljon kosteampi rako, kuin toisilla. Siis toisilla housutkin ovat ihan märät siitä kohdasta. Tässä iässä on jo niitäkin naisia, joitten rako ei enään kostu ollenkaan, vaan joutuu käyttämään esim. huulirasvaa.

      • Niksu

        Joo on niitä liiankin märkiä naisia.Valittavat jopa itsekkin siitä,mutta jos on nuoren naisen pimppa niin se ei haittaa koska paikat ovat vielä tiukat.


      • liukuvoidetta

        Se on tarkoitettu auttamaan!


    • Anu

      Kävin tossa just ruokatunnilla kotona ja äijä imeskeli nännejä ja muutenki kiihotteli.
      pöksyt oli nii märät et piti vaihtaa...hih.
      Nyt on parempi istuu luennolla.

      • zzzzzzzzzzzz

        olen 22 ja jos kiihotun oikein kovasti, niin kyllä tulen niin märäksi, että pikkuhousuihin tulee märkä läiskä. joskus kostun ihan liikaa, (tosi pitkä esileikki) ja silloin yhdyntä ei tunnu minusta oikein miltään..mies ei ole kuitenkaan valitellut. kosteutta poistan laittamalla sisääni tamponin vaikka minuutin ajaksi ja sitten poistamalla sen, sitten kaikki tuntuu taas ihanalta ;)


    • ......

      Kerran olen tavannut aivan uskomattoman märän naisen. Pienten esileikkien jälkeen tytön pöksyjen etumuksessa oli iso märkä läntti ja kun pöksyt heitettiin pois ja hiukka jatkoin vielä lämmitettelyä niin hunajat valui jo hieman reisillekin. Taisi olla aika ainutkertainen tapaus, jälkeenpäin en ole vastaavaan törmännyt. Tai ehkä osasin sillä kertaa hoitaa hommani oikein ;)

    • ulla

      En tiedä kastunko paljon vain vähän, mutta kun olen oikein kiihottunut ja kosketan sormellani märkää rakoa sormeen tarttuu limaa, jota voi varovasti venyttää viisi senttiä pitkäksi rihmaksi.

      • Anonyymi

        Kyllä on ne naiset märkiä olleet joiden kanssa ollut,nykyinen vaimoni kanssa menee märäksi kunhan vaan haaroja kourii ja kovasti litisee naidessa ja lakanat alla kastuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ne naiset märkiä olleet joiden kanssa ollut,nykyinen vaimoni kanssa menee märäksi kunhan vaan haaroja kourii ja kovasti litisee naidessa ja lakanat alla kastuu

        Vuoden 2003 ketjun turha nosto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden 2003 ketjun turha nosto.

        Aihe on ajaton ja aina ajankohtainen ;-)


    • Vaikka minä olen mies tulen aivan märkä heti kun olen kiimainen!Jos seison ja annan minulle piiskaa se voi valua sitkeä liukas näkymätön naru lattian asti!

      • Anonyymi

        Vain hänen vuokseen katselin ja kuuntelin neloselta ajan kuluksi "vastaa ja voita". Oli oikea silmieni ilo ja niin mukava puhetyyli. Sais olla yhä telkassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain hänen vuokseen katselin ja kuuntelin neloselta ajan kuluksi "vastaa ja voita". Oli oikea silmieni ilo ja niin mukava puhetyyli. Sais olla yhä telkassa!

        No sillon kun tapasin tulevan vaimoni niin hänen piti töissä vaihtaa pikkareita kun meni märäksi ajatellessa meitä kahta!
        Ja hoitoalalla ei oikein voi mitään eriteitä olla vaatteissakaan.
        Monesti muistan kun naitiin niin märkäähän siihen valui ja pöksyt sain hieromalla märäksi.
        Että ihan yksilöllistä tuo lie...


    • Anonyymi

      Kiihoittuessani tulen herkästi erittäin märäksi, eikä se ole lainkaan mukavaa.
      On käytettävä usein varuilta siteitä pikkuhousujen alla mutta jos sen unohtaa tai niitä ei esim.töissä ole mukana, sitä posket punaisina hehkuen joutuu jännittämään imeytyykö märkyys haaroista housukankaan läpi.
      Siksi mekot tai hameet useimmiten päälläni mutta istuessa saattaa niistäkin tämä nolous tulla näkyviin.
      Hävettää myös miehen huomatessa yltäkylläisen märkyyteni ja ajattelen siinä aina, mitähän mies minusta ajattelee.
      Ellen

    • Anonyymi

      Eipä ole kovin monesta naisesta kokemusta mutta vaimolla ainakin kiihoittava tilanne saa pillun tulvimaan . Koskaan ei ole tarvinnut lisäkosteutta ,siis liukkaria.
      Eka kokeilu vieraasta sai hänet kuitenkin ihan älyttömään kiimaan,lakanat siinä oli aika sotkuiset.
      Se odotus sen alkamisesta sai hänen pikkarit ihan siihen kuntoon että näki että oli valunut.
      Kun lähdimme jatkoille jossain välissä kun olimme kahden kokeilin pillua,olis voinut vaikka heti naida.
      Kun pikkarit oli pois ,pillu kiilteli kivasti.
      No sen jälkeen oli kyllä niin paljon spermaa pillussa että vaikeaa sanoa mistä kosteus johtui.
      Mutta koskaan en ollut kuullut miten naisesta tulee ääntä yhdynnässä.

    • Anonyymi

      Nuolin joskus tuollaista naista. Puoli naamaa oli sen jälkeen märkänä.

    • Anonyymi

      Vaimolla on kohdun poiston jälkeen ollut ns. aina valmis torttu. Joskus kiihottuneena menee jo liiankin märäksi. Yleensä kuulema kohdun poistolla on päin vastainen vaikutus.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe